Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset lakkaavat meikkaamisen ja hiustenlaiton lasten syntymän jälkeen?

Vierailija
24.07.2019 |

Hiukset kynitään lyhyeksi ja jos jotain pinnejä, nipsejä, kuminauhoja käytetään ne on pikkutyttöjen. Varsinkin jos perheessä on tyttöjä.

Meikkaus lopetetaan ja ulkonäkö on täysin huolittelematon, tukka menee sliippana päänahkaa pitkin.

Miksi?

Ei siihen kevyen ehostuksen tekoon tarvita kuin 5min ja pitkät hiukset saa vaikka sekunnissa nutturalle. 🙄 Ei ainakaan viitseliäisyydestä luulis olevan kyse...

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset aikuistuu kun saavat lapsenö. Yleensä suurin osa. Itsensä ehostaminen on sitäpaitsi kusetusta ja miljardibisnestä. Nainen laittautuu nussittavanäköiseksi miehiä varten. Se on ihan perusbiologiaa.

Minä ainakin meikkaan itseäni varten. Pitäisi varmaan "aikuistua" jo kun on ikääkin kertynyt.

- N 48

Vierailija
62/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankat jutut täällä :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin, koska en halunnut, että vauvan kädet on jatkuvasti meikissä. Ja halusin puhtain suin ja poskin halata ja suukotella lastani.

Myöhemmin en enää jaksanut aloittaa meikkaamista. Se oli menettänyt viehätyksensä.

No voisihan sitä edes juhliin tai tapaamisiin vähän laittaa itseänsä edustavampaan kuntoon vaikka kotona olisikin ihan naturelli-ellinä. 🤔 Ap

Tarkoitatko, että lapsen saatuaan naisen pitää alkaa käydä juhlissa vähintään kerran viikossa? Jos käy puolen vuoden välein, niin varsinkin silmämeikit pitäisi ostaa joka kerta uudet. Enpä usko, että oma mies suostuisi niitä ostamaan varsinkaan, kun en mitään halpistököttejä silmiini halua tunkea. Meikkeihin menisi satoja euroja vuodessa.

Puolen vuoden välein uudet? Miksi?? Mulla on ollut sama luomiväripaletti jo pari vuotta, yksi kajal-kynä on varmaan viisi vuotta vanha. Ja hyvin toimii.

Katso niistä tuotteista kuinka kauan ne säilyvät avaamisen jälkeen. Itse en laita silmien lähelle mitään, mikä voisi ärsyttää niitä. Punaiset ja rähmivät silmät eivät näytä nätiltä meikeillä tai ilman.

Vierailija
64/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuota mielenvikaista saa täältä ulos? Olen ilmoittanut kasapäin noita sairaita viestejä asiattomaksi.

Vierailija
65/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä v€ttua se sulle kuuluu?

Tottakai se kuuluu. Vai pitääkö tässä ruveta todella väkivaltaiseksi?

Voithan vässykkä yrittää. Mutta tämä akka lyö takaisin.

Nappaan pienen nyrkkisi kämmeneeni ja murskaan sormesi luut. Seuraavaksi työnnynkin jo sinuun. Myös kuollutta naista voin naida no problem.

Hohhoijaa. Tuollaiset tiputetaan natokaasulla jo matkan päästä. Onpa pelottavaa, not. Hanki lääkitys.

Sinulla mitää kaasua ole l utka. Nyt turpa kiinni. Murskaan ensin kylkiluusi niin et pysty edes puhumaan.

Ei mulla olekaan, mulla on rauhoittavia jotka livautan ruokaasi ja kun vihdoin tulet tajuihisi huomaat olevasi nippusiteissä samalla kun valelen mikropenistäsi akkuhapolla.

Sinä mitään livauta minun ruokaani ja minun penikseni on kuule niin iso että sun pil lu halkeaa ja sitten pitää naida peräaukkoon. Kun sekin on käytetty puhki niin teen sinulle puukolla lisää peräreikiä joihin on hyvä naida. Joten älä akka ulise. Et mahda mitään. Olet minun orjani ikuisesti ja nautit siitä. Koska sitä varten sinä olet olemassa.

Sinussa ei ole muuta suurta kuin puheet ja nekin uliset av:lla virtuaalisesti koska sosiaaliset rajoitteet. Ja viimeksi olet nähnyt p illun livenä silloin kun äitisi änkesi sinua ulos.

Olet väärässä raiskausreikä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3515909/alypuhelin-degeneroi-ihmista

😂 Jatkuvalla länkytyksellä av:ssa osoitat minun olevan oikeassa. Meneppä nyt muiden 13-vuotiaiden kanssa ulos pelaamaan vaikka futista, jos nätisti pyydät mutsis tekee sulle ranskanpullasta välipalaa.

Vierailija
66/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuota mielenvikaista saa täältä ulos? Olen ilmoittanut kasapäin noita sairaita viestejä asiattomaksi.

Samoin minä!

Vierailija
67/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meikkaaminen ja laittautuminen kuuluu hedelmällisyyteen. Se kuuluu soidinmenoihin.

Biologiaa. Sitten kun nainen on saanut jälkeläiset, hän on toteuttanut biologisen tarkoituksensa ekosysteemissä. Enää ei tarvita soidinmenoja, koska se ei ole tarkoituksenmukaista.

Vierailija
68/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 luvulla ei ollut läsöjä? kirjoitti:

Miehen tulee olla komea, pitkä rikas, omistaa kallis auto, hieno duuni, olla menevä ja koti-isä yhtäaikaa.

On sovinismia vaati naiselta että tämä olisi kaunis, hoikkuutta nyt tasan ei voi edes toivoa, ei sitä että käyttäisi hametta tai mekkoa kotosalla, että edes joskus käyttäisi hieman korkoja kengissä/saappaissa tai että pitäisi pitkiä hiuksia. Miestä ei tarvi miellyttää.

Pullonpohjahalpis pekseiverssit nokalle, meikit mäjelle ja sitten sipsiä ja limukkaa ostamaan.

Ja naisen pitää pitää huolta kodista ja lapsista, töissäkin pitää käydä ettei ole golddiggeri. Sitten vielä synnytyslaitokselta tullessa pitäisi käydä kampaajalla, ettei mies vaan järkyty naisen luonnollisesta naamasta.

Vierailija
69/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katselevatkin sitten nuorempia uusiin soidinmenoihin. Nuoret naiset laittautuvat ja uudet soidinmenot alkavat. Tätä ja tätä ruljanssia vuosisadoista toiseen, joka päivä, joka hetki jossain maapallolla.