Järkyttävän näköinen kesämuoti
Miksi naisten täytyy tunkea itsensä esim shortseihin, kun kroppa ei ole esittelykunnossa? Eilen taas pisti silmään turistikohteessa jossa kaikki olivat ihan suomalaisia. Joku mekko sopisi paremmin kuin kireät shortsit. Oikeasti oksettaa joidenkin naisten jalat vaikka olen nainen itsekin. Kiinnitän huomion kun itselläkin rumat jalat ja pidän pitkiä, ohuita maksimekkoja.
Kommentit (36)
Ok. Juuri kun tässä tuskailen kehtaisko lähteä kampaajalle ym ihana pellavainen polvimittainen hame päällään, koska polveen ilmestynyt suonikohju. Olisin yhdistänyt sen valkoiseen nauruolkaintoppiin jonka päällä murretun keltainen läpikuultavan ohut pikkukukkakuvioinen pusero. Mielestäni kivan näköinen kokonaisuus, mutta olkoon.
Ja lisään että olin paikassa jossa suurin osa oli perheitä, joten nähdyt naiset äiti- ihmisiä. Ehkä kiinnitti huomiota kun asun pkseudulla ja kohde oli muualla Suomesssa. Lähiössä asun mutta täällä leikkipuistossakin kivoja vaatteita äideillä.
Hirveän näköistä on kun jalat on tungettu liian pieniin sandaaleihin. Tätä on varsinkin keski-iän ylittäneillä naisilla. Tekee pahaa kun näkee kuinka varpaat ovat kasaan puristuneita ja melkein päällekkäin. Jalka on kyllä sen näköinen että on pidetty liian kapeakärkisiä kenkiäkin.
Kts muut keskustelunavaukset palstalla:) Surkein lahja, mökkiretriitti jne.
Anteeksi mutta aikuinen jolla ei ole mitään käsitystä kropastaan tai siisteistä itselleen sopivista vaatteista vaikuttaa vajaalta. Miten sitä osaa lapsensakaan silloin pukea?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida oikein sulle kuulua mitä muut ihmiset pitää päällään.
Ei kuulu, mutta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Suomityyli: huivi päässä, shortsit, feikkicrocsit, joku Prisman palmupaita. Jalat karvaiset ja suonikohjuiset. Ruotsissa: valkoinen kesämekko helma riippuen jalkojen kunnosta, hoidettu iho ja sandaalit. Miksi Suomesssa halutaan olla rumia?
Pidän enemmän tuosta Suomityylistä, vaikken itse niin pukeudukaan. Sitä paitsi miksi hitossa kaikilla naisilla pitäisi olla valkoinen kesämekko? Eihän kaupunkikuvaa edes erottaisi jostain hullujenhuoneesta.
Mä muutenkin mietin tätä sallittua pukeutumista..miksi,naisten muodista tehtiin tällaista (ennen kaikkea,miksi se on sallittu julkisella paikalla,ennen ei kukaan kulkenut perseposki alkkareissa tai häppäri shorteissa,sakot olisi tullut heti) Miehillä sama olisi revittyjä farkkushortseja niin tiukalla että pallit vilkkuvat ulos mutta itse penis piilossa. Tiedätte kaikki että yksikään mies ei lähtisi ulos tuossa rääsyssä saatika tuhannet miehet. Miehet myöskin vetäisivät tiukat spandexit jalkaan niin että etumus varmasti pullottaa(vrt p.illutursotus) ja persvako on esillä-näkyykö tällaisia miehiä kaduilla? Eikö ketään ihmetytä äkillinen naisten uusi "muoti" ja se että miehet jatkavat normi vaatteilla?
Pärnun ranta ja Suomi-naiset.
Sanaton.
Jaahas, päivän naiset bu rkhaan-kokoontumisajot täällä taas. Mikä vtuttaa, no (nuorten) naisten pukeutuminen tai pukeutumattomuus. Vau, olipa yllätys, eikun ul latus. Kyl on kauheeta. Ei kuulu, mut näkyy ja muuta tosi intellektuaalista, juuri suoraan qoraaninlukupiiristä tullutta väittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä muutenkin mietin tätä sallittua pukeutumista..miksi,naisten muodista tehtiin tällaista (ennen kaikkea,miksi se on sallittu julkisella paikalla,ennen ei kukaan kulkenut perseposki alkkareissa tai häppäri shorteissa,sakot olisi tullut heti) Miehillä sama olisi revittyjä farkkushortseja niin tiukalla että pallit vilkkuvat ulos mutta itse penis piilossa. Tiedätte kaikki että yksikään mies ei lähtisi ulos tuossa rääsyssä saatika tuhannet miehet. Miehet myöskin vetäisivät tiukat spandexit jalkaan niin että etumus varmasti pullottaa(vrt p.illutursotus) ja persvako on esillä-näkyykö tällaisia miehiä kaduilla? Eikö ketään ihmetytä äkillinen naisten uusi "muoti" ja se että miehet jatkavat normi vaatteilla?
Naiset haluavat pukeutua niin, ja siitä se muoti syntyy. Pakkoa ei kuitenkaan ole, joten asia ei varmaan haittaa sinua, kun voit valita muutakin päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin nautin tästä muodista. Mukava katsella naisia, kun koskemaan ei tällainen ruma pikkumies ikinä tule pääsemään.
Voisko joku vinkata, mistä ylipäätään nainen löytää polvipituiset sortsit. Käytän kesällä yleensä mekkoja, mutta tyylikkäät sortsitkin olisivat kivaa vaihtelua. Ei ole vuosiin tullut missään vastaan Turun seudulla.
Ihmeen synkästi ja raskaasti helteillä pukeudutaan. Silmään pisti katukuvassa mustien vaatteiden iso määrä. Liian pieniä shortseja oli tosi vähän, muutamilla nuorilla tytöillä.
Onneks mua ei hevonittuakaan kiinnosta millainen jätesäkki päässä joku kulkee tai miltä joku julkkis näyttää tai onko joku Sofia joutunut vankilaan. EVVK ja mun elämä on tosi helppoa.
On pakko kysyä että onko liikaa aikaa vai miten hitossa jaksaa vahdata, mitä muilla on päällä puhumattakaan toisten jaloista? =D
Olin paikassa jossa on paljon jonoa ja odottelua joka puolelle.