Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ed Sheeran pettymys: kaupallista kuraa ja konserttikin viimeisen päälle

Vierailija
24.07.2019 |

Rakennettu tuote. Rakkaudesta rahaan, ei lajiin.

Vika kerta oli mulle, olin kaverin kolmekymppisillä tuolla.

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 miljoonaa löytyi suomesta löysää rahaa

Vierailija
162/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin muutaman kappaleen ja pakko sanoa, että aika latteita ja tylsiä olivat. Eivät sisällä monimutkaisia ja sielua koskettavia melodioita. Toisaalta tämä osoittaa median voiman, jolla saadaan syötettyä ihmisille vaikka mitä.

Makuasia. Itse tykkään kuluttaa monenlaista kulttuuria, joskus syvällistä ja vaikeampaa, joskus outoa ja joskus jotain helppoa, oli kyse sitten musiikista, kirjallisuudesta, elokuvista tai kuvataiteesta. On tullut myös huomattua, että se mikä on minusta tylsää voi olla esim puolisostani hienoa (ja hyvin perustein) ja päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä on joku ruotsinlaivapubisoittaja, joka laulaa "kärsivällä" äänellä.

Naiset pitävät tunteellisena.

Koulukiusaaminen ja "tavallisuus" rakennettua imagoa, että olisi symppis.

Vierailija
164/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa ihan kiva kuulla jos nykyaikana joku tekee hyvää ja mieleenjäävää musiikkia! Kertokaa ihmeessä kuka.

Juu, ja en pidä korkealta kiljutusta metallimönjästä enkä jaksa mitään ennen vuotta 1950 syntyneiden nostalgialämmityksiäkään enää.

Ja perseenpyöritys on mielestäni järkyttävää naisten aliarviointia, joten vaikka perseartisti olisi muuten hyvä, en halua katsella sellaisten nöyryyttävän itseään lavalla.

Niin että olisko ideoita?

Edellinen hyvä keikka jolla kävin, oli Carla Bley.

Testaa vaikka Steven Wilson ja hänen eri bändinsä/projektinsa.

Vierailija
165/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin Aviciin kuolin ilmoituksen tullessa, että suurin osa ulisi, että kuka tää on.

Nyt ulistaan kuka on Ed Sheeran, kun ei olla ikinä kuultukaan.

Miten ihmiset seuraa ympäröivää maailmaa? Jos noinkin myydyt ja suositut ihmiset ovat menneet oikeasti ohi (trollit erikseen), mitä ihmiset tekee vapaa-ajallaan. Ei lue lehtiä, uutisia, muutenkaan seuraa aikaansa?

Mietin töissä samaa, kun Edin keikalle lippuja tilasin, kun muutama keski-ikäinen ihminen ihmetteli, että kuka se on? Sitten taas eläkeelle jäävä mamma oli niin innoissaan, kun sain liput. Hän tykkää Edistä - ei kuuntele radiota, ei katsele telkkaria. Lähinnä lukee kirjoja ja lehtiä. Hän tiesi Edin miniänsä kautta. Hän kuuntelee autossa.

Itse en kuuntele (radiotakaan), mutta tulee lehtiä luettua ja kaupassa bongattua joitain biisejä. Lasten urheiluturnauksissa huomaan, että tää nyt taitaa olla sitä Ed Sheerania tai mitä vaan sillä hetkellä pinnalla olevaa musaa...

ehkä mä olen sitten harvinaisuus, että seuraan aikaani sivulauseissa ja pysähdyn kuuntelemaan (myös ihmistä). Ehkä ihmiset ovat vaan niin kiireellisiä omassa navassaan, että läheisten asiat ei kiinnosta.

Mä olen keski-ikäinen, en kuuntele radiota enkä omista tekijää, netistä katselen kyllä jotain ohjelmia. Ed Sheeranin tiedän silti, vaikkei musiikkinsa minulle iskemään. Toki silti on varmasti lukuisiakin ihmisiä joille hän on tuntematon, mutta kuinka moni vaan teeskentelee kun kuvittelee sen olevan jotenkin cool tai katu-uskottavaa...

Minäkin olen keski-ikäinen. Kuuntelemillani radiokanavilla ei ES: n musiikkia soiteta kun en ole kuullut.

Nimen kuulin ensi kerran touko- kesäkuussa kun työkaveri kertoi ostaneensa liput ja menevänsä tyttärensä kanssa.

Tsekkasin netistä musaa ja huomasin, että en ole tämän artistin kohderyhmää.

Vierailija
166/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nimi Ed Sheeran oli minulle tuttu ennestään mutta musiikkinsa ei. Kuuntelin 5 biisiä YouTubesta ja ihan hyvää poppiahan se on. Sheeran laulaa hyvin, ei nau'u eikä höngi kuten liian monet. 

Omaan makuuni hänen sävellyksensä eivät ihan ole ja biisien yleistunnelma on usein aika apea tai haikea, mutta nämä tosiaan ovat makuasioita ja ymmärrän hyvin hänen suosionsa.  

Toivotaan että illan konsertti menee hyvin ilman ukkoskuuroja ja muita ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
167/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Sheeran on lasten ja teinien suosikki.

Vierailija
168/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun aikoinaan Prince ei myynyt edes Hartwallia täyteen, niin nyt tämä rillipää tähdenlento vetää lentokentän täyteen.

Prince myi vuosien varrella vaikka mitä ja kuinka moneen kertaan täyteen. Ei vaan koskaan vaivautunut paikalle.

Eikä heppu ollut ikinä niin iso stara (=myynyt niin paljon) kun Ed.

Myynyt...? Aikana jona 1500 kuuntelua spotifyssä on yksi "myyty levy" tuo on aika koominen väite.

Ja se kiertue, jolla Prince nettosi 630milj€, oli? Vaikka otetaan inflaatio huomioon? Nimim: Prince -fani, joka yhden yön jonotti lippuja keikalle, jota ei koskaan ollut.

Vierailija
169/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku asioista ei voi kiistellä se on aivan turhaa jäpitystä.

Vierailija
170/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin keikasta ja musiikista. Nimeä artisti, jossa ei ole mitään kaupallisuutta takana. Eiköhän jokaisen artistin ole tarkoitus myöskin myydä niitä levyjä. Hohhoijaa.

Ei, kuule. Aitous ratkaisee. Aitoja ovat vain ne, joita raha ei ole ehtinyt turmella. Aito taide syntyy köyhyydestä, tuskasta ja vaikeimman kautta raastamisesta, taide syntyy vaikeaselkoisesta ja turhasta ilmaisusta. Aitoja muusikoita ovat ne itse polteltuja CD-lättyjä tyrkyttävät persaukiset ruosteisella pakulla ajelevat autotallibändit ja kuuden tilaajan Youtube-kanavilla hoilottavat Idolsin alkukarsinnoista tipahtaneet kultakurkut. Muu on feikkiä ja markkinakoneiston marionetteja. Kaikki musiikki, mistä ihmiset ovat valmiit maksamaan, on lähtökohtaisesti skeidaa, koska rahankiilto silmissä kierot musamaakarit tahallaan tekevät hyvänkuuloista musiikkia. toisin kuin tuskasta raa'an sipulin voimalla itkuvirsiä kattiloita kolistellen vääntävät elämäntapataiteilijat, joille aitous ja outous on kaikki kaikessa. 

Sarkasmi ei toimi tällä palstalla... just saying.

Vierailija
171/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitaran rämpyttelijä. Sopii klubeille, muta ei Malmin lentokentälle.

Siihen nähden aika kova, että vetää n. 100000 katsojaa 2 konserttiin Malmin kentälle kuitenkin.

Vierailija
172/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että ap mielensä pahoitti ES keikasta. Toivottavasti löysit jotain hyvää eilisestä esim ne kaverin 30v synttärit ja kohtaamiset kavereiden kanssa. Sää oli mitä sopivin, ei kuuma eikä kylmä, illanviettoon porukalla. Mikä oli sinulle merkityksellistä? Musiikki se ei ollut aloituksesta päätellen.

Olin paikalla eilen. Olisin mielelläni mennyt pubiin kuuntelemaan Sheerania. Koska se ei ole (enää tai tällä hetkellä?!) mahdollista, menin tuohon jättitapahtumaan. Mukavaa oli kuulla livenä ja ottaa tapahtumasta irti se mikä itselleni oli tärkeää. Samalla tuli vietettyä mukava kesäilta ystävän kanssa.

Ihmisillä on aina erilaisia motiiveja toiminnalleen ja turha muiden on sitä arvottaa.

Mukavaa kesää!

Vierailija
173/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitaran rämpyttelijä. Sopii klubeille, muta ei Malmin lentokentälle.

Noh, jos houkuttelee paikalle kymmenien tuhansien yleisön, niin kyllä lentokenttä on silloin juuri sopiva paikka. 

Itse en musiikkiaan kuuntele, mutta antaa niiden nauttia jotka tykkäävät, ei se minulta ole pois.

Vierailija
174/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huipputyyppi, vaatimaton naapurinppoika!

Tunnet siis hänet henkilökohtaisesti?

Vierailija
175/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin markkinoitu muka-tavis-symppisartisti. Uskokoot ken tahtoo. keksinyt kuinka mahdollisimman edullisesti saa suurimman tuoton, eli syntikka + kitara + samankaltaisia biisejä ilman bändin kuluja = suurin tulos ja voitto. Ei ole kysymys ettei näinkin voisi homman hoitaa, vaan sinisilmä fanit, jotka menevät "kiusatun-tavallisen-reilujätkän" perässä vaikka kuuhun ja vielä maksaa siitä maltaita, koska hyvä tarina takana. Joopa joo. Löydetty hyvä markkinarako, ten points siitä.

Tulee arttu wiskari mieleen tosta. Tavis suomimies plimputtaa mökkitiestä ja kommodero kuusnepasta niin menestys on taattu.

Vierailija
176/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sierain on k.ilttimies.

Laulaa epäonnistumisistaan ja vastoinkäymisistään naisten kanssa.

Otti tatuoinnit, jotta olisi edes vähän jännämpi.

Vierailija
177/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavaa ettei tavismies voi edes menestyä ilman että sitä haukutaan että se menestyy vaan sen takia että on tavismies. Hoh hoijaaa..

Vierailija
178/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on tienannut 350 miljoonan omaisuuden musikillaan. Ei ihan turha jäbä. Haters gotta hate vaikka mikä olisi, kateutta kenties vain?

Vierailija
179/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi ollut zara larsson.

Sitä olisin voinut mennä katsomaan.

Vierailija
180/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amewikan Juha Tapio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi