Ilmeisesti kaikki jotka kannattavat jotain muuta kuin persuja ovat vihervasemmistoa.
Tälläinen kuva on ainakin itselle syntynyt. Jos et kannata persuja olet vihervassari tai jopa kommunisti.
Kommentit (47)
Näin se on nähtävä. Muista myös rukoilla Mestarin, Teuvon ja Terhin puolesta joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Sen sijaan 'nämä muut' ovat selkärangattomia vätyksiä jotka antavat vihervassarien militanttisiivelle vallan tuhota Suomi sellaisena kuin me sen tunnemme.
Ainoastaan perussuomalaiset pistävät aktiivisesti hanttiin ja pelastaa mitä pelastettavissa on.
Otokohan koskaan vaivautunut edes ottamaan selvää, millälailla muut puolueet ajattelee esim pacolaisten haalimisesta tänne? ---- Niin, enpä usko.
Olet kuunnellut vain muita persuja, eli uskot että muilla puolueilla on "rajat auki" ja pacolaisia oikein raahataan tänne kaksin käsin laivalasteittain. Täyttä sontaa.Millaisiin määriin muut puolueet ovat valmiita? Mikä niillä on rajana? Onko mitään rajaa? Milloin riittää?
Onhan niillä jokaisella omat rajansa, toisilla tiukemmat kuin toisilla, esim sdp:llä on tiukat, vihreillä löysät. EtkÖ osaa ottaa selvää puolueiden linjoista, vai uskotko vain muita persujen äänestäjiä jotka möykkää somessa että persuilla menis rajat kiinni eikä tulisi enää yhtään ketään mistään tänne? Ei muuten pidä paikkaansa sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolainen: kerro 30:ssä sekunnissa miksi et halua hillitä haitta_maahan_muuttoa.
Minä odotan.
Olen vihervasemmistolainen. "En" halua hillitä kutsumaasi "haittam aaha nmuuttoa" koska se sotii YK:n ihmisoikeussopimuksia vastaan. Tämän pitäisi olla tarpeeksi selkeä syy ihan kaikille. Sen sijaan olen sitä mieltä että voisimme kuitenkin valita kenet pelastamme ahdingolta: mielestäni ensisijaisesti pitäisi ottaa turvaan niitä naisia ja lapsia pakolaileireiltä, ei hyväkuntoisia nuoria miehiä. Olen myös sitä mieltä että mikäli joku maaha nmuuttaja on puolessa vuodessa "kotiutunut" oppimalla kielen ja hankkimalla työpaikan ei juuri häntä pitäisi missään nimessä lähettää pois maasta, vaan mieluummin sitten joku asennevammainen hankala tyyppi joka ei ole viitsinyt edes aloittaa kielenopiskelua tai käynyt missään töissä (edes vapaaehtoistyössä).
Laitatko linkin sellaiseen YK:n ihmisoikeussopimukseen, jonka mukaan on ihmisoikeus muuttaa toiseen maahaan elämään sen maan sosiaaliturvalla?
Ihmisellä on oikeus hakea turvapaıkkaa. Sitä en tiedä, mistä vedit tuon sosiaaliturvalla elämisen.
eri
Jännä juttu tosiaan. Minut leimattiin aikanaan vihervassariksi kun kerroin kannattavani sukupuolineutraalia avioliittolakia. Olin siis allekirjoittanut sen kansalaisaloitteen. Kannattihan sitä kokoomuskin. Ei hekään kait mitään vihervasemmistoa sentään ole.
Ihme, ettei tätä ketjua ole vielä poistettu. Tässä kuitenkin esiintyy sanat persu ja vihervasemmisto jne
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei tätä ketjua ole vielä poistettu. Tässä kuitenkin esiintyy sanat persu ja vihervasemmisto jne
Pitäiskö ilmiantaa ??
Ei ainakaan persut.
Etkö ole halla-ahon puheitakaan kuunnellut yhtään, kyllä sekin tänne pacolaisia ottaisi, hakisi vain leireiltä.