Ärsyttää, kun minua haukutaan persuksi, vaikka olen oikeasti monarkisti, feodalisti ja katolilainen kristitty
Se, että olen äänestänyt Perussuomalaisia, johtuu vain siitä, että olen valinnut kaikista huonoista vaihtoehdoista vähiten huonoimman.
Kommentit (9)
Aika reppanalta kuulostaa, jos tuollainen vaikuttaa omaan elämään. Koita päästä asian yli.
Vierailija kirjoitti:
Onko PerSu haukkumasana?
Heidän omien edustajiensa mukaan he ovat "kansanryhmä".
Älä kerro jatkossa kenellekään mitä puoluetta aiot äänestää. Tai väitä, että äänestit vaikka vihreitä jos se on yleisesti hyväksytympää.
sinulla ja yhdellä timolla on paljon yhteistä kun olette katolilaisia. timo kuului aikaisemmin persuihin. koska olet katolilainen, niin voitaan olettaa että olet persu.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro jatkossa kenellekään mitä puoluetta aiot äänestää. Tai väitä, että äänestit vaikka vihreitä jos se on yleisesti hyväksytympää.
olisi parempi sanoa olevansa keskustalainen. jos sanoo olevansa vihreä ja paikalla sattuu olemaan oikean laitan porukkaa, niin huonolla tuurilla voivat sylkeä päälle.
Kokeilepas laittaa kruunu päähäsi kun lähdet kävelylle. Erotut heti lippalakkipäisten joukosta eikä tarvitse selitellä mitään.
On tosi törkeää haukkua ihmistä persuksi.
Auttaisiko, jos kiinnittäisit rintaasi ajatusmaailmaasi selventäviä rintamerkkejä?