Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko lapsiesi paiskoa parkkipaikalla auton ovia toisten autojen oviin?

Vierailija
23.07.2019 |

On se kumma, taas autooni ilmestynyt lommo parkkipaikalla... prk.. ajan kohta auton kahteen ruutuun.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten pellit.

Vierailija
2/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin sellainen asia, että eihän kenenkään lapset saati aikuiset itse, mutta kuitenkin suht yleinen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki lumihiutale.

Vierailija
4/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi samoin ja omavastuu 200e. Nykyään jätän auton taaimmaiseeen ruutuun ja reunaan, eihän sun tarvi olla kun läski niin ei mahdu normivälistä ja muksut nyt paiskoo miten sattuu.

Vierailija
5/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, mitä sitten, helpottiko tieto sinua jotenkin.

Vierailija
6/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki. Vasta koululaiselta on poistettu lapsilukko ja häntäkin muistutetaan varomaan jos vieressä on auto tai jos on kovin lähellä niin aikuinen avaa. Omassa autotallissa ovat ohjauksen ja perustelun lisäksi parilla älähdyksellä ja mulkaisulla oppineet, että se ovi avataan ihan oikeasti varovasti.

Vierailija
7/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja parkkeeraan aina eri väristen autojen viereen, jolloin lopputuloksena on sateenkaariauto.

Vierailija
8/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä muistutetaan lapsia aina jos on auto vieressä, et ei saa avata ovea. Ja itse jätän auton kauemmas väleämpään Parkkiin, tai mahdollisimman uuden auton viereen jos on pakko mennä ahtaasti. Todennäköisyys kolhuille pienempi.

Vierailija
9/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, se on vain meidän pikku enkelimme vahvaa tahtoa!

Vierailija
10/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vaan on niin vilkkaita, että joskus ovi pamahtaa viereisen auton kylkeen. Kaikillahan on kasko nykyään niin saavat lommot korjautettua. Elämässä nyt vaan muutenkin tulee kolhuja 👍

Vierailija
11/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset vaan on niin vilkkaita, että joskus ovi pamahtaa viereisen auton kylkeen. Kaikillahan on kasko nykyään niin saavat lommot korjautettua. Elämässä nyt vaan muutenkin tulee kolhuja 👍

Kuvottavan välinpitämätön asenne.

Ja tämä toki opetetaan myös jälkikasvulle.

Vierailija
12/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tiedät, että kysessä oli lapsi?

Vierailija
13/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi samoin ja omavastuu 200e. Nykyään jätän auton taaimmaiseeen ruutuun ja reunaan, eihän sun tarvi olla kun läski niin ei mahdu normivälistä ja muksut nyt paiskoo miten sattuu.

Mikä hitto siinä on vaikka kuinka jätät taainmaiseen ruutuun, joku on kyljessä kiinni?

Vierailija
14/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvää hyvyyttäni roudannut joskus autotonta kaveriani ja hänen lapsiaan paikasta toiseen. En kuljeta enää. Hänen lapsensa ovat kaksi kertaa paukauttaneet oveni toiseen autoon niin, että tuli lommoja. Eka kerta meni vielä vahingosta, vaikkakin kaverini hihitti, että onneksi meni vain peltiä. Sen maksoin itse, koska minulla on enemmän rahaa kuin kaverillani.

Toinen kerta oli jo sen tason huolimattomuutta, että laitoin kaverin itse maksamaan. Vaikka minulla on tosi hyvä vakuutus, on siinä silti omavastuu. Kyllähän se kirpaisi, oppiipahan vähän, mitä auton omistaminen maksaa. Ja ei, omat lapseni eivät ole koskaan onnistuneet kolhimaan muuta kuin itseään, koska olen pyrkinyt opettamaan heitä kunnioittamaan omaa ja muiden omaisuutta pienestä pitäen. Vahinkoja totta kai voi sattua, mutta ei samaa virhettä tarvitse kahta kertaa tehdä.

Vierailija
15/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolhi, mutta vit*ttaa kun ruudut monissa paikoissa niin kapeita ja viereen änkeää joku maasturi ettei meinaa edes sisään päästä.

Yritän jättää auton aina mahdollisimman väljään paikkaan ja pojalle on opetettu ettei autoja kolhita.

Vierailija
16/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset, vaan ne mammat... Kun ne ostoskassit survotaan takapenkille eikä peräkonttiin, ei siinä katsota yhtään, miten se takaovi käyttäytyy. Olen turhan usein nähnyt tuon prosessin.

Vierailija
17/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän alati neuvoa, että autosta tullaan hyvin varovasti pois. Joskus itselläni kävi niin että tuuli tempaisi auton etuoven (isohko ovi koska 3-ovinen auto) ja paiskasi viereisen auton kylkeen. Onneksi ei jäänyt jälkeä kun oli muovilista.

Vierailija
18/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin muiden aiheuttamiin kolhuihin ja parkkeeraan auton aina työpaikan hallissa kahteen ruutuun.

Hallia käyttää myös hotellin asiakkaat ja ostarilla kävijät, ei pelkästään työkaverit.

Vierailija
19/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolhuja on tullut siihen malliin, että nykyään marketeissa asioidessani pysäköin leveille perhepaikoille.

Harmillista, mutta ei auta muukaan, kävelkööt lapsiperheet sitten vähän kauempaa parkkipaikalta kauppaan.

Vierailija
20/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Omaan autoon ilmestynyt kesän aikana naarmuja kylkeen ja perässä on ilmeisesti peräkärryn reunan tekemä reikä. Kiitti vaan sille joka ei osaa peruuttaa kärryn kanssa eikä tullut sopimaan korvauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän