Iäkäs nainen haukkui tatuointini ratikassa
Minulla on reisissä isot tatuoinnit ja ylläni oli sortsit joista ne näkyivät. Ranteissanikin on vastaavanlaiset mutta sattui olemaan ohut pitkähihainen niin eivät näkyneet. Olen parikymppinen enkä tarkoituksella leimojani peitä, ne ovat kauniita ammattilaisen tekemiä hahmoja.
Iäkäs pitkään mekkoon ja jakkuun pukeutunut nainen istui viereeni, tuijotti reisiäni, nosti käden suulleen ja alkoi kovaäänisesti voivotella leimoja. Äitinä on kuulemma herkkä tuollaisille asioille kun omalla tyttärellä on 80 -luvulla hankittu pieni rauhanmerkki. Paikassa joka on onneksi helppo peittää kun muuten voisi tulla nuorelle naiselle hankaluuksia vaikka töissä.
Vastasin etten ole itse kokenut hankaluuksia ja ettei tosiaan kannata hankkia jos ajattelee että voisi katua niitä. Hän kun sanoi ettei ikinä voisi itse ottaa. Tämän jakkunaisen lisäksi leimojani on vain ihasteltu mutta nyt sattui sitten tällainen tapaus omalle kohdalle. Toivon että oli minkä ikäinen ihminen tahansa niin miettisi ennen kuin puhuu. Ei tarvi haukkua muita vaikkei näiden tyylistä pitäisikään.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Beefcake kirjoitti:
Ei tatuoinnin ottaminen mikään kuulentoa vastaava suoritus ole, joten kannattaa pistää piiloon jos ahistaa kommentit. Kuitenkin suurin osa haluaa "näyttää" kuviaan ja jos joku ei em. arvosta, niin ollaan itkemässä.
Olet oikeassa, tatuointien ottaminen ei ole mikään kuulentoa vastaava suoritus. Miksi niitä siis pitää ihmetellä ja yökötellä suu auki? :D
nii just s**tanan astronautit ku pitää väkisellä laskeutua kuuhun maisemaa pilaamaan
Eivät kaikki tatuoinnit ole rumia, olen nähnyt kauniita ja hyvin tehtyjä. Rumia ovat sinne tänne roiskitut huonosti tehdyt kuvat. Minulla ei tatuointeja ole, olen sentään jo 65 v täyttänyt. Nuorilla on kivoja tyylejä, niitä on mukava katsella. Harvemmin vanhemmassa väessä on mitään erikoista katseltavaa.
Minua huvittaa, että täällä aina esitetään niin pyhää, ettei muka arvosteltaisi toisten ulkonäköä edes salaa kotona. Ihanko totta? Jos ihmisen olemus näyttäytyy noin neutraalina, niin miksi ylipäänsä laittaudutaan?
Variksen tämän kesän poikasten kutsu-ja hätähuuto emolle saada vielä niitä sen nokassaan tuomia matoja, mutta ei-pesästä on jo isojen poikasten lähdettävä itse niitä jo pyydystämään ja kaivelemaan nurmikoilta ...