Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkauniiden naisten minimalistinen tyyli

Vierailija
23.07.2019 |

Oletteko huomanneet, että usein kasvoiltaan luonnonkauniilla naisilla (jotka myös hoikkia/normaalipainoisia) on usein pukeutumisessa ja meikissä hyvin minimalistinen tyyli? Esim meikkinä pelkät harjatut kulmat, ripsaria, huulirasvaa tms. Vaattet usein yksivärisiä ja monotonista värimaailmaa, paljon mustaa, harmaata, myös valkoista. Hiukset luonnollisen väriset tai luonnollisesti sävytetyt tai raidoitetut. Tyyli usein epä-glamouri eikä koskaan seksikäs tai paljasteleva. Esimerkki: siniset farkut, musta t-paita, mustat matalakankaiset nahkakengät, musta takki. Tuossa vain siis yksi tyyli esimerkki, mutta pointina siis tavallisuus ja pelkistetty tyyli, ei paljastava tai pröystäilevä.

Olen nähnyt tämän tyylin niin monella luinnonkauniilla naisella, että mietin johtuukohan se siitä, että alitajuisesti tietäväy kauniiden kasvojen riittävän; niiden seuraksi ei tarvita glamour-pukeutumista, zirkonikelloja, glitteriä ja irtoripsiä?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksinkertaisuus on kaunista

Ainakin jos on epävarma tyylistä kannattaa mennä mieluummin vähän yksinkertaisen tyylin mukaan.

Vierailija
22/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun entinen työkaveri oli tuollainen. Mutta kyllä silläkin oli kiva tyyli niissä sen simppeleissä basic-vaatteissa. Mietin joskus, että olisi ollut ihan mainosmallin kasvot, jos olisi edes vähän meikannut.

Mutta jos olen pari tuollaista naista tavannut vuosikymmenien aikana, niin ei heitä paljon ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallejahan kehotetaan aina pukeutumaan noin castingiin kaikissa telkun malliohjelmissa. Mutta suomalaiset mallit kyllä pukeutuvat ainakin osittain näyttävämmin. On merkkilaukkua tai seksikkäät saapikkat tms.

Vierailija
24/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee luonnonkauniista mieleen hän: https://www.instagram.com/zippyseven/

Ei yritä olla kaunis tai seksikäs vaikka esiintyy kuvissa jopa ilman vaatteita. On vain luonnollinen.

Sitten on toinen ääripää, kuten Sofia B ja muut muokatut, kaukana luonnonkauniista.

Noiden sofioiden elämäntyyli on kaikkea muuta kuin minimalistinen, täynnä materiaa ja krääsää.

Tuo mainitsemasi muuten on vähän saman näköinen kuin itse olen, jopa ei-niin-siroa nenäänsäkin myöten. :O Mutta siis olen ruma. Ilmeisesti tuo nainen on oikeasti valokuvamalli kuitenkin.

T. Se rumilus

Tosi kaunis ja luonnollisen näköinen nainen ja upea vartalo.

Vierailija
25/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan osua kuvaukseen. Ja koen olevani kauneimmillani meikkaamattomana ja yksinkertaisissa, hillityissä vaatteissa. Ehkä kasvoissa ja olemuksessa on jotain herkkyyttä ja viehättävyyttä, joka pääsee vain silloin esiin. Olen joskus pyrkinyt laittautumaan enemmän. Koruja, hiusväriä ja imitoida töröhuulipimujen lookia. Jälkeenpäin kuvista katsottuna olen tajunnut näyttäväni aivan järkyttävältä sellaisena.

Vierailija
26/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee luonnonkauniista mieleen hän: https://www.instagram.com/zippyseven/

Ei yritä olla kaunis tai seksikäs vaikka esiintyy kuvissa jopa ilman vaatteita. On vain luonnollinen.

Sitten on toinen ääripää, kuten Sofia B ja muut muokatut, kaukana luonnonkauniista.

Noiden sofioiden elämäntyyli on kaikkea muuta kuin minimalistinen, täynnä materiaa ja krääsää.

Tuo mainitsemasi muuten on vähän saman näköinen kuin itse olen, jopa ei-niin-siroa nenäänsäkin myöten. :O Mutta siis olen ruma. Ilmeisesti tuo nainen on oikeasti valokuvamalli kuitenkin.

T. Se rumilus

Tosi kaunis ja luonnollisen näköinen nainen ja upea vartalo.

Niin on. Mielestäni tuo vartalo ja aktiivinen elämänasenne ovat todella kaunista katsottavaa. Kiitos tästä instavinkistä!

N42

Vierailija
27/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<

Vierailija
28/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan arvostanut itsensä muokkaamaista erinäköiseksi kuin oikeasti on. Olen kaunis. Saan tarpeeksi huomiota. On myös kateellisia, joilla tahtoo olla erilaiset elämäntavat kuin minulla ja ovat minua kohtaan epäystävällisiä. Arvostan itseni liian korkealle, jotta kilpailisin yhdestäkään miehestä, jonka he ovat kelpuuttaneet itselleen  yleensä yhdeksi yöksi tai enintään muutamaksi viikoksi. Itse etsin miehessä kestävämpää laatua. Tahdon yhden miehen, joka on uniikki ja sopiva.

Muuten hyvä, mutta ehjän persoonan ei tarvi pönkittää itseään MUIDEN ominaisuuksilla.

Vierailija
29/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kasvojen luusto eli korkeat poskipäät, jykevät kulmaluut, siro leuka, kapea nenä ja siihen bonuksena pulleat huulet, heleä iho ja suuret loistavat silmät, ei tarvikkaan meikata. Kasvojen muokkaamiseenhan meikkauksella kuten varjostuksilla ja contoureilla pyritään ja huulten ja silmien suurentamiseen. 

Vierailija
30/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehostus on taitolaji. Omaa silmää miellyttää toisinaan vahvempi meikki, korut ja ns. seksikkäät vaatteet, mutta kokonaisuuden pitää olla sellainen tietyllä tapaa harmoninen, kauniisti ja siististi kasattu kokonaisuus. Kauniskasvoinen näyttää hyvältä noin laitettuna tai kevyemmässä luonnollisessa tyylissä. Vähemmän kauniit näyttää kummassakin juuri siltä mitä ovat. Överit täyteaineet, liian isot volyymiripset, yms. taas ei imartele ketään.

Vierailija
31/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan osua kuvaukseen. Ja koen olevani kauneimmillani meikkaamattomana ja yksinkertaisissa, hillityissä vaatteissa. Ehkä kasvoissa ja olemuksessa on jotain herkkyyttä ja viehättävyyttä, joka pääsee vain silloin esiin. Olen joskus pyrkinyt laittautumaan enemmän. Koruja, hiusväriä ja imitoida töröhuulipimujen lookia. Jälkeenpäin kuvista katsottuna olen tajunnut näyttäväni aivan järkyttävältä sellaisena.

Sama juttu. Jos laittautuisin, kuin nämä jotkut instapimut, näytän lähinnä sotkuiselta ja ”halvalta” Vähemmän on enemmän omassa lookissani.

Vierailija
32/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole ainoat luonnonkauniit noita kuvailemiasi simppelistä tyylistä pitäviä. Daa. Luonnonkauniita naisia löytyy ihan kaikista tyylisuuntauksista. Myös niistä, joissa laittaudutaan. Jotkut tykkää vaan leikitellä enemmän ulkonäöllään kuin toiset. 

Vierailija
33/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis, mun silmään ei mitenkään kaunis. Siis tää linkitetty tyttö.

Makuja on monia.

Vierailija
34/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kun minulla oli pitkät hiukset, en käyttänyt koskaan meikkiä. Jotkut randomit sanoivat minua jopa kauneimmaksi ikinä näkemäkseen naiseksi. En oikeasti ole kasvoista kaunis. Luulen, että ne hiukset vaan saivat ihmiset kuvittelemaan minut kauniiksi.

Arvostan kuitenkin tavallaan dramaattisempaa tyyliä. Ehkä siksi, että mielestäni on parempi olla edes vähän ”seksikäs” kuin vain luonnonkaunis. Mutta tämä on mielipidekysymys.

Vierailija
35/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan arvostanut itsensä muokkaamaista erinäköiseksi kuin oikeasti on. Olen kaunis. Saan tarpeeksi huomiota. On myös kateellisia, joilla tahtoo olla erilaiset elämäntavat kuin minulla ja ovat minua kohtaan epäystävällisiä. Arvostan itseni liian korkealle, jotta kilpailisin yhdestäkään miehestä, jonka he ovat kelpuuttaneet itselleen  yleensä yhdeksi yöksi tai enintään muutamaksi viikoksi. Itse etsin miehessä kestävämpää laatua. Tahdon yhden miehen, joka on uniikki ja sopiva.

No soita sille Uniikille! Saattaa vastata sulle, jos on hyvällä tuulella.

Vierailija
36/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta meidän lähikaupassa on kesän ollut töissä nuori nainen mikä on todella kaunis, ei meikkaa (tai en pysty ainakaan huomaamaan selvää meikkiä) on hoikka, tiimalasi, 168cm, hiuksissa näyttäisi olevan oma väri ym.

Aika tarkasti tiedät pituuden. Kysyitkö vai mittasitko itse? :D

Luulenpa, että aiemman kommentin kirjoittaja on itse tuo kesäkassa. 😂

Vierailija
37/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis, mun silmään ei mitenkään kaunis. Siis tää linkitetty tyttö.

Makuja on monia.

Luonnollisen kaunis. Ei pumpattu eikä liian tällätty.

http://worldswimsuit.com/models/profile/zippora-seven

Vierailija
38/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin erään huippumallin ehostusvideota YouTubesta. Hän teki siis hyvin luonnollisen arkimeikin. Hän sanoo videolla, että tuollainen ”meikitön meikki” on kaikista eniten aikaavievää toteuttaa. Eli voihan se olla, että monet luonnonkauniitkin miettivät hyvinkin tarkasti vaatevalintojaan ja tekevät asioita ulkonäkönsä eteen, vaikka se vaan ei näy ulospäin.

39/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetausta vaikuttaa tähän todella paljon.

Hyvistä perheistä olevat suomenruotsalaistytöt ovat mestareita tässä tyylissä. Kannattaa ottaa mallia.

Wt-tytöillä on sitten niitä hiuslisäkkeitä, tekoripsiä ja rakennekynsiä ja kaiken kruunaa kammottava contour-meikki ja halpa seksikkyys.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
40/81 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen voi myös olla (haluamattaankin) seksikäs.