Voisko joku viedä sille poikaselle vaikka kalan, se on jätetty taas yksin koko päiväksi.
Kommentit (298)
14:31 Mami tuli pesälle odottamaan ja hetken päästä Papi toi särjen. Kaikki poikaset ilmesty pesälle.
Kamerakin valehtelee, kyllä toi Mami on vielä isompi kuin popikaset vaikka välillä näyttää toisin.
Onko mamma tuo joka on lähinnä kameraa ja levittelee siipiään?
Vierailija kirjoitti:
Se mitään sano kun ei mikki ole päällä, katsot jotain muuta pesää.
Tais olla mun maha 😸 Tämä on kyllä ihan paras ketju 🐟🦅
Vierailija kirjoitti:
Onko mamma tuo joka on lähinnä kameraa ja levittelee siipiään?
Luultavasti ei. Se lentää aika pian pois pesästä. Sen mieli paikkoja on oksa johon kamera on kiinnitetty.
Se on muita tummempi ja selässä ei näy noita valkoisia viiruja ollenkaan.
Jos tarkkaan katsoo sitä Mamin hauen metsästystä, sehän tapahtuu kameran silmien alla, hieman siellä puskien takana mutta siivet näkyy. 4:24 alkaen
Näkyykö Mamin syöksykin?
Katsokaa 4:19 Mami syöksyy haukeen kiinni ja hauki vetää Mamin veden alle, taistelu kestää 3-4 min
Onneksi on matala kohta ja onneksi on pesä näin lähellä.
Jos joku ei löydä sitä iskua niin se on ns pesästä katsoen klo 01-01.30.
Aika 4:19
Taas se sama poikanen ryösti kalan itselleen. 18:13
Lentohaluton taas ollut yksin vaikka kuinka kauan.
Hyvä nyt tuli yks poikanen takas
Taas on masut täynnä. Mami toi aamulla lahnan ja syötti jokaisen pennun.
Mutta kyllä tuo lentohaluton saisi jo ryhdistäytyä.
Luulis jo itseäänkin harmittavan kun kaverit lentelee ja itse vaan kyyhöttää pesän reunalla.
Luontolive seuraa sääksien elämää heinäkuun loppuun asti. Veikkauksia, ehtiikö viimeinenkin poikanen siivilleen ennen kuun loppua?
Onkohan tämä vielä ihan normaalia vaihtelua vai jo huolestuttavaa? Käy surku toista, joka ei uskalla, osaa tai pysty ;(
Äiti varmaan huolesta sairaana, mitä tehdä, kun yksi ei opi ollenkaan ja syksy lähestyy....
Ei poikaset itse vielä kalasta.