Kiihottavimpia asioita, mitä joku on sanonut seksin aikana?
Okei, mitkä sitten on olleet kiihottavimpia asioita ja turn-on mitä teille on sanottu seksin aikana?
Itsellä yhdessä suhteessa muutama tunteisiin liittyvä asia on tehnyt sekä äärettömän onnelliseksi että tehnyt seksistä vielä parempaa, mutta eipä niistä sen enempää.
Yleensä ottaen tykkään todella paljon, kun mies sanoo (tai huutaa) Multa tulee! tms. Multa tulee, nyt mä saan, taivas mä tulen, en pysty pidätteleen jne.
Hah, ja jostain syystä lähes fantasiana oli pitkään, että mies sanoisi "Tästähän sä tykkäät" samalla kun ottaa minut määrätietoisesti ja nautinnollisesti. Ei sanonut, ikävä kyllä.
Kommentit (104)
Kysyin naidessamme tytöltä, että toteutetaanko sun seksifantasiasi tänään. Hän sanoi että "toteutat sitä juuri nyt".
"Pane mua niin että multa lähtee taju!", huokaili vaimo kerran.
M40
Nainen +50 (tuskin ap) sanoi: olen hämmästynyt, kuinka helposti saan orgasmeja kanssasi.
Vaimo sanoi joskus jo alkuaikoina: "Sulla on niin iso että se täyttää mut läpikotaisin..."
Joskus mieheni sanoo esileikin aikana, että "kohta saat kyytiä". Ja ensimmäisten työntöjen aikana (kun on juuri päässyt sisääni ja alkaa hitaasti liikkumaan) saattaa sanoa: "oikein hitaasti...oikein syvälle .." jne. samalla kun liikkuu sisälläni oikein hitaasti ja oikein syvälle. Se on äärimmäisen kiihottavaa.
Aktin loppupuolella hän saattaa sanoa, että "mä tuun kohta", "en kestä enää" tms. Ja jos minä olen sanonut, että "kohta tulen" tai "nyt tulee" tms. niin usein vastaa esim. että "tule vaan", "tule oikein ihanasti" tms.
Suuseksin loppuvaiheessa mies saattaa sanoa, että "syö oikein ahnaasti", "syö juuri noin", "oikein hitaasti", "kohta mä tuun sun suuhun" tms. Ah, kuinka kiihottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle sanottu just jotain tunnut niin hyvältä tai sulla on ihana pillu juttuja mitkä kiihottaa siinä seksin aikana. Tykkään myös jos mies sanoo sen kun on laukeamassa vaikka huomaa sen tietty muutenkin. Viimeksi huokaili todella kiihottuneena nyt tulee ja se oli jotenki ihanaa
Itse tykkään myös, jos mies sanoo, että nyt tulee tai ettei pysty enää pidättämään tms.
Myös nyt mä nussin sua kovaa tms. on aika kiihottava. Itse välillä myös pyydän mieheltä, että nussi lujaa tms.
Olen koko pitkän parisuhteen kehunut vaimon herkkupyllyä ja tiukkaa puristelevaa pillua. Varsinkin pillun tiukkuutta, pienuutta ja voimaa. Sitäkin, ettei kestä mitenkään pillun puristeluja. Olen olettanut, että vaimo on tykännyt. On ainakin pitkässä juoksussa huomannut, että olen ollut oikeassa ja tosissani. Jotenjos oli joskus nuorempana tai synnytysten jälkeen epävarma pillustaan, niin aika nopeasti oli saanut varmuuden, ettei ainakaan kannata murehtia. Eikä sitäkään, etten olisi hänen pilluaan aina rakastanut yli kaiken. Saattanut lipsahtaa suustani myös, että ai luoja kun on tiukka tai pieni tai kuinka tuusan täyteen tulee kalustani. Nämä ehkä eniten sanottu silloin kun vaimo on tullut päälle ja juntannut itsensä voimalla kaluani vasten tyveä myöten.
"Nyt on ihana..." juuri ja juuri puhumaan pystyen. Joskus "tuun nyt" siihen perään. Toisaalta "anna vaan mennä" oikein hellällä ja rakastavalla äänensävyllä voi joskus olla ihan toisella tavalla, syvältä lämmittävällä ja sytyttävällä, jotain elämää suurempaa kuultavaa. Silloin syystä tai toisesta ei ihan loppuun asti naisella "kulje" ja hän sillä tavalla kertoo, että älä yritä liikaa vaan nauti, näin on tällä kertaa sinun kanssasi hyvä.
..Sanonut? Kun ne sanat ei aina vain riitä!
Mä olen tullut elämässäni siihen tulokseen että mun seksuaalisuus ja mun halut on enemmän kuin mitä yksikään ikinä pystyy mulle sanomaan, eli mitä se olisi?
Kaverin kans pantiin viimeksi ja tykkäs viimeksi kun hidastelin tahtia kun meinas tulla. Oli kuulemma todella kiihottavaa ja ois räjähtäny ja tulvinu spermat heti jos en ois hidastanu :D
Top3
Sopii.
Anna tulla.
Koska nähdään..
"uuhhh sulla on ihana k*lli"
"sitten ku oot valmis, tuu mun p*lluun"
ja kontalleen mentyään: "pane vaan molempiin"
Ehdoton huippu oli kun sain houkuteltua matkoilla olleen tyttökaverini ystävän käymään mökillä. Saunomisen jälkeen yhteisestä päätöksestä harrastimme seksiä, kuumaa kiellettyä seksiä, mutta kumilla.
Lähestyessämme päätöstä hän jäykistyi, katsoi syvälle silmiin ja sanoi, ota kondomi pois. :-) KOskaan en ole saanut paremmin ja kovemmin sekä pitempään...
M34 kirjoitti:
Ehdoton huippu oli kun sain houkuteltua matkoilla olleen tyttökaverini ystävän käymään mökillä. Saunomisen jälkeen yhteisestä päätöksestä harrastimme seksiä, kuumaa kiellettyä seksiä, mutta kumilla.
Lähestyessämme päätöstä hän jäykistyi, katsoi syvälle silmiin ja sanoi, ota kondomi pois. :-) KOskaan en ole saanut paremmin ja kovemmin sekä pitempään...
Hyvin kerrottuna miestenkin välinen seksi kuulostaa näin heterosta aika kiihottavalta.
Olin sidottuna selälleen sänkyyn kun muija ratsasti, kohta hän sanoi että "nu**in sut kuiviin ja tulen naamalle" Näin myös kävi
kostea ilta mökillä päättyi sänkyyn vaimon ja ystäväni kanssa. Pitkään kestäneiden esileikkien jälkeen vaimo antoi kaverini työntyöä sisään kookkaalla varustuksellaan...suutelimme vaimon kanssa samaan aikaan ja hän kuiskutti minulle: 'rakas...laukean ihan kohta' ja sen jälkeen suudelma jatkui kaverin naidessa häntä. Vaimo voihki suutani vasten melkoista kiihotusorkkuaan ja toisteli miten hyvältä tuntuu saada kunnolla kullia. Kiihottavinta puhetta ikinä melko estoiseksi luulemaltani naiselta.
Vierailija kirjoitti:
kostea ilta mökillä päättyi sänkyyn vaimon ja ystäväni kanssa. Pitkään kestäneiden esileikkien jälkeen vaimo antoi kaverini työntyöä sisään kookkaalla varustuksellaan...suutelimme vaimon kanssa samaan aikaan ja hän kuiskutti minulle: 'rakas...laukean ihan kohta' ja sen jälkeen suudelma jatkui kaverin naidessa häntä. Vaimo voihki suutani vasten melkoista kiihotusorkkuaan ja toisteli miten hyvältä tuntuu saada kunnolla kullia. Kiihottavinta puhetta ikinä melko estoiseksi luulemaltani naiselta.
Taas yhden aisurin fantasia.
Sängys tupakka suussa ja kädes lasi konjakkia, kuulin:
"Mennyt oon mennyttä tuleva tulevaa. Koskaan et voi tietää mitä huominen tuo ja hyvä niin. Koskaan et voi eilistä muuttaakaan. Kuuntele ennemmin elämän kauneutta kun se pulppuaa meissä nyt. Päästä tunteet irti. Luota enemmän itseesi ja rakasta elämää vain. " - (unknown woman unknown country).
Ei ees mahu suuhun.. se on jääny mieleen 3 x pienemmältä naiselta pääsi suusta
hämmentyneenä
Itse tykkään myös, jos mies sanoo, että nyt tulee tai ettei pysty enää pidättämään tms.
Myös nyt mä nussin sua kovaa tms. on aika kiihottava. Itse välillä myös pyydän mieheltä, että nussi lujaa tms.