Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottaako miehesi muita naisia?

Vierailija
24.07.2019 |

Jos tuijottaa, niin miksi?
Jos ei tuijota, niin miksi ei tuijota?
Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet ajattelee nähdessään kauniin naisen? Entä jos jää oikein tuijottamaan?

Noh, itse ainakin ajattelen että siinä on kaunis nainen. En mitään sen kummempaa. Ei siinä mitään kiihkeitä seksifantasioita ajatella jos niin kuvittelet.

Mun mies sanoi, että hän ajattelee jopa kaupankassan panemista. Sellaisia sadasosasekunnin välähdyksiä kuulemma. On tällä tavalla hässinyt kaikki työpaikan naisetkin läpi, nuoret ja jopa vähän vanhemmatkin. Ihan kuulemma normaalia toimintaa MIEHELTÄ!

Vierailija
22/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa huumeiden tavoin. Reaktio on voimakas ja on pystytty havaitsemaan kuvantamismenetelmillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun läsnäollessani ikinä tuijottanut enkä usko, että varsinaisesti _tuijottaa_. Varmasti kiinnittää huomiota myöa muihin naisiin kuten minäkin muihin miehiin, muttei ikinä ole jäänyt siitä sillälailla kiinni, että olisin ajatellut "aha! Tuo herätti sen mielenkiinnon!"

Naimisissa 5 ja puol vuotta <3

Vierailija
24/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa huumeiden tavoin. Reaktio on voimakas ja on pystytty havaitsemaan kuvantamismenetelmillä. 

Kyllä olis raskasta olla mies. Naisia pyörii ympärillä koko ajan, eli mies on aina kuin pikku pöllyissä. No, kyllähän sen miehistä huomaakin. Koko elämä miehillä pyörii naisten ja p anemisen ympärillä, ei voi kuin sääliä.

Vierailija
25/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet ajattelee nähdessään kauniin naisen? Entä jos jää oikein tuijottamaan?

Noh, itse ainakin ajattelen että siinä on kaunis nainen. En mitään sen kummempaa. Ei siinä mitään kiihkeitä seksifantasioita ajatella jos niin kuvittelet.

Mun mies sanoi, että hän ajattelee jopa kaupankassan panemista. Sellaisia sadasosasekunnin välähdyksiä kuulemma. On tällä tavalla hässinyt kaikki työpaikan naisetkin läpi, nuoret ja jopa vähän vanhemmatkin. Ihan kuulemma normaalia toimintaa MIEHELTÄ!

Just näin! Kenen mies muuta väittää valehtelee.

Vierailija
26/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI normaalit ihmiset tuijota ketään. Katsoa toki saa, eikä minulla ole mitään käryä mitä mies katsoo, eikä miehellä siitä mitä minä katson. Aika vähän missään liikutaan yhdessä, kahdestaan ei juuri koskaan.

Vierailija
27/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijota, se on rumaa käytöstä. Mutta tottakai huomaa kauniit ja silmäänsä viehättävät naisihmiset ja jos nyt ei sattuisi huomaamaan yhdessä liikkuessamme, niin mieluusti vihjaisen, mihin suuntaan kannattaa vilkaista.

Ihan ilokseenhan sitä ihminen kaikkea kivan näköistä katsoo ja miksipä minä tuon iloista harmistuisin.

Vierailija
28/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa jos näkee isorintaisen naisen. Ei kuulemma voi vastustaa tissien vetovoimaa...

Vierailija
29/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotusta en ole huomannut mutta katselee naisia ihan yhtä paljon kuin minä katselen miehiä. Kai nyt ihmisiä katsella saa? Joskus myös kommentoidaan toisillemme jos joku kivan näköinen yksilö tulee vastaan. Yhdessä oltu yli 20 vuotta.

Vierailija
30/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuijota, se on rumaa käytöstä. Mutta tottakai huomaa kauniit ja silmäänsä viehättävät naisihmiset ja jos nyt ei sattuisi huomaamaan yhdessä liikkuessamme, niin mieluusti vihjaisen, mihin suuntaan kannattaa vilkaista.

Ihan ilokseenhan sitä ihminen kaikkea kivan näköistä katsoo ja miksipä minä tuon iloista harmistuisin.

Niin ja me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta.

Vierailija
31/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoista. Että kaikki rumat, vanhat ja lihavat kuvittelee panemaan... aika yök.

Mun mies ei taatusti ajattele mitään tuollaista, sitä hävettäis liikaa. Minä joudun aina olemaan puutteessa, nykyään ei saa edes joka kuukausi. Olen miehelle sanonut että miksi et voi olla kuin muut miehet jotka ajattelee seksiä päivittäin ja vonkaavat vaimoaa jatkuvasti, haluaisin sellaisen miehen joka vonkaisi edes joskus.

Vierailija
32/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijota. Katselee naisia kuin miehiä. Tai koiria. Katselee mitä ympärillään tapahtuu. Ei mitään erikoista.

Vierailija
33/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti tuijota mutta kyllä vilkuilee, varsinkin vähäpukeisiin kiinnittää huomion. Oltiin melomassa ja rannoilla naisia ottamassa aurinkoa, kyllä todellakin huomasi jokaisen naisen siellä. Mutta ei käänny katsomaan jos joku hyvännäköinen kävelee ohi tms. On käytöstavat kuitenkin.

Vierailija
34/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ole huomannut että tuijottaisi, hänellä on käytöstavat. Itse kyllä saatan juuttua tuijottamaan niin naisia kuin miehiäkin.

Vierailija
35/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoista. Että kaikki rumat, vanhat ja lihavat kuvittelee panemaan... aika yök.

Mun mies ei taatusti ajattele mitään tuollaista, sitä hävettäis liikaa. Minä joudun aina olemaan puutteessa, nykyään ei saa edes joka kuukausi. Olen miehelle sanonut että miksi et voi olla kuin muut miehet jotka ajattelee seksiä päivittäin ja vonkaavat vaimoaa jatkuvasti, haluaisin sellaisen miehen joka vonkaisi edes joskus.

Meillä on ollut seksiä kerran joulun jälkeen. Ja olemme 32-vuotiaita. Ilmeisesti riittää hyvin, kun miettii muiden panemista ja välillä vetäisee käteen. * hymiö *

Vierailija
36/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot siis miettii panemista jatkuvasti. Hoh hoijaa. Että oikein työpaikan koko kirjo käyty läpi mielessä? Eikö sinne mieleen muuta mahdu kuin hässiminen? Joka rouvan tissejä ja hanuria pitää toljottaa etumus kovana alvariinsa? Sairasta, sanon minä!

Vierailija
37/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotamme yhdessä

vanhoja ollaan

Vierailija
38/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vilkuilee. Niin vilkuilen minäkin. Ja miehiä myös.

Vierailija
39/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsoo. Ei ehkä itse tiedosta asiaa mutta katselee kyllä. Naapuri oli vähissä väätteissa pihalla niin meinasi silmät tippua päästä mutta jos olisin kysynyt että tuijottiko niin vastaa että ei tuijottanut.

Ja kaupungilla meni hyvä peppuinen tyttö 80-luvun lookissa sellaisissa korkeavyötäröisissä f farkuissa edellä niin tuijotti sitä peppua koko ajan.

Vierailija
40/160 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijota, saattaa vilkaista. Eilen olimme kahvilla ja näin ohikulkevan naisen jota itse kommentoin "jessus minkä kokoiset tissit ja nätti kroppa, olipa kaunis", mies ei ollut edes huomannut tätä ja ihmetteli että "missämitähäh?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi