Mallivartaloiset naiset syövät nakkisämpylöitä, porilaisia, lihapiirakoita, makkaraa jne. Joka päivä
Kun geenit ovat hyvät, niin noin lihottava ja epäterveellinen ruokavalio ei näy kropassa.
Sitten nuo samat naiset mainostavat lihaville jtn dieettiruokavalioita, laihdutusohjelmia jne. vaikka heidän itsensä ei tarvitse noita noudattaa.
Kommentit (12)
Kuka edes haluaa syödä mitään nakkisämpylöitä ym hiilarimoskaa. Ymmärtäkää hyvät ihmiset ettei rasva ole negajuttu lainkaan vaan juuri hiilihydraatit.
Ei jauhoista tehdyt ruoat pidä nälkää
Ihminen voi syödä mitä hyvänsä, kunhan kuluttaa saamansa energian. Edelleen joku saattaa kysyä, lihottaako makkara. Kuinka paljon pitää liikkua laihtuakseen?
Eikö tämä ihminen aineenvaihdunta ole tiedossa.
En usko, että on jokapäiväinen ruokavalio. Olen myös huomannut, että hoikat ihmiset liioittelevat herkkujensa määrän. Siinä, missä syödään suklaapatukka päivässä, niin ylipainoinen vetää koko levyn. Ja nyt tähän tulee joku huutelemaan, että syö litran jäätelöä ja kolme levyä suklaata päivässä ja painaa 40kg. Tai läski, joka syö vaan terveellistä joka päivä ja on silti ylipainoinen. Kyse on siitä, kuinka kuluttaa energiaa. Kumpikaan noista ihmisistä ei ole terveitä.
Joo. Syön kyllä osin aika epäterveellisesti. Pizza, leivonnaiset ja suklaa ovat herkkua, eivätkä erinomaisesta aineenvaihdunnasta johtuen jää kiloiksi. Mutta en kyllä ole ikinä mainostanut muille mitään laihdutusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes haluaa syödä mitään nakkisämpylöitä ym hiilarimoskaa. Ymmärtäkää hyvät ihmiset ettei rasva ole negajuttu lainkaan vaan juuri hiilihydraatit.
Ei jauhoista tehdyt ruoat pidä nälkää
Aivot vaativat hiilareita toimiakseen kunnolla. Ja jos harrastaa vähänkin liikuntaa, niin ei siinä ketoosissa kannata olla.
Geenit voi mikä ihana ja erinomainen eko syy. - On totta, että geeni saattava vaikuttaa siihen millaisia meistä ise kukin on tai on olematta, Muta monelle geenit tai paremmin oisten geenit ovat vain teko syy, jonka varjolla ei halua itse edes yrittää ja pyrkiä vaikka sitten siihen, että yrittää pitää oma elopaino "normaalin rajoissa", silloinkin kun asiaan ei ole miään muuta estettä kuin nuo itselle perintönä tulleet "väärät geenit."
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on jokapäiväinen ruokavalio. Olen myös huomannut, että hoikat ihmiset liioittelevat herkkujensa määrän. Siinä, missä syödään suklaapatukka päivässä, niin ylipainoinen vetää koko levyn. Ja nyt tähän tulee joku huutelemaan, että syö litran jäätelöä ja kolme levyä suklaata päivässä ja painaa 40kg. Tai läski, joka syö vaan terveellistä joka päivä ja on silti ylipainoinen. Kyse on siitä, kuinka kuluttaa energiaa. Kumpikaan noista ihmisistä ei ole terveitä.
En tiedä, miksi liioittelisin. Suklaalevy menee kerralla. Tai vaikka kuusi pullaa. Kahvikupilliseenkin laitan reilusti sokeria. Mutta en minä pelkästään herkuilla silti elä. Syön ihan normaalia ruokaa ja pidän hedelmistä. Jos olen mättänyt normaaliakin enemmän, käyn vaan sitten esim. viisi kertaa pa**alla.
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-4464555
Katso tuosta 7 minuutin kohdalta eteenpäin. Tuo pikkumies syö yli 4000 kcal päivässä, eikä harrasta liikuntaa aktiivisesti.
Joillain onkin varmaan superaineenvaihdunta ja toiset eivät vain syö kovin paljon. Kaikki hoikat eivät ole samanlaisia kuten eivät kaikki lihavatkaan.
Suurimmalle osalle malleistakin on tiukka ruokavalio pakollinen, että pysyy niissä mitoissa. Nykyään useimmat tekevät sen syömällä terveellisen kevyesti, mutta vanhaan aikaan oli myös se "amfetamin thin" tyyli, nämä mallit saattoi tosiaan juhlia kosteasti ja paljon ja silloin kun (harvoin) söivät söivät jotain roskaa, ja amfetamiinia koneeseen ettei liho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-4464555
Katso tuosta 7 minuutin kohdalta eteenpäin. Tuo pikkumies syö yli 4000 kcal päivässä, eikä harrasta liikuntaa aktiivisesti.
Miksi tuot poikkeuksen esimerkiksi. Minäkin tiedän ihmisen, joka harrastaa paljon liikuntaa ja omaa lisäksi poikkeuman, jonka takia joutuu syömään yli 6000kcal päivässä, että pystyy treenaamaan. Siinä on jo vähän pakko syödä tihennettyä energiaa vaikka snickersin muodossa. Enemmistö ei tarvitse tuollaisia kalorimääriä, vaikka treenaisikin.
Tämä asia on ilmeisesti sinulle hyvin tärkeä.