Voisko joku viedä sille poikaselle vaikka kalan, se on jätetty taas yksin koko päiväksi.
Kommentit (298)
Kuoleeko se nälkään tai janoon jos ei kohta opi?
Nyt huojuu silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Niit on kolme ja ne 2 osaa jo lentää. Dromella vois pudottaa kalan sille?
Ei nyt ruveta kuitenkaan Hausmyllyn laulajalla petolintuja viskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuoleeko se nälkään tai janoon jos ei kohta opi?
Nyt huojuu silmät kiinni.
Ei ainkaan vielä. Iltasin on Papi tuonnut lahnan.
Oisko siika. Niilo taas seisoo taustalla.
Ei saanu taaskaan kalaa, toinen söi.
Niilo ei tajua että pitäis lentää eteenpäin ja liitää, itse lentää vaan metrin pari ylös ja sit laskeutuu.
Voiks olla olemassa lintu joka ei opi lentämään?
Vierailija kirjoitti:
Niilo ei tajua että pitäis lentää eteenpäin ja liitää, itse lentää vaan metrin pari ylös ja sit laskeutuu.Voiks olla olemassa lintu joka ei opi lentämään?
Ehkä, mutta eipä tule elämään niin pitkään että pääsisi sukua jatkamaan, joten geneettinen heikkous päättyy siihen lentokyvyttömään yksilöön.
Niilo ei saa ruokaa nytkään :(
Muut syö.
Aamulla 4:44 Papi toi kalan (ehkä järvitaimen) pesälle. Röyhkis vei sen heti ja söi yksin melkein tunnin, sitten Kakkonen söi loput. Mami vaan katseli vieressä ja Niilo huusi takana mutta eihän se auttanut.
Toivottavasti Papi saa toisen kalan.
9:20 Papi toi ahvenen. Taisi olla Kakkonen joka sen omi, en ole varma. Voi olla Niilokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niilo ei tajua että pitäis lentää eteenpäin ja liitää, itse lentää vaan metrin pari ylös ja sit laskeutuu.Voiks olla olemassa lintu joka ei opi lentämään?
Ehkä, mutta eipä tule elämään niin pitkään että pääsisi sukua jatkamaan, joten geneettinen heikkous päättyy siihen lentokyvyttömään yksilöön.
Olisipa ihmisilläkin niin.
Niilo hyppäsi 10:33
HYVÄ NIILO!!!
Heti tuli kun huolestuin. Iskä osoittaa suosiotaan.
Onko Niilo palannut, keitä nuo kaksi ovat?
Onko tuo iskä joka löyhyttelee siipiään? Ja Niiloko taas chillailee?
Kuka tuo on, joka kykkii yksin pesässä? Se lentopelkoinen?
Mami istuu samalla oksalla jossa kamera on tai jopa kameran päällä, se on siksi vääntynyt uuteen asentoon.