Luonnonkauniiden naisten minimalistinen tyyli
Oletteko huomanneet, että usein kasvoiltaan luonnonkauniilla naisilla (jotka myös hoikkia/normaalipainoisia) on usein pukeutumisessa ja meikissä hyvin minimalistinen tyyli? Esim meikkinä pelkät harjatut kulmat, ripsaria, huulirasvaa tms. Vaattet usein yksivärisiä ja monotonista värimaailmaa, paljon mustaa, harmaata, myös valkoista. Hiukset luonnollisen väriset tai luonnollisesti sävytetyt tai raidoitetut. Tyyli usein epä-glamouri eikä koskaan seksikäs tai paljasteleva. Esimerkki: siniset farkut, musta t-paita, mustat matalakankaiset nahkakengät, musta takki. Tuossa vain siis yksi tyyli esimerkki, mutta pointina siis tavallisuus ja pelkistetty tyyli, ei paljastava tai pröystäilevä.
Olen nähnyt tämän tyylin niin monella luinnonkauniilla naisella, että mietin johtuukohan se siitä, että alitajuisesti tietäväy kauniiden kasvojen riittävän; niiden seuraksi ei tarvita glamour-pukeutumista, zirkonikelloja, glitteriä ja irtoripsiä?
Kommentit (81)
Kaupassa käyntiä varten tuskin kukaan ehostautuu. Itselle riittää, että paita on oikein päin eikä hiukset hapsota.
En osaa sanoa, mutta meidän lähikaupassa on kesän ollut töissä nuori nainen mikä on todella kaunis, ei meikkaa (tai en pysty ainakaan huomaamaan selvää meikkiä) on hoikka, tiimalasi, 168cm, hiuksissa näyttäisi olevan oma väri ym.
Saan melko paljon huomiota ja kehuja. Kroppa on melko tavallinen, joten taitaa johtua kasvoista.
Arvostan käytännönläheisyyttä, eikä riitä energiaa arkena tälläytyä tuntikausia. Lisäksi jos käytän epämukavalta tuntuvia muotivaatteita, ei ole olokaan kovinkaan itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Jos se meneekin toisinpäin, että minimalistinen tyyli saa näyttämään "luonnonkauniilta"?
Ei, vaan tarkoitan oikeasti kauniskasvoisia naisia.
Enkä puhu kauppareissulla nähdyistä homssuista, vaan vuosien varrella tuttavapiirissä ja esim opiskelu- ja työkuvioissa tuntemistani naisista. He saattavat muuten olla huoliteltuja, mutta tyyli aika minimalistinen ja huomiotaherättämätön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se meneekin toisinpäin, että minimalistinen tyyli saa näyttämään "luonnonkauniilta"?
Päivän paras :D Joka meikitön tasamaantallaaja fakuissa ja valkoisessa t-paidassa on siis luonnonkaunis?
Eipä sitä tarvitse kaunistautua, jos on jo kaunis. Eli olen samaa mieltä ja saman havainnut. Lomalla erehdyin katsomaan jotain tyhjäpäistä realityä, jossa kohelsivat nuoret mielestään kauniit ihmiset, jotka minun silmiin olivat lähinnä perustuksiltaan jopa rumia ihmisiä, jotka olivat tehneet kaiken mahdollisen tuunauksen näyttääkseen näteiltä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta meidän lähikaupassa on kesän ollut töissä nuori nainen mikä on todella kaunis, ei meikkaa (tai en pysty ainakaan huomaamaan selvää meikkiä) on hoikka, tiimalasi, 168cm, hiuksissa näyttäisi olevan oma väri ym.
Aika tarkasti tiedät pituuden. Kysyitkö vai mittasitko itse? :D
En ole koskaan arvostanut itsensä muokkaamaista erinäköiseksi kuin oikeasti on. Olen kaunis. Saan tarpeeksi huomiota. On myös kateellisia, joilla tahtoo olla erilaiset elämäntavat kuin minulla ja ovat minua kohtaan epäystävällisiä. Arvostan itseni liian korkealle, jotta kilpailisin yhdestäkään miehestä, jonka he ovat kelpuuttaneet itselleen yleensä yhdeksi yöksi tai enintään muutamaksi viikoksi. Itse etsin miehessä kestävämpää laatua. Tahdon yhden miehen, joka on uniikki ja sopiva.
Olen kasvoiltani ruma kuin petolinnun peräpää, mutta mulla on juuri mainitsemasi tyyli (kevyesti raidoitetut, paksut, maantienväriset, pitkät hiukset), vaalea mutta kevyesti päivettynyt iho, kroppa hyvässä kunnossa, muttei mitenkään bodattu tai tuunattu, hyvin niukasti meikkiä ja hillityt ja melko neutraalit, paljastelemattomat vaatteet. En pidä logoista tai bling-blingistä ja harmittaa tosiaan oma rumuuteni. Mutta olen siis se poikkeus sääntöösi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvoiltani ruma kuin petolinnun peräpää, mutta mulla on juuri mainitsemasi tyyli (kevyesti raidoitetut, paksut, maantienväriset, pitkät hiukset), vaalea mutta kevyesti päivettynyt iho, kroppa hyvässä kunnossa, muttei mitenkään bodattu tai tuunattu, hyvin niukasti meikkiä ja hillityt ja melko neutraalit, paljastelemattomat vaatteet. En pidä logoista tai bling-blingistä ja harmittaa tosiaan oma rumuuteni. Mutta olen siis se poikkeus sääntöösi.
Ap.han ei sanonut, että tuon tyyliset ovat kauniita, vaan että kauniskasvoisilla naisilla on tuonlainen tyyli.
Olen osittain samaa mieltä, mutta kyllä olen nähnyt hyvin kauniskasvoisiakin, joilla oma tyyli ns hakusessa (useimmiten nuoria). Tarvitaan tyylitajua ja itseluottamusta olla sellainen kuin on ilman suuria kommervenkkeja.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vähintään 168,5 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.han ei sanonut, että tuon tyyliset ovat kauniita, vaan että kauniskasvoisilla naisilla on tuonlainen tyyli.
Olen osittain samaa mieltä, mutta kyllä olen nähnyt hyvin kauniskasvoisiakin, joilla oma tyyli ns hakusessa (useimmiten nuoria). Tarvitaan tyylitajua ja itseluottamusta olla sellainen kuin on ilman suuria kommervenkkeja.
t. Eri
Nojuu, tuo on totta. Itse en ole tosiaan moista korrelaatiota huomannut puolin enkä toisinkaan. Tosin (oikean) valokuvamallin näköisillä naisilla on usein aika hillityn trendikäs tyyli. Muilla kauniskasvoisilla (siis huippumalliainesta lyhyemmät ja tukevammat tai esim. vanhemmat naiset) tyyli vaihtelee laidasta laitaan.
T. Se rumilus
Kyllä yksinkertaisuus on kaunista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tarkasti tiedät pituuden. Kysyitkö vai mittasitko itse? :D
Tuntui että 170cm olisi liioittelua, mutta näyttää pitkähköltä?
Totta puhut. Ei tarvi edes koruja käyttää. Riittää, että on siistit vaatteet ja hiukset hyvin.
Minulla tulee luonnonkauniista mieleen hän: https://www.instagram.com/zippyseven/
Ei yritä olla kaunis tai seksikäs vaikka esiintyy kuvissa jopa ilman vaatteita. On vain luonnollinen.
Sitten on toinen ääripää, kuten Sofia B ja muut muokatut, kaukana luonnonkauniista.
Noiden sofioiden elämäntyyli on kaikkea muuta kuin minimalistinen, täynnä materiaa ja krääsää.
En ole huomannut. Kuka muka kyylää toisia ihmisiä? Ihan sama miten muut pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee luonnonkauniista mieleen hän: https://www.instagram.com/zippyseven/
Ei yritä olla kaunis tai seksikäs vaikka esiintyy kuvissa jopa ilman vaatteita. On vain luonnollinen.
Sitten on toinen ääripää, kuten Sofia B ja muut muokatut, kaukana luonnonkauniista.
Noiden sofioiden elämäntyyli on kaikkea muuta kuin minimalistinen, täynnä materiaa ja krääsää.
Tuo mainitsemasi muuten on vähän saman näköinen kuin itse olen, jopa ei-niin-siroa nenäänsäkin myöten. :O Mutta siis olen ruma. Ilmeisesti tuo nainen on oikeasti valokuvamalli kuitenkin.
T. Se rumilus