Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun minua haukutaan persuksi, vaikka olen oikeasti monarkisti, feodalisti ja katolilainen kristitty

Vierailija
25.07.2019 |

Se, että olen äänestänyt Perussuomalaisia, johtuu vain siitä, että olen valinnut kaikista huonoista vaihtoehdoista vähiten huonoimman.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos kiinnittäisit rintaasi ajatusmaailmaasi selventäviä rintamerkkejä? 

Vierailija
2/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika reppanalta kuulostaa, jos tuollainen vaikuttaa omaan elämään. Koita päästä asian yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko PerSu haukkumasana?

Vierailija
4/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko PerSu haukkumasana?

Heidän omien edustajiensa mukaan he ovat "kansanryhmä".

Vierailija
5/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro jatkossa kenellekään mitä puoluetta aiot äänestää. Tai väitä, että äänestit vaikka vihreitä jos se on yleisesti hyväksytympää.

Vierailija
6/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ja yhdellä timolla on paljon yhteistä kun olette katolilaisia. timo kuului aikaisemmin persuihin. koska olet katolilainen, niin voitaan olettaa että olet persu.

Vierailija
7/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro jatkossa kenellekään mitä puoluetta aiot äänestää. Tai väitä, että äänestit vaikka vihreitä jos se on yleisesti hyväksytympää.

olisi parempi sanoa olevansa keskustalainen. jos sanoo olevansa vihreä ja paikalla sattuu olemaan oikean laitan porukkaa, niin huonolla tuurilla voivat sylkeä päälle.

Vierailija
8/9 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepas laittaa kruunu päähäsi kun lähdet kävelylle. Erotut heti lippalakkipäisten joukosta eikä tarvitse selitellä mitään.

Vierailija
9/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi törkeää haukkua ihmistä persuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan