Kalifornian mellakat
Usan mellakat johtuvat yltiöpäisestä maahanmuutosta, toivottavasti Suomi päättäjät heräävät ruususen unestaan ennen kuin ollaan samassa tilanteessa Usan tai Ruotsin kanssa.
Kommentit (72)
Suomi kaipaisi Trumpin kaltaista johtajaa maahanmuuttoon.
Toivottavasti kaikki jengit lyövät hynttyyt yhteen ja teurastavat kaikki kytät. Pelkästään Los Angelesissa on vajaa 500 000 raskaasti aseistettua gangbangeria jotka ovat tottuneet väkivaltaan sen kaikissa muodoissa. Ehkä koko valtio tulee hajoamaan.
Kaliforniassa ongelma on olleet viime aikoina vakavat maastopalot ja kuolonuhrit. Onko turvallisuuden ja evakuoinnin eteen taas tehty uusia suunnitelmia? Ilmansaasteetkin ehkä ja vesiasiat.
En ymmärrä miksi tämä meitä koskettaisi. Minulle tämä on ihan yhdentekevää, antaa mellakoida ihan rauhassa siellä jos heitä huvittaa mellakoida. On paljon tärkeämpikin asioita Suomessa mihin pitäisi kiinnittää enempi huomiota, esimerkiksi taloudellinen tila, nuorten mielenterveysongelmat, terveydenhoito ylipäätään jne.
Onhan se outoa, että nuo kalfornialaiset päivettyneet nuoruksiset surffilautojen kanssa siellä mellastavat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tämä meitä koskettaisi. Minulle tämä on ihan yhdentekevää, antaa mellakoida ihan rauhassa siellä jos heitä huvittaa mellakoida. On paljon tärkeämpikin asioita Suomessa mihin pitäisi kiinnittää enempi huomiota, esimerkiksi taloudellinen tila, nuorten mielenterveysongelmat, terveydenhoito ylipäätään jne.
Tuo on juuri sellainen vassariajattelun kukkanen. Ei kuulu mulle!
Suomessa saa pölliä kaupasta tarpeeseen ja vassari kääntää pään pois. Vassarit haluaa, että muut maksaa heidän murheensa.
Koko USA perustuu maahanmuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri sellainen vassariajattelun kukkanen. Ei kuulu mulle!Suomessa saa pölliä kaupasta tarpeeseen ja vassari kääntää pään pois. Vassarit haluaa, että muut maksaa heidän murheensa.
Niin, kerrotko miksi se kuuluisi minulle? Miksi murehtia asioista joihin ei voi itse mitenkään edes vaikuttaa?
Kalifornian? Trump lähetti sotilaat kaduille ja seuraavana päivänä mellakoita oli yli 30 kaupungissa. Todennäköisesti laajenevat koko maahan.
Ja paskat sinä mitään ymmärrä, ap. Keskity aiheisiin joista tajuat jotain.
Globalistiset epädemokraatit ja läntinen vasemmisto rahoittaa noita mellakoita. He yrittävät tuhota läntisen sivistysyhteiskunnan sisältäpäin. Tästä syystä he keskittyvät intohimoisesti massamaa hanmuuton lisäämiseen. Vasemmistopuolueiden äänestäminen on sairainta, mitä ihminen voi tehdä.
Juuri aloittajan kaltaisten ihmisten takia totalitarismiin luisuminen on mahdollista. Yksilön kapasiteetti ei riitä asioihin perehtymiseen, mutta tunnetta on sitäkin enemmän. Tämmöiset tunteidensa vallassa olevat ihmiset saadaan helposti lietsottua tuollaiseen aivottomaan ma mut-vasemmisto-toisteluun ja heiltä menee iloisesti ohi mitä on oikeasti tapahtumassa. Nämä ihmiset hurraavat hurmoksessa kun heiltä ollaan viemässä perusoikeuksia pois.
Perusoikeuksista kun noissa Losin mellakoissa on kyse. Ihmiset ovat nousseet sitä vastaan, että heidän oikeuksiaan poljetaan, ei kyse ole niinkään laittomista siirtolaisista. Trumpin hallinto on polkenut ns. habeas corpus -oikeutta, eli yksilön oikeutta tietää mistä häntä syytetään ja oikeutta saada tulla kuulluksi lain edessä. Tämä koskee kaikkia yksilöitä riippumatta heidän statuksestaan. Ne ihmiset jotka pystyvät prosessoimaan asioita muun kuin tunteen kautta, ymmärtävät kuinka vaarallista tämä on ja kuinka helposti demokratian voi tuhota, kun siitä aletaan lipsumaan.
Jenkeissä vallan kolmijako on mennyt rikki ja maa saa koko ajan enemmän totalitaristisia piirteitä. Eivät ihmiset tuolla mellakoi jonkun El Salvadoriin viedyn tyypin takia, vaan omien oikeuksiensa.
Toivon että suomessa alettais mellakoimaan kanssa.
Vieraiden valtioiden liputtajat ansaitsevat tulla aina karkotetuksi. Sama pätee Suomessakin palestiina- ja prideliputtajille. Ulos vain maasta heti.
Ai että mä nauran.
Rumppi puskee ihan pian horsmaa. 🤣
Kyllä minä käyttäisin pekkaspäiväni johonkin ihan muuhun kuin mellakointiin.
Siellä ne riehuu ja näyttää toteen miksi niistä pitää päästä eroon.