Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavimpia asioita, mitä joku on sanonut seksin aikana?

N50+
25.07.2019 |

Okei, mitkä sitten on olleet kiihottavimpia asioita ja turn-on mitä teille on sanottu seksin aikana?

Itsellä yhdessä suhteessa muutama tunteisiin liittyvä asia on tehnyt sekä äärettömän onnelliseksi että tehnyt seksistä vielä parempaa, mutta eipä niistä sen enempää.

Yleensä ottaen tykkään todella paljon, kun mies sanoo (tai huutaa) Multa tulee! tms. Multa tulee, nyt mä saan, taivas mä tulen, en pysty pidätteleen jne.

Hah, ja jostain syystä lähes fantasiana oli pitkään, että mies sanoisi "Tästähän sä tykkäät" samalla kun ottaa minut määrätietoisesti ja nautinnollisesti. Ei sanonut, ikävä kyllä.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran kun pantiin, niin vaimo keksi uuden asennon ja oli siitä tosi innoissaan. Sanoi että tosi hyvää, hoitele mut näin, niin mä lupaan ottaa sulta taas suihin missä asennossa tahansa.

Vierailija
62/104 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen kerran kun pantiin, niin vaimo keksi uuden asennon ja oli siitä tosi innoissaan. Sanoi että tosi hyvää, hoitele mut näin, niin mä lupaan ottaa sulta taas suihin missä asennossa tahansa.

Mikä tuo uusi asento oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on todennut että tunnun vaatimattomalta vaikka omasta mielestä tuntui yhdyntä hyvältä.

M 33

Vierailija
64/104 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan nykyinen vaimo oli säästellyt pimsaansa, enkä minäkään vielä päässyt kuin tutkimuksia tekemään pöksyihin. Pääsin kuitenkin antamaan oikein ehkä 10 minuutin imupusun hänen pimpsaansa. Hän sai elämänsä ensimmäisen ja ehkä rajuimman orgasmin. Pienen levon jälkeen hän kysyi: "saanko minä nyt riisua sinun housusi?" toki sai, mutta kysyi sitten: " miten tälle saadaan yhtä hyvä olo kuin minulle tuli?" Naiset ovat näppäriä käsistään, eikä hän paljon opastusta tarvinnut. Taas pieni lepo ja juttelimme illan tapahtumista, totesi yksikantaan: "huomen illalla saat sitten opastaa minua miten nämä meidän tappi ja reikä tutustetaan toisiinsa.

Kyllä sen illan mittaan hän kuiski myös hyvinkin kiihkeästi minulle eri vaiheissa, mutta ne olivat niitä "tavanomaisia" kommentteja. Nämä kolme jäivät kuitenkin lähtemättömästi mieleen.

Vierailija
65/104 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkiihottavaa, kun mies etäseksin (video) aikana murisi jotain, josta erotin sanan v*ttu. Ei ehkä tuo sana itsessään, mutta se, miten ihanasti sen murahti.

Vierailija
66/104 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla yhtään rahaa.

tilaatko sen taksin.

multa lähtee kohta.

soita taas kun haluut?

Vierailija
67/104 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksinkertaisesti se kuin kumppani on voihkimisen lomassa kehunut kuinka hyvältä kaluni ja rakasteluni tuntuu...

Vierailija
68/104 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mies pyysi kerran ennen suuseksiä että suutelisin hänen sisäreisiä ja alavatsaansa. Siinä oli jotain hyvin kiihottavaa kun joku pyytää jotain mistä tietää tykkäävänsä. Että ei tarvitse arvailla.

Vierailija
69/104 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nainen sanoi imastuaan multa mällit "hei kuse mun rinnoille!"

Vierailija
70/104 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pillu on niin ihanan tuntunen ja makuinen. Sä kiihotat Muo..

Vierailija
71/104 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen seksikerran jälkeen: "Toi oli kyl rakastelua"

Vierailija
72/104 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm going to fuck you so hard

Let me fuck you now, you make me lose my mind

I want you so bad 

Exäni kanssa puhuimme aina rivoja, se oli upeaa ja kiihottavaa. Aviomieheni on rakas ja seksi ihanaa, mutta hän ei juuri tykkää puhua sängyssä. Välillä muistot eksien puheista kiihottavat aivan hirveästi. Jo 15 vuotta ilman rivoja puheita...

Vierailija
73/104 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I'm going to fuck you so hard

Let me fuck you now, you make me lose my mind

I want you so bad 

Exäni kanssa puhuimme aina rivoja, se oli upeaa ja kiihottavaa. Aviomieheni on rakas ja seksi ihanaa, mutta hän ei juuri tykkää puhua sängyssä. Välillä muistot eksien puheista kiihottavat aivan hirveästi. Jo 15 vuotta ilman rivoja puheita...

... millaisista rivoista puheista tykkäät?

Because you feel so good when I make love to you that I dont want nothing else from you because its best of you

Vierailija
74/104 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapahtu kylläkin heti seksin jälkeen mutta eiköhän joukkoon sovi :-D

17vuotiaana viime syksynä (nyt oon 18v) harrastin seksiä netin kautta löytämäni naisen kanssa hänen autossaan illalla ja seksin jälkeen hän kertoi että olin eka mies joka onnistui antamaan hänelle orgasmin pelkän peniksen avulla

Alko muuten stondaa uusiksi välittömästi ja käsittämättömän suuri hyvänolontunne tuli :D

Vierailija
75/104 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kun vaimo voihkii ja kehuu kuinka hyvältä sun iso k*lli tuntuu. Myös se kun käskee naida varovaisemmin, kun se on niin iso.

Oi sun k*rpä täyttää mut niin ihanasti. Kyllä nää saa extra seisokin päälle.

K*lli on kuitenkin tosi keskinkertainen tällä foorumilla. Vain vähän reipas 13cm ymp ja 18cm pituutta.

Vierailija
76/104 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muutama vuosi sitten naista joka röhkäisi pienesti kun kullin työnsi sisään pilluun.

Ja jostain syystä se kiihotti sillon. Nyt kyllä hymyilyttää aika paljon.

Vierailija
77/104 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kun vaimo voihkii ja kehuu kuinka hyvältä sun iso k*lli tuntuu. Myös se kun käskee naida varovaisemmin, kun se on niin iso.

Oi sun k*rpä täyttää mut niin ihanasti. Kyllä nää saa extra seisokin päälle.

K*lli on kuitenkin tosi keskinkertainen tällä foorumilla. Vain vähän reipas 13cm ymp ja 18cm pituutta.

Mitään keskinkertainen ole, isohan tuo on😅 itellä ympärystä enempi mutta pituutta ei kyllä noin paljoa. Oon huomannut että jotkut naiset saa vain kipeää sen kanssa mutta jotkut sitten nauttii aivan helvetisti tosin itellä seksikerrat voidaan vielä laskea kahden käden sormilla mutta paria on sattunut.

Terv numeron 74 kirjoittanut

Vierailija
78/104 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä kertoja teininä. Tyttö sano mulle et sulla on tosi iso ja se tekee mulle hyvää. Se nosti kummasti itsetuntoa vuosiksi. Ei mulla oikeesti ollut iso. Ihan keskiverto.

Vierailija
79/104 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystävä levitti kerran jalkansa kasvot ja rintakehä puhehtuneena ja saaneena ja sanoi että anna tulla vaan, ohjasi mulkun sisään, syötti vastaan ja hieroi niskaa kun tulin kovaa sisään. En muista lauenneeni kenenkään muun kanssa niin kovaa.

Vierailija
80/104 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen mies oli kookkaampi ja osasi käyttää paremmin melaansa.

Laukesin heti. Uskomattoman kuumottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan