Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ed Sheeran pettymys: kaupallista kuraa ja konserttikin viimeisen päälle

Vierailija
24.07.2019 |

Rakennettu tuote. Rakkaudesta rahaan, ei lajiin.

Vika kerta oli mulle, olin kaverin kolmekymppisillä tuolla.

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti negatiivisia kommentteja saa tämä heppu. Sekä täällä että iltapaskan sivuilla. Taitaa jengi olla kateellinen kun ihan tavallisen näköinen henkilö on noussut maailman suurimmaksi poptähdeksi. Mies tahkoaa miljoonia.

Miehillä ei kyllä ole ollut pop musiikissa ikinä hirveästi väliä miltä näyttää kuhan ei mikää rumilus. Bruno Mars, Justin Bieber yms ihan perus janttereita kaikki, toki on joukossa pari komistukstakin. En ymmärrä tätä viehästystä ja hehkustusta että Ed Sheeran olisi jotenki parempi kun muut tämän normaaliutensa takia.

Vierailija
142/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan koko tyypistä. Todella kuuluisa.

Myynyt 26 miljoonaa levyä. Ei ole kuuluisa, ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin muutaman kappaleen ja pakko sanoa, että aika latteita ja tylsiä olivat. Eivät sisällä monimutkaisia ja sielua koskettavia melodioita. Toisaalta tämä osoittaa median voiman, jolla saadaan syötettyä ihmisille vaikka mitä.

Vierailija
144/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tiedä tätä hemmoa. Helsingin keikoille myytiin vain 108 000 lippua. 

Vierailija
145/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti negatiivisia kommentteja saa tämä heppu. Sekä täällä että iltapaskan sivuilla. Taitaa jengi olla kateellinen kun ihan tavallisen näköinen henkilö on noussut maailman suurimmaksi poptähdeksi. Mies tahkoaa miljoonia.

Miehillä ei kyllä ole ollut pop musiikissa ikinä hirveästi väliä miltä näyttää kuhan ei mikää rumilus. Bruno Mars, Justin Bieber yms ihan perus janttereita kaikki, toki on joukossa pari komistukstakin. En ymmärrä tätä viehästystä ja hehkustusta että Ed Sheeran olisi jotenki parempi kun muut tämän normaaliutensa takia.

Tekee ainakin omat musansa ja vähän Justinin ja Brunonkin. Kun nyt satuit ottamaan nuo  kaksi esimerkkiä tähän. ;)

Vierailija
146/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan suosikki, mutta kyllä tuota nyt mieluummin kuuntelee kun sitä paska-jumputusta jota joutui  Weekendistä kuuntelemaan viikonloppuna.

Minusta on kuitenkin mukava, kun tällaiset supersuositut tulee Suomeenkin. Toivottavasti fanit saavat rahoilleen vastinetta. 

Vierailija
147/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin muutaman kappaleen ja pakko sanoa, että aika latteita ja tylsiä olivat. Eivät sisällä monimutkaisia ja sielua koskettavia melodioita. Toisaalta tämä osoittaa median voiman, jolla saadaan syötettyä ihmisille vaikka mitä.

Tää on ehkä huvittavinta. Kun maailman musiikkiosaajat ovat aivan toista mieltä kun av-mamma.

Ed nimenomaan olisi tämän hetken Beatles, kun on niin monipuolinen erilaisissa sävelkuluissa ja koskettavuudessaan.

No, mitäpä mä tiedän. :D

Vierailija
148/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin markkinoitu muka-tavis-symppisartisti. Uskokoot ken tahtoo. keksinyt kuinka mahdollisimman edullisesti saa suurimman tuoton, eli syntikka + kitara + samankaltaisia biisejä ilman bändin kuluja = suurin tulos ja voitto. Ei ole kysymys ettei näinkin voisi homman hoitaa, vaan sinisilmä fanit, jotka menevät "kiusatun-tavallisen-reilujätkän" perässä vaikka kuuhun ja vielä maksaa siitä maltaita, koska hyvä tarina takana. Joopa joo. Löydetty hyvä markkinarako, ten points siitä.

Ei oikein pidä vettä toi sun teoria. Taustabändille ei ole pakko antaa mitään rojalteja. Madonna otti itselleen lipputuloista 95%, luuletko sen taustatanssijoiden saaneen mitään muuta kuin kiinteän palkan?

Bändi on hieman eri asia kuin tanssija. Musiikkia ei tule ilman bändiä (olettaen ettei kyseessä ole muistitikku artisti).

Vierailija
149/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tiedä tätä hemmoa. Helsingin keikoille myytiin vain 108 000 lippua. 

Mä tiedän tämän hemmon aika lailla vain nimeltä ja vain siksi koska kauhea mainostus. Kuuntelin sitten biisin jotta tiedän minkälaisesta hiihtäjästä kyse. Nyt en enää muista edes biisin nimeä tai miten se biisi meni.

Vierailija
150/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te yleissivistymättömät aina kaivaudutte ulisemaan? Itse tiedän kuka on kyseessä vaikka en musiikkiaan kuuntele. 

Minäkin, mummoikäinen, tiedän Ed Sheeranin. Keväällä radiossa hehkutettiin monena aamuna tätä Suomeen tuloa ja kävinpä sitten Wikipediasta lukemassa lisäinfoa. Näin sitä oppii ja pysyy kärryillä. Musiikistaan  en niin välittänyt. Miksiköhän joka ikisessä ketjussa joku haluaa aina tulla leuhkimaan tietämättömyydellään? Tätä olen aina ihmetellyt. 

Vierailija
151/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa ihan kiva kuulla jos nykyaikana joku tekee hyvää ja mieleenjäävää musiikkia! Kertokaa ihmeessä kuka.

Juu, ja en pidä korkealta kiljutusta metallimönjästä enkä jaksa mitään ennen vuotta 1950 syntyneiden nostalgialämmityksiäkään enää.

Ja perseenpyöritys on mielestäni järkyttävää naisten aliarviointia, joten vaikka perseartisti olisi muuten hyvä, en halua katsella sellaisten nöyryyttävän itseään lavalla.

Niin että olisko ideoita?

Edellinen hyvä keikka jolla kävin, oli Carla Bley.

Muse! On kylläkin bändi, mutta suosittelen. Oli myös vastikään Helsingissä. 

Vierailija
152/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää musiikkia tylsille ihmisille.

Vierailija
153/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule minullekaan yhtään Sheeranin kappaletta mieleen, vaikka olen kyllä nähnyt juttuja lehdistössä miehen pellolle rakentamaansa lampeen liittyvistä riidoista jo yli puolen vuoden ajan. Ihan tuntematon.

Vierailija
154/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää lähteä ulos katsomaan konserttia, kun tämän artistin biisejä videoineen voi katsoa Youtubesta ja huomattavasti pienmmällä hiilijalanjälellä.

Vierailija
155/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppu on kai Anssi Kelan broidi? Samannäköinen ja yhtä tylsää jollotusta.

Vierailija
156/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin keikasta ja musiikista. Nimeä artisti, jossa ei ole mitään kaupallisuutta takana. Eiköhän jokaisen artistin ole tarkoitus myöskin myydä niitä levyjä. Hohhoijaa.

Vierailija
157/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan symppishän toi kaveri on. Bluespohjaista kitarapoppia ihan ammattitaidolla. Ei herätä itsessäni mitään suuria tunteita kylläkään. 

Vierailija
158/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin keikasta ja musiikista. Nimeä artisti, jossa ei ole mitään kaupallisuutta takana. Eiköhän jokaisen artistin ole tarkoitus myöskin myydä niitä levyjä. Hohhoijaa.

Ei, kuule. Aitous ratkaisee. Aitoja ovat vain ne, joita raha ei ole ehtinyt turmella. Aito taide syntyy köyhyydestä, tuskasta ja vaikeimman kautta raastamisesta, taide syntyy vaikeaselkoisesta ja turhasta ilmaisusta. Aitoja muusikoita ovat ne itse polteltuja CD-lättyjä tyrkyttävät persaukiset ruosteisella pakulla ajelevat autotallibändit ja kuuden tilaajan Youtube-kanavilla hoilottavat Idolsin alkukarsinnoista tipahtaneet kultakurkut. Muu on feikkiä ja markkinakoneiston marionetteja. Kaikki musiikki, mistä ihmiset ovat valmiit maksamaan, on lähtökohtaisesti skeidaa, koska rahankiilto silmissä kierot musamaakarit tahallaan tekevät hyvänkuuloista musiikkia. toisin kuin tuskasta raa'an sipulin voimalla itkuvirsiä kattiloita kolistellen vääntävät elämäntapataiteilijat, joille aitous ja outous on kaikki kaikessa. 

Vierailija
159/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas muusikko, kaunista musiikkia joka herättää tunteita. Kyllä kannatti käydä katsomassa! Tuhat kertaa mieluummin Ed kuin joku "muusikko" jonka vetovoima perustuu puolialastomiin "tanssijoihin" jotka levittelevät haarojaan ja esittelevät silikoni hinkkejään...

Vierailija
160/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin Aviciin kuolin ilmoituksen tullessa, että suurin osa ulisi, että kuka tää on.

Nyt ulistaan kuka on Ed Sheeran, kun ei olla ikinä kuultukaan.

Miten ihmiset seuraa ympäröivää maailmaa? Jos noinkin myydyt ja suositut ihmiset ovat menneet oikeasti ohi (trollit erikseen), mitä ihmiset tekee vapaa-ajallaan. Ei lue lehtiä, uutisia, muutenkaan seuraa aikaansa?

Mietin töissä samaa, kun Edin keikalle lippuja tilasin, kun muutama keski-ikäinen ihminen ihmetteli, että kuka se on? Sitten taas eläkeelle jäävä mamma oli niin innoissaan, kun sain liput. Hän tykkää Edistä - ei kuuntele radiota, ei katsele telkkaria. Lähinnä lukee kirjoja ja lehtiä. Hän tiesi Edin miniänsä kautta. Hän kuuntelee autossa.

Itse en kuuntele (radiotakaan), mutta tulee lehtiä luettua ja kaupassa bongattua joitain biisejä. Lasten urheiluturnauksissa huomaan, että tää nyt taitaa olla sitä Ed Sheerania tai mitä vaan sillä hetkellä pinnalla olevaa musaa...

ehkä mä olen sitten harvinaisuus, että seuraan aikaani sivulauseissa ja pysähdyn kuuntelemaan (myös ihmistä). Ehkä ihmiset ovat vaan niin kiireellisiä omassa navassaan, että läheisten asiat ei kiinnosta.

Mä olen keski-ikäinen, en kuuntele radiota enkä omista tekijää, netistä katselen kyllä jotain ohjelmia. Ed Sheeranin tiedän silti, vaikkei musiikkinsa minulle iskemään. Toki silti on varmasti lukuisiakin ihmisiä joille hän on tuntematon, mutta kuinka moni vaan teeskentelee kun kuvittelee sen olevan jotenkin cool tai katu-uskottavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän