Kiihottavimpia asioita, mitä joku on sanonut seksin aikana?
Okei, mitkä sitten on olleet kiihottavimpia asioita ja turn-on mitä teille on sanottu seksin aikana?
Itsellä yhdessä suhteessa muutama tunteisiin liittyvä asia on tehnyt sekä äärettömän onnelliseksi että tehnyt seksistä vielä parempaa, mutta eipä niistä sen enempää.
Yleensä ottaen tykkään todella paljon, kun mies sanoo (tai huutaa) Multa tulee! tms. Multa tulee, nyt mä saan, taivas mä tulen, en pysty pidätteleen jne.
Hah, ja jostain syystä lähes fantasiana oli pitkään, että mies sanoisi "Tästähän sä tykkäät" samalla kun ottaa minut määrätietoisesti ja nautinnollisesti. Ei sanonut, ikävä kyllä.
Kommentit (104)
Tää on taas tätä. Yritin vastata ja jopa sensuroin kaikki "hurjat ja tuhmat" sanat, niin ei, ei mene läpi. Miksi tämä on seksipalsta kun mistään ei saa puhua?
Vaimo sanoo liiku liiku älä lopeta hetkeä ennen orgasmiaan tai sitten en voi enää mitään nyt se tulee. Orgasmin jälkeen usein sanoo jos olen hänen sisällään vielä itse laukeamatta että älä liiku se alkaa taas.
Bileissä tapaamani nuori tyttö kuiskasi heti sänkyyn päästyämme "nuole mua", myöhemmin "heitä mun kasvoille".
Vinde kirjoitti:
Bileissä tapaamani nuori tyttö kuiskasi heti sänkyyn päästyämme "nuole mua", myöhemmin "heitä mun kasvoille".
Ollaankohan me oltu saman tytön kanssa. Jäi ikuisesti mieleen.
"Minun pitäisi mennä laittamaan pyykit narulle! Pesukone piippasi ihan äsken... "
Olin laueta siihen paikkaan!
"Haluun että laukeat mun suuhun" oli aika sähköistävä.. Toinen oli "voidaan kokeilla peppuunkin"..
Vierailija kirjoitti:
Vinde kirjoitti:
Ollaankohan me oltu saman tytön kanssa. Jäi ikuisesti mieleen.
Tämä tyttö tuntien varsin mahdollista. Espoo.
Rakastajattarelta klassikko: "On se iso!" Samaa sanoo vaimokin kiltisti - kun asiaa kysyy riittävän monta kertaa. ..
”Pane mun pillua rakas!”
"Nussi sitä pillua, kunnolla! uuuh just noin voi luoja!"
"Mmmmh pane mua kovempaa"
"Tule mun sisään kulta"
Noi ovat kaikkein kiihottavinta mitä ihana vaimoni on sanonut minulle seksin aikana. 😊
M33
"Anna mulle gyrpää berseeseen, puhu mulle tuhmia"
Vaimo kiihoittaa kun esileikissä puhun tuhmia, esim. kiimaisista lesboista joita hän joutuisi nuolemaan. Itse aktin aikana paljon häntä lutkittelen ja nartuttelen, kehun myös tiukkaa pillua, jättitissejä ja kyselen miltä tuntuu saada kunnolla isoa sisäänsä.
Käy ihan villinä muuten :)
HotPari kirjoitti:
Vaimo kiihoittaa kun esileikissä puhun tuhmia, esim. kiimaisista lesboista joita hän joutuisi nuolemaan. Itse aktin aikana paljon häntä lutkittelen ja nartuttelen, kehun myös tiukkaa pillua, jättitissejä ja kyselen miltä tuntuu saada kunnolla isoa sisäänsä.
T. Jonne 15v
”Toihan on pienempi ku mun miehellä”.
Vierailija kirjoitti:
HotPari kirjoitti:
T. Jonne 15v
Höpsis, M43 & N46 ja yli 10v yhdessä jo
Nainen puristaa 16 vuotiaana pusseja
”Haluan täältä jotain” *iskee viettelevästi silmää*
Päässä naksahtaa jotain, eikä todellakaan liity ehkäisyyn ja vastuullisuuteen. Päinvastoin. Hetken kuluttua paljas pippeli on naisen märässä onkalossa.
”Anna tulla vain, hyvä poika, kaunis poika” *hieroo hiuksia*
*Puristaa lujaa vasten*
”Anna tulla, kaikki vain*
Tuossa iässä kestävyys oli mitä oli. Muutaman minuutin hyvin haparoivan jyystön ja hyvin hämmentyneiden ajatusten jälkeen tunnen vain kun pussit sykkii ja pippeli sylkee tavarantoimituksen perille.
Tämä 80-luvun nuoruutta.
Ei ole kukaan sanonu yhtään mitään.
”Mä haluan sun kanssa lapsen”
Jonkun aikaa päässä rattaat pyöri ja tuli lopputulos, kyl se aika tosiaan alkaa olla. Nyt tai ei koskaan.
Seksisessio(t) oli kyllä enemmän ”jaahast nyt tää on menoa sitten”. Mutta helvetin kiihottavia kuitenkin.
T: tuolloin m28
Nyt m40 iskä
Kalmanmies kirjoitti:
"Minun pitäisi mennä laittamaan pyykit narulle! Pesukone piippasi ihan äsken... "
Olin laueta siihen paikkaan!
Tää on ihan paras. Juuri samoilla sanoilla meillä lausuttu, kun pääni on vaimon jalkojen välissä ja olen n. 10 min panostanut kaiken kielellisen osaamiseni ”matkalla huipulle!”
Tuli kohtalaisen äkkiä pääteltynä kyseinen kieltämme kohtaaminen...
Vastaavia kuolemattomia ammattirakastajaksi aateloimisia on kyllä heittää lisääkin! Paras lääke tuohon on kirjoittajan reaktio: ”laukesin siihen paikkaan” ;)
Nainen kuiskaa:
- Haluan kaiken spermasi sisälleni. Haluan sinun siittävän minut raskaaksi.
Vieläkin sykkii alakerrassa ihanasti, kun muistelen tilannetta. :)
M40