Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään sinkkuna olleet miehet, miksi emme kelpaa naisille?

Vierailija
24.07.2019 |

Niin?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän jaksan sietää huonoa käytöstä. Tässä iässä on jo parempaakin tekemistä kuin katsella ja kuunnella mitä ihmeellisimpiä oikkuja.

Tarkoitan nyt siis myöhästelyä, vanhojen panokavereiden hehkuttamista, epäsiisteyttä, lihavuutta, geneettisistä ominaisuuksistani huomauttamista, oletus runsaasta rahankäytöstä naiseen heti alussa jne.

Vierailija
22/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kansainvälistä kauppaa ja asunut useissa maissa. Miksi en ole kiinnostunut suomalaisista naisista:

-ulkonäkö ei vastaa kansainvälistä tarjontaa. Deitti appeissa kuvia vasemmalla kädellä itsestään katsoen ylös otsa rypyssä ilman meikkiä ja hymyä, ei koko vartalo kuvaa. Miksi ei panosteta?

-epänaisellinen tyyli eli ei saa olla kaunis tai edes tippaakaan seksikäs (kun työpaikan muut naiset puukottavat selkään, jätetään yksin)

-30v+ alkaa mummoutuminen eli ylipainoa, ei meikkiä, miesmäisyys lisääntyy, hiukset lyhyeksi, jonka kautta ulkonäköpaineita ja siten mielenterveysongelmia

-aniharva nainen kehtaa laittaa kuvan itsestään bikineissä Suomessa vertaa Venäjä, Viro, Ranska, Ruotsi, Puola, Espanja, joissa ymmärretään että "miehet rakastuvat silmillään ja naiset korvillaaan"

-jatkuva taistelu parisuhteessa nainen vs mies sen sijaan että olisi yhteinen tiimi jossa molemmat hoitaa sukupuolensa mukaiset asiat

-nainen ei hyväksy miehensä ystäviä, kotiin ei saa kutsua

-liika alkoholin käyttö, känninen nainen ei kiinnosta

-metoo -efekti

Siinä nyt alkuun yrittämättä loukata ketään. Asun Suomessa nyt, mutta en yksinkertaisesti näe naisellisia naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt kansainvälistä kauppaa ja asunut useissa maissa. Miksi en ole kiinnostunut suomalaisista naisista:

-ulkonäkö ei vastaa kansainvälistä tarjontaa. Deitti appeissa kuvia vasemmalla kädellä itsestään katsoen ylös otsa rypyssä ilman meikkiä ja hymyä, ei koko vartalo kuvaa. Miksi ei panosteta?

-epänaisellinen tyyli eli ei saa olla kaunis tai edes tippaakaan seksikäs (kun työpaikan muut naiset puukottavat selkään, jätetään yksin)

-30v+ alkaa mummoutuminen eli ylipainoa, ei meikkiä, miesmäisyys lisääntyy, hiukset lyhyeksi, jonka kautta ulkonäköpaineita ja siten mielenterveysongelmia

-aniharva nainen kehtaa laittaa kuvan itsestään bikineissä Suomessa vertaa Venäjä, Viro, Ranska, Ruotsi, Puola, Espanja, joissa ymmärretään että "miehet rakastuvat silmillään ja naiset korvillaaan"

-jatkuva taistelu parisuhteessa nainen vs mies sen sijaan että olisi yhteinen tiimi jossa molemmat hoitaa sukupuolensa mukaiset asiat

-nainen ei hyväksy miehensä ystäviä, kotiin ei saa kutsua

-liika alkoholin käyttö, känninen nainen ei kiinnosta

-metoo -efekti

Siinä nyt alkuun yrittämättä loukata ketään. Asun Suomessa nyt, mutta en yksinkertaisesti näe naisellisia naisia?

Kansainvälinen kauppa? En olekaan ennen lukenut yhtä hienoa termiä sille, että vuokrataan tuntitaksalla tautinen "naisellisuuteen panostavan" naisen p*pari sieltä ikärajan takaa. Muista käydä sukupuolitautitestissä.

Vinkki: kysymys ei ollut miksi naiset eivät kelpaa, vaan miksi miehet.

Vierailija
24/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beettaus.

Vierailija
25/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse, ettenkö kelpaisi. Itse en vain löydä sellaista naista, kun kulttuurimme ohjaa naisia sellaiseen suuntaan, joka ei minua miellytä. Miksi mies haluaisi miehekkään naisen???

Sitten ollaan yksin.

En puhunut maksullisista naisista, niitä nyt on Suomessakin. Sinänsä ala-arvoinen kommentti.

Vierailija
26/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa niille naisille, jotka itse kelpuuttaisin. Ei huvita olla kaltaiseni syrjäytyneen kanssa, siitä on pelkkää harmia ja kukaan normaalin elämänhallinnan omistava nainen ei voi syrjäytyneestä kiinnostua. Eli jos saisin elämän kuntoon, niin ehkä sitten voisi lähteä kokeilemaan. Alkaa vaan tuo ikäkin jo haitata, olisi pitänyt ymmärtää hakea apua jo 15 vuotta sitten.

M38

Vierailija
27/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että pitkään sinkkuna ollut mies ei ole tarpeeksi aktiivinen treffien ehdoittelija. Tapasin mukavan miehen ja käytiin kerran kahvilla. Mukava ilta mutta mies ei ole laittanut viestiä oma-aloitteisesti enää sen jälkeen. En naisena aio enää laittaa viestiä jos ei löydy sen vertaa aloitekykyä mieheltä että ehdottaa tapaamista. Ehkä hän miettii miksi ei kuulu mitään mutta ei ryhdy toimintaan.

Olitko itse kuitrnkin kiinnostunut miehestä? - Onko tämä sitä, mitä kutsutaan tasa.arvoksi?  Miestä on edelleen lupa pitää luuserina, jollei hän ole aina hän, joka tulisi aina ensimmäisenä aloitteen... Kun kuka nainen nyt moiseen alentua, - No. On heitäkin, eivätkä kaikki pidä sitä edes mitenkään erityisenä asiana. Mutta totta on, että Suomi on tässä mielessä moneen muuhun maahan verrattuna mukavan tasa-arvoinen maa. Kumpi vain voi tehdä aloitteen, jos tai kun haluaisi toiseen tutustua/ saada toisesta seuraa.  

Vierailija
28/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus löytää nainen on iän myötä hiipunut.

Vierailija
29/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin tuhannen taalan kysymys. Tätä on tullut pitkään mietittyä, mutta vastausta en ole keksinyt

Vierailija
30/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sille on joku syy (tökerä käytös, pahanhajuisuus, älykkyyden puute, ujous, you name it), että on ollut pitkään sinkkuna. Uskoisin, että juuri tuo syy, mikä se sitten onkaan, on se syy miksi ei ole menestystä naisten keskuudessa.

Vierailija
31/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset haluavat, että tuote on testattu. Sen vuoksi he vokottelevat varattuja miehiä. Laita sormus nimettömään ja lähde baareihin, huomaat eron!

Ap haluaa vain seksisuhteen?

Vierailija
32/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas Lasse kaappaa ketjun ja naiset kiltisti vastailevat. Turhauttavaa.

Se mitään kaapannut. Aloituksessa kysytään miehiltä miksi ne ovat sinkkuja ja Lasse kertoi omalta osaltaan miksi on sinkku. Se ei ole Lassen vika, että naiset triggeröityi Lassen viestistä.

Vierailija
33/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sille on joku syy (tökerä käytös, pahanhajuisuus, älykkyyden puute, ujous, you name it), että on ollut pitkään sinkkuna. Uskoisin, että juuri tuo syy, mikä se sitten onkaan, on se syy miksi ei ole menestystä naisten keskuudessa.

Miksi et vaan kirjoita, että tarpeeksi isojen tulojen ja tasaisten tulojen, kun se se yleisiin syy kuitenkin on?

Vierailija
34/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi syy olla jokin noistakin. - Mutta toisaalta meitä miehiä, kuten varmasti myös naisiakin on, jotka nautimme ja iloitsemme sinkkuudestamme, emmekä erityisesti kaipaa ketään itsellemme kumppaniksi. Luulen, että yksi merkittävimmistä syistä omaan sinkkuuteni on se, että en ole itse nähnyt erityistä vaivaa saati työtä sen eteen, että löytäisin ja kohtaisin itselleni kumppanin.

Ja kohtalo koska karma johdatus mikä lie on sitten ollut sellainen (niin julma?), ettei se ole muutoin "tuonut" rinnalleni kumppania.  Sellaista, josta minulle on tullut tunne, että tuo on häm, jonka kanssa haluaisin elää ja viettää elämääni yhdessä.

Tai jos on, niin hän on ollut minun osaltani eri mieltä, eikä minulla ole ollut halua alistaa tai muutoin yrittää pakottaa häntä kumppanikseni. 

Uskosin kuitenkin olevani muutoin ihan perusfiksu en erityisen komea mutta en myöskään niin vastenmielisen näköinen saati hajuinen tai kuultava, että ne olsivat toimineet erityisenä esteinä tai löytää ja kohdata (mahd.) kumppani.

Olen onnekas siinä, että vaikka en jaa , enkä ole jakanut elämääni sen yhden ja erityisen kanssa, niin itselläni on muita läheisiä ihmisiä sekä naisia että miehiä elämässäni.  - Eivät he tietenkään sama asia ole kuin se yksi ja erityinen mutta ovat minulle muutoin hyvin rakkaista ja monin tavoin merkittäviä; kukin omalla tavallaan.

On tietysti mahdollista, että elän loppu elämäni yksin ja vailla nimenomaiosta parisuhdetta. Vaan mitä se sitten merkitsee. En tiedä. Mutta hyvin ja luontevasti koen ja tunnen voineeni elää tähänkin asti sinkkuna.    

Vierailija
35/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se monesti on. Unohdit tärkeimmän eli lihavuus. Pitää kuitenkin huomata että samat ominaisuudet naisella ei haittaa mitään ja ottajia on vaikka kuinka.

Vierailija
36/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan kirjoita, että tarpeeksi isojen tulojen ja tasaisten tulojen, kun se se yleisiin syy kuitenkin on?

En ole se, jota kommentoit mutta kysyn, että uskotko oikeasti kaikkien ajattelevan niin, että mikä parisuhteessa on toisen, niin kuuluu myös yhtälailla aina itselle. Eli jos kumppanillasi olisi vaikka miljardi omaisuus ja  tienaa miljoonan (1 000 000) kuukausittain  €uroa lisää mutta ei käyttä elämiseensä rahaa kuin 1000 niin parisuhteen johdosta voisit hänen puolestaan käyttää loput 999000 ja samalla iloite ja nauttien siitä omaisuudesta mitä kumppanisi on muutoin sattunut haalimaan ja hankkimaan.  

Vierailija
37/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se monesti on. Unohdit tärkeimmän eli lihavuus. Pitää kuitenkin huomata että samat ominaisuudet naisella ei haittaa mitään ja ottajia on vaikka kuinka.

Hä! Jos tai kun katsoo vaikka kesäkadulla pariskuntia tai sellaiseki luulemia niin aika moni naisella on itsensä kanssa suunnilleen samanpainoinen tai enemmän ja vähemmän tukevampi kumppani. Sensijaan harvemmin näkee pariskuntaa, jossa mies olsi naista huomattavsti lyhyempi. Tai jossa mies kulkee naisen rinnalla kaikkiemn nähden korkkareissa ja nainen matalakorkoisissa kengissä. Junan ikkunasta katseluin paria, jossa mies oli kokonaan ilman paitaa ja naisella oli napapaita. En muista äkkiseltään että olsin koskaan nähneeni rautatieasemalla paria, jossa nainen olsi ollut kokonaan ilman paitaa ja hänen mahd. miehensä olisi pukeutunut napapaitaan...

Vierailija
38/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en ymmärrä logiikkaa, miten suomalaiset naiset positioivat itsensä ulkomaalaisen kilpailuun. Ymmärrän jos he näkevät hemaisevan naisellisen venakon, niin sitten ajatellaan hölmösti itseään peittäen, että se on prostituoitu. Sitten kun se on ranskalainen/ruotsalainen, niin joku omaa mielenterveyttä edistävä valhe taas jottei haittaisi.

Maailma on hedonistinen, survival of the fittest. Espanjalaisilla naisilla on samantyyppinen vartalo kuin suomalaisilla. Kuitenkin pukeutuvat naisellisesti, hymyilevät ja ovat positiivisia, tyytyväisiä itseensä.

Suomalaiset aika lailla menevät Angela Merkel -linjalla ja sitten ihmetellään kun hyvät miehet kiertävät kaukaa. Kuitenkin biologinen kello lyö.

Jos et itse panosta ulkonäköösi, niin monesti olet miesten silmissä ilmaa. Oli sitten koulutustaso mikä tahansa. Tämä on niin kristallin kirkas asia. Moittimatta ketään.

Vierailija
39/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiketi liian komea, fiksu, sielukas ja omaan runsaasti materiaalisia resursseja. Tämä sitten ilmeisesti estää naisten tutustumisen herkkään sisimpääni, jossa sykkii kiltti ja rakastava sydän :)

Vierailija
40/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä en ymmärrä logiikkaa, miten suomalaiset naiset positioivat itsensä ulkomaalaisen kilpailuun. Ymmärrän jos he näkevät hemaisevan naisellisen venakon, niin sitten ajatellaan hölmösti itseään peittäen, että se on prostituoitu. Sitten kun se on ranskalainen/ruotsalainen, niin joku omaa mielenterveyttä edistävä valhe taas jottei haittaisi.

Maailma on hedonistinen, survival of the fittest. Espanjalaisilla naisilla on samantyyppinen vartalo kuin suomalaisilla. Kuitenkin pukeutuvat naisellisesti, hymyilevät ja ovat positiivisia, tyytyväisiä itseensä.

Suomalaiset aika lailla menevät Angela Merkel -linjalla ja sitten ihmetellään kun hyvät miehet kiertävät kaukaa. Kuitenkin biologinen kello lyö.

Jos et itse panosta ulkonäköösi, niin monesti olet miesten silmissä ilmaa. Oli sitten koulutustaso mikä tahansa. Tämä on niin kristallin kirkas asia. Moittimatta ketään.

Minusta Suomessa asumisen ja elämisen yksi parhaita puolia on se, että täällä voi yleisesti varsin vapaasti itse päättää ja valita mitä laittaa päälleen tai on laittamatta. Ei tarvitse naisena saati miehenä pukeutua tietyllä tavalla siksi, että voisi saavuttaa yksinkertaistaen: vastakkaisen tai saman .sukupuolta olevien  luottamuksen ja hyväöksynnän. Tavanomaisella ja perussiistillä ja tilanteeseen sopivalla vaatetuksella ja  olemuksella pääsee yleisesti jo varsin pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme