Missä ikisinkkumies voisi tavata ikisinkkunaisen?
Tinder ei ole vastaus, Tinder on ihmisille jotka hakevat seksiä.
Kommentit (66)
40v ikisinkkumies jos on kokematon vielä haaveilee ensimmäisestä tyttöystävästä, käsi kädessä kävelystä jne. Koska ne jäivät aikoinaan kokematta. Ei sellaisella ole mitään yhteistä naisen kanssa, jolla on lapsia ties kuinka monelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ajatus että ikisinkkuus olisi joku oma valinta. En minä ainakaan ole valinnut sitä ettei sopiva mies ole sattunut kohdalle. Kateellisena katsonut ystäviä ja kavereita, joille näin on käynyt.
Tää on ainainen ongelma, varsinkin kun ulkonäkökeskeinen pikahaku ei kiinnosta. Kun poissuljet nettideitit etkä halua roikkua baareissa (kun ei siellä roiku muutenkaan), vaihtoehdot alkavatkin olla jo vähissä.
Missä sinusta sitten olisi hyvä tavata, jos saisit valita?
Kaikista paras vaihtoehto olisi varmaan jokin harrastus tms ympäristö, jossa on mahdollista tutustua ihmiseen ihmisenä, ei deittinä. Mutta olosuhteet olisivat sellaiset, ettei harrastus kärsi mahdollisesta erosta/yksipuolisesta ihastumisesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on aika vaikea ymmärtää että miksi tällaisen ikisinkkumiehen pitäisi saada itselleen neitsytvaimo?
Deittipalstoilla on paljon tällaisia 40v miehiä, jotka ei ole koskaan seurustelleet eikä halua kumppania jolla on jo aikaisempia suhteita tai lapsia. No, lapset ymmärrän ettei välttämättä sovi kuvioon mutta muuten en tajua.
Normaalilla ihmisellä on yli 40v iäissä jo muutama parisuhde takana. Jos ei ole, niin ihmisessä täytyy olla perustavalla tavalla jotain hyvin erikoista.
Minulla on jokunen puolen vuoden - parin vuoden suhde takana, ei tosin enää viimevuosina. En missään tapauksessa halua mitään yh-äitiä tai avioliitosta tai 10+ vuoden avoliitosta eronnutta. Sellaiset naiset ovat niin erilaisia ihmisiä kuin minä, ettei siitä mitään tulisi.
Millä tavalla erilaisia? Miten pitkä aiempi parisuhde määrittä ihmisen muuta elämää? Siten että ihminen on kykeneväinen sitoutumaan ja joustamaan elämässään. Ei juuri muuten. Eivät kaikki pitkästä parisuhteesta eronneet ole tylsiä harmaavarpusia.
Juuh eli minä kyllä varmasti pystyisin ymmärtämään naista, mutta tuollainen nainen ei ikinä ymmärtäisi minua. En ala lompakoksi jollekin muijalle joka vaan urputtaa eikä tulisi ikinä ymmärtämään minua.
Eli sun oletus on että jos naisella on lapsia tai aiempi pitkä parisuhde, hän etsii sinusta elättäjää? Miten se sitten poikkeaa siitä että jos löytäisit jonkun naisen jolla ei sitä aiempaa suhdetta tai lapsia ole? Muuten kuin että se jolla on jo lapsia, ei välttämättä enää halua niitä lisää. Lasten isä maksaa lasten elatuksesta. Ikisinkkunainen voi haluta sen kaiken ydinperhehelvetin.
Yh-äideille ja pitkästä suhteesta eronneille olen pelkkä lompakko. Ikisinkkunaiselle voisin olla jotain muutakin.
En ala _pelkäksi_ lompakoksi. Paljon kivempaa käyttää rahat itse.
Naisen saaminen vaatii munaa. Aloita siis munien kasvattamisesta. Sitten saat minkä naisen vain.
Sinccis
Ei ole mitään väliä missä sä ne tapaat. Otat kädestä kiinni, katsot silmiin ja sanot: mä haluun sut
Vierailija kirjoitti:
40v ikisinkkumies jos on kokematon vielä haaveilee ensimmäisestä tyttöystävästä, käsi kädessä kävelystä jne. Koska ne jäivät aikoinaan kokematta. Ei sellaisella ole mitään yhteistä naisen kanssa, jolla on lapsia ties kuinka monelle miehelle.
On sinulla kyllä kummalliset olettamukset. Lapsia ties kuinka monen kanssa. Eiköhän suurin osa YH äideistäki ole ne lapset tehneet yhden miehen kanssa . Kyllä se lapsensa jo tehnytkin voi haluta kävellä käsi kädessä, kunhan löytyy se mies, joka ei käsittele ilmaisena kodinkoneena ja passaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ajatus että ikisinkkuus olisi joku oma valinta. En minä ainakaan ole valinnut sitä ettei sopiva mies ole sattunut kohdalle. Kateellisena katsonut ystäviä ja kavereita, joille näin on käynyt.
Tää on ainainen ongelma, varsinkin kun ulkonäkökeskeinen pikahaku ei kiinnosta. Kun poissuljet nettideitit etkä halua roikkua baareissa (kun ei siellä roiku muutenkaan), vaihtoehdot alkavatkin olla jo vähissä.
Missä sinusta sitten olisi hyvä tavata, jos saisit valita?
Kaikista paras vaihtoehto olisi varmaan jokin harrastus tms ympäristö, jossa on mahdollista tutustua ihmiseen ihmisenä, ei deittinä. Mutta olosuhteet olisivat sellaiset, ettei harrastus kärsi mahdollisesta erosta/yksipuolisesta ihastumisesta jne.
Millaisista harrastuksista puhut tässä? Olen harrastanut jossain vaiheessa järjestetyn toiminnan piirissä elektroniikkaharrastajien kokoontumisia ja valokuvaus"kerhoa". Kummassakaan ei näkynyt naisia. Olisi ihan kiva tutustua naiseen harrastuksessa, mutta en silti osaa mihinkään ompelukurssille mennä tavatakseni naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eronneet naiset ei ole kevytkenkäisiä naikkosia, joilla olisi lapsia useammalle miehelle. Mun edellinen parisuhde kesti yli 20v. Uuden löysin puolen vuoden päästä erosta. Jostain syystä mulla käy paremmin flaksi kun tällä ikisinkkumiehellä, ja siihen on se syy etten lokeroi ihmisiä noin.
Käsi kädessä voi kävellä vanhemmallakin iällä mutta jotkut nuoruuden kokemukset on sellaisia että ne voi hankkia vain silloin nuorena. Todennäköisyydet että täydellinen nainen löytyy vuosikymmenien odotuksen jälkeen ovat melko heikot.
Tärkeintä olisi tajuta että kaikissa meissä on jotain vikaa. Minussa itsessänikin on virheitä. Siksi pitää jossain määrin ymmärtää ihmisyyden epätäydellisyys, että sitä täydellistä unelmien prinssiä tai prinsessaa ei ole olemassa. Kaikissa on jotain mistä ei pidä. Kyse on siitä että pystyvätkö vajavaiset ihmiset olemaan yhdessä näistä puutteista huolimatta, näkemään sen hyvän toisessa. Sitä on rakkaus.
Minä olen eronnut pitkästä suhteesta. Syynä oli se, että miehellä paljastui olevan toinen nainen. En kyllä ymmärrä logiikkaasi siitä, miksi ihmeessä minä haluaisin mieheltä lompakon ? Kyllä minulla on ihan omat rahat millä elän. Tosin aloittajalla on sen verran suuri asennevamma ylipäätään naisia kohtaan, että sinkkuna todennäköisesti pysyykin.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä joku pitkäaikaisesta mielenterveysongelmasta kuntoutuva voisi sitten olla sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinulla kyllä kummalliset olettamukset. Lapsia ties kuinka monen kanssa. Eiköhän suurin osa YH äideistäki ole ne lapset tehneet yhden miehen kanssa . Kyllä se lapsensa jo tehnytkin voi haluta kävellä käsi kädessä, kunhan löytyy se mies, joka ei käsittele ilmaisena kodinkoneena ja passaajana.
Eikös se ole naisen tarkoitus ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eronnut pitkästä suhteesta. Syynä oli se, että miehellä paljastui olevan toinen nainen. En kyllä ymmärrä logiikkaasi siitä, miksi ihmeessä minä haluaisin mieheltä lompakon ? Kyllä minulla on ihan omat rahat millä elän. Tosin aloittajalla on sen verran suuri asennevamma ylipäätään naisia kohtaan, että sinkkuna todennäköisesti pysyykin.
Ei tarvi olla näin ilkeä. Miksi naiset aina alkaa ilkeilemään kokemattomille hölmöille miehille.
Ne on katkeria, nimenomaan, koska ne _ei oo saanut_ naista.
Kyllä kuka vaan nainenkin olisi katkera, jos miehet olisi aina vaan sylkeneet silmille.
Koittakaa nyt vähän ymmärtää ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Toki me tiedämme, että se on sinun mielestäsi rakas Sinccis tarkoitus, mutta ei normaaleiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
No, sen voin ainakin sanoa, etten kiinnostu naisesta, jonka päättelykyky on niin heikko, ettei ymmärrä, että keskustelupalstalla keskusteluun voi vastata monet ihmiset kerralla. Myös monet miehet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on aika vaikea ymmärtää että miksi tällaisen ikisinkkumiehen pitäisi saada itselleen neitsytvaimo?
Deittipalstoilla on paljon tällaisia 40v miehiä, jotka ei ole koskaan seurustelleet eikä halua kumppania jolla on jo aikaisempia suhteita tai lapsia. No, lapset ymmärrän ettei välttämättä sovi kuvioon mutta muuten en tajua.
Normaalilla ihmisellä on yli 40v iäissä jo muutama parisuhde takana. Jos ei ole, niin ihmisessä täytyy olla perustavalla tavalla jotain hyvin erikoista.
Minulla on jokunen puolen vuoden - parin vuoden suhde takana, ei tosin enää viimevuosina. En missään tapauksessa halua mitään yh-äitiä tai avioliitosta tai 10+ vuoden avoliitosta eronnutta. Sellaiset naiset ovat niin erilaisia ihmisiä kuin minä, ettei siitä mitään tulisi.
Millä tavalla erilaisia? Miten pitkä aiempi parisuhde määrittä ihmisen muuta elämää? Siten että ihminen on kykeneväinen sitoutumaan ja joustamaan elämässään. Ei juuri muuten. Eivät kaikki pitkästä parisuhteesta eronneet ole tylsiä harmaavarpusia.
Juuh eli minä kyllä varmasti pystyisin ymmärtämään naista, mutta tuollainen nainen ei ikinä ymmärtäisi minua. En ala lompakoksi jollekin muijalle joka vaan urputtaa eikä tulisi ikinä ymmärtämään minua.
Eli sun oletus on että jos naisella on lapsia tai aiempi pitkä parisuhde, hän etsii sinusta elättäjää? Miten se sitten poikkeaa siitä että jos löytäisit jonkun naisen jolla ei sitä aiempaa suhdetta tai lapsia ole? Muuten kuin että se jolla on jo lapsia, ei välttämättä enää halua niitä lisää. Lasten isä maksaa lasten elatuksesta. Ikisinkkunainen voi haluta sen kaiken ydinperhehelvetin.
Yh-äideille ja pitkästä suhteesta eronneille olen pelkkä lompakko. Ikisinkkunaiselle voisin olla jotain muutakin.
En ala _pelkäksi_ lompakoksi. Paljon kivempaa käyttää rahat itse.
Oletko koskaan kuullut erillisistä rahoista parisuhteessa? Meillä ei muuta vaihtoehtoa edes harkittu. Molemmat laittavat taloustilille (asuminen, ruoka, yhteinen auto) sen verran, että kulut tulevat katettua ja kaikki muu on omaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Toki me tiedämme, että se on sinun mielestäsi rakas Sinccis tarkoitus, mutta ei normaaleiden mielestä.
Kai sä tiedät, että mä vitsailin kultu.
Sinccis
No ei ainakaan sieltä kotoa sinua tule kukaan hakemaan. Reippaasti vain ulos eri paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Kai sä tiedät, että mä vitsailin kultu.
Sinccis
Aina darling, aina, toki tiedän. Huumorinkukkasia viljelet joka päivä.
Kyllä mä voisin ottaa porsineen naisen, mutta filosofisesti se olisi mun mielestä väärin.
Jokaisen tulee kantaa tekojensa seuraukset.
Sinccis
Ongelma ei siis ole se _lapsi_ vaan se nainen.
Kivastipa lanka lähti taas väärille raiteille. Olisin itsekin ollut kiinnostunut, mutta vastaus näyttää olevan ei mistään. Pitäkää tunkkinne perkeleen vänkääjät ja menkää itseenne tuon jatkuvat vastakkaisen sukupuolen mollaamisen kanssa.