Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ikisinkkumies voisi tavata ikisinkkunaisen?

Vierailija
25.07.2019 |

Tinder ei ole vastaus, Tinder on ihmisille jotka hakevat seksiä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muziikkia:

Sinccis

Vierailija
62/66 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa pitkäaikaisista mt-ongelmista (masennus, ahdistus, paniikkihäiriö jne.) kärsiviä/kuntoutuvia naisia voisikin tavata jossain. Sellaisia, jotka ovat kuitenkin ulkoisesti hyvännäköisiä.

On aina hyvä tapailla naisia, joilla on mielenterveysongelmia!

Sinccis

Voitte heittää vitsiä, mutta mielenterveysongelmat eivät aina ole huono juttu. Ne ovat reaktio ympäristöön.

Masennus on kuin nahan luomista. Tuntuu, että jokaisessa masennuskaudessa olen kuorinut itsestäni kerroksen ja olen luonut uutta tilalle. Olen myös unohtanut paljon asioita, ihmisiä, oppimaani, kuitenkin osa on jäänyt jonnekin syvälle mieleen. Mielenkiintoinen mielen kerrostuma. Toki jokainen ihminen tekee näin, mutta masentuneilla tämä on rajumpaa.

Olen myös kasvanut empaattiseksi ja ihmistä ymmärtäväksi kaiken itsereflektion jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa pitkäaikaisista mt-ongelmista (masennus, ahdistus, paniikkihäiriö jne.) kärsiviä/kuntoutuvia naisia voisikin tavata jossain. Sellaisia, jotka ovat kuitenkin ulkoisesti hyvännäköisiä.

On aina hyvä tapailla naisia, joilla on mielenterveysongelmia!

Sinccis

Voitte heittää vitsiä, mutta mielenterveysongelmat eivät aina ole huono juttu. Ne ovat reaktio ympäristöön.

Masennus on kuin nahan luomista. Tuntuu, että jokaisessa masennuskaudessa olen kuorinut itsestäni kerroksen ja olen luonut uutta tilalle. Olen myös unohtanut paljon asioita, ihmisiä, oppimaani, kuitenkin osa on jäänyt jonnekin syvälle mieleen. Mielenkiintoinen mielen kerrostuma. Toki jokainen ihminen tekee näin, mutta masentuneilla tämä on rajumpaa.

Olen myös kasvanut empaattiseksi ja ihmistä ymmärtäväksi kaiken itsereflektion jälkeen.

Tietekin näin on kultaseni. Mitä sinusta vielä tuleekaan?

Sinccis

Vierailija
64/66 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo sanoa, että sinusta tulisi huonompi! Ehen .. vaan sinusta tulee vahvempi. 

Kokemuksiesi jälkeen.

Ystävällisesti,

Sinccis

Vierailija
65/66 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen ajatus että ikisinkkuus olisi joku oma valinta. En minä ainakaan ole valinnut sitä ettei sopiva mies ole sattunut kohdalle. Kateellisena katsonut ystäviä ja kavereita, joille näin on käynyt.

Tää on ainainen ongelma, varsinkin kun ulkonäkökeskeinen pikahaku ei kiinnosta. Kun poissuljet nettideitit etkä halua roikkua baareissa (kun ei siellä roiku muutenkaan), vaihtoehdot alkavatkin olla jo vähissä.

Missä sinusta sitten olisi hyvä tavata, jos saisit valita?

Kaikista paras vaihtoehto olisi varmaan jokin harrastus tms ympäristö, jossa on mahdollista tutustua ihmiseen ihmisenä, ei deittinä. Mutta olosuhteet olisivat sellaiset, ettei harrastus kärsi mahdollisesta erosta/yksipuolisesta ihastumisesta jne.

Millaisista harrastuksista puhut tässä? Olen harrastanut jossain vaiheessa järjestetyn toiminnan piirissä elektroniikkaharrastajien kokoontumisia ja valokuvaus"kerhoa". Kummassakaan ei näkynyt naisia. Olisi ihan kiva tutustua naiseen harrastuksessa, mutta en silti osaa mihinkään ompelukurssille mennä tavatakseni naisia.

Olen eri, mutta tämä harrastusten sukupuolittuminen on selkeä ongelma. Naiset jotka haluisivat löytää seuraa eivät "kehtaa" mennä elektroniikkakurssille, kun taas miehet eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita lähteekseen paritanssikurssille tai vaikka huonekaluverhoiluun :/ Yritän koota tähän alle neuvoja kursseista johon ehkä "toisena sukupuolena" voisi kannattaa hakeutua jos kantti kestää: paras lopputulema on mikäli hakee kurssille missä lähinnä pelkästään toista sukupuolta, mutta noi sekaryhmät voi toimia ujommille.

Tässä siis ihan omia ajatuksia sukupuolittuneista harrastuksista:

Liikaa naisia:

- kirjallisuusryhmät, esimerkiksi lukupiiri

- harrastusteatteri

- kielikurssit

- maalaus, piirustus, savityöt

- paritanssit, jooga, muut tanssilajit

Liikaa miehiä:

- sukututkimus

- valokuvaus

- elektroniikkaharrastukset

- tietokonekurssit

- puutyöt

Epävarmaa sukupuolijakautuneisuudesta.

- tietokoneen kuvankäsittely (piirustus ja maalaustaide kiinnostaa naisia mutta tietokoneet miehiä)

- kansantanssit (näissä on aika pienet sisäänpäinkääntyneet piirit jossa lähinnä vanhoja pariskuntia, en tiedä miten uudet kasvot löytävät harrastukseen ja kumpaa sukupuolta he ovat)

- viinikurssit (voisin kuvitella että kiinnostaa vähän kumpaakin sukupuolta)

Itse olen joskus harkinnut puutyökurssia, mutta ainakin mun kotipaikkakunnalla järjestetään naisten puutyökursseja. Varmaan sitä sinne menis kun on aivan aloittelija. Ne kurssit, joita ei oo suunnattu naisille, on sisällöltään sitten paljon vaativampia. eri

Vierailija
66/66 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eronnut pitkästä suhteesta. Syynä oli se, että miehellä paljastui olevan toinen nainen. En kyllä ymmärrä logiikkaasi siitä, miksi ihmeessä minä haluaisin mieheltä lompakon ? Kyllä minulla on ihan omat rahat millä elän. Tosin aloittajalla on sen verran suuri asennevamma ylipäätään naisia kohtaan, että sinkkuna todennäköisesti pysyykin.

Ei tarvi olla näin ilkeä. Miksi naiset aina alkaa ilkeilemään kokemattomille hölmöille miehille.

Ne on katkeria, nimenomaan, koska ne _ei oo saanut_ naista.

Kyllä kuka vaan nainenkin olisi katkera, jos miehet olisi aina vaan sylkeneet silmille. 

Koittakaa nyt vähän ymmärtää ..

Sinccis

Olen samaa mieltä että ei tarvitse kirjoittaa ilkeästi, mutta en ole tippaakaan katkera vaikka näin 36-vuotiaana odottelen edelleen ensimmäistä kokemustani miesten suhteen. He kun eivät ole edes pitkällä tikulla koskeneet. Kiinnostuneita / treffikutsuja / myönteisiä vastauksia omiin kutsuihini 0. Katkeruus on silti oma valinta. Ja minä valitsen toisen tien - ei se miesten vika ole että eivät tykkää juuri minusta.

Millainen nainen olet? Jotenkin vaikea kuvitella naista, jolla ei olisi kosijoita oven takana odottamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän