Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavimpia asioita, mitä joku on sanonut seksin aikana?

N50+
25.07.2019 |

Okei, mitkä sitten on olleet kiihottavimpia asioita ja turn-on mitä teille on sanottu seksin aikana?

Itsellä yhdessä suhteessa muutama tunteisiin liittyvä asia on tehnyt sekä äärettömän onnelliseksi että tehnyt seksistä vielä parempaa, mutta eipä niistä sen enempää.

Yleensä ottaen tykkään todella paljon, kun mies sanoo (tai huutaa) Multa tulee! tms. Multa tulee, nyt mä saan, taivas mä tulen, en pysty pidätteleen jne.

Hah, ja jostain syystä lähes fantasiana oli pitkään, että mies sanoisi "Tästähän sä tykkäät" samalla kun ottaa minut määrätietoisesti ja nautinnollisesti. Ei sanonut, ikävä kyllä.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin naispuolisen kaverini kanssa vessaan baarissa, ensin juteltiin pöydässä kaksin ja yhtäkkiä mietimme mennäänkö panemaan. No vessasn päästään ja tämä kiimapillu istuu pöntölle ja avaa housuni, ottaa kyrvän suuhun ja yrittää imeä, mutta tokaisee että sulla on ihan liian iso tähän hommaan.

Hetken painan hänen päästään ja panen häntä suuhun. Lopuksi nussin häntä takaapäin ja hän kiljui täydessä vessassa koska minulla oli hänelle aivan liian suuri.

Vierailija
22/104 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sit tuu sisään

Ja sitten jo sykkikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies sano et mun pillu tuntuu niin maagiselta joka työnnöllä ja sanonu että mun pillu imee joka tipan ja mehut koko miehestä.

Vierailija
24/104 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kerro mitään henkilökohtaista netissä, enkä missään porukassa. valehtelijaksi sanoisivat vain kun kertoo totuuden

Vierailija
25/104 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen ovat painuneet miesten kommentit "tunnut niin ihanalta" ja "sä kyllä tiedät miten miestä käsitellään". Ovat vielä aika "kesyjä" mutta tilanteissa jotenkin tuntuvat niin hyvältä että huipullehan siinä itse pääsi. Olen muutenkin vähän heikkona sille, jos joku sanoo, elehtii tai ääntelee miten hyvältä tuntuu. Toisen nautinnon kuuleminen ja tunteminen huumaa pään täysin ja omakin kontrolli lähtee.

Vierailija
26/104 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisesti aika turn-off oli seksin jälkeen naisen kommentti.

Voi vi..n litraheikki.

Vierailija
27/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuu mun pyllyyn".

M41

Sama täällä. Kun tyttöystävä sanoi noin eka kerran (tai kysyi: "haluutko tulla mun pyllyyn"), niin hyvä että ehdin kunnolla työntyä sinne kun jo roiskahti, oli aikas kiihottava tilanne.

Vierailija
28/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan molemmille kiihottavinta on se kuinka suloiselta mun nainen näyttää kun on saanut orgasmin. Ja hänestä on kiihottavaa kun sanon häntä suloiseksi.

Vierailija
29/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh ääääääh äääääääääähääää!

Vierailija
30/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin naispuolisen kaverini kanssa vessaan baarissa, ensin juteltiin pöydässä kaksin ja yhtäkkiä mietimme mennäänkö panemaan. No vessasn päästään ja tämä kiimapillu istuu pöntölle ja avaa housuni, ottaa kyrvän suuhun ja yrittää imeä, mutta tokaisee että sulla on ihan liian iso tähän hommaan.

Hetken painan hänen päästään ja panen häntä suuhun. Lopuksi nussin häntä takaapäin ja hän kiljui täydessä vessassa koska minulla oli hänelle aivan liian suuri.

Täydessä vessassa?? Olisikohan se kannattanut vetää ensin? Siis se vessa!

Vierailija
31/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai?? Joko se on muka sisällä?

Vierailija
32/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö jo tulit

Vierailija
33/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuole vähän sitä toista reikää."

Vierailija
34/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sit tuu sisään

Ja sitten jo sykkikin

Mullekin tuo on aina ollu sellainen lause joka saa laukeamaan samantien, mikähän siinäkin on? Ja toinen mitä mietin on se että miks niin sanotaan kun sit lähes kaikki on sen jälkeen kuitenkin sanonu että ei haittaa?

Vierailija
35/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti (miehenä), kun on kuullut "oooh, sulla on ihana kulli" tai "huuuh, sulta tuli paljon, ja vaikka oli vaikea niellä kaikkea, niin se oli hyvää". Ja on joskus baarissa joku nainen kommentoinut mun persettä, niin on sekin tuntunut hyvältä.

Vierailija
36/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sanottu just jotain tunnut niin hyvältä tai sulla on ihana pillu juttuja mitkä kiihottaa siinä seksin aikana. Tykkään myös jos mies sanoo sen kun on laukeamassa vaikka huomaa sen tietty muutenkin. Viimeksi huokaili todella kiihottuneena nyt tulee ja se oli jotenki ihanaa

Itse sanoin kerran ensimmäistä kertaa rakastan sua miesystävälleni seksin aikana, oli jo pidempään siinä oltu ja todella intohimoinen tunteellinen suhde siinä päällä. Laukesi aivan samantien ja myöhemmin palasi siihen et johtui siitä mun kommentista 😀 En ollut yhtään aatellut et miehellä vaikuttaa noin

Vierailija
37/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole mun persettä. M+M

Vierailija
38/104 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanna kyrvälle kulta.

Vierailija
39/104 |