Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään sinkkuna olleet naiset, miksi ette kelpaa miehille?

Vierailija
23.07.2019 |

Kysymys on ehkä provosoiva, mutta itsekin kuulun tähän joukkoon. Olen 27-vuotias enkä ole koskaan seurustellut, joten haluaisin kuulla muiden samankaltaisten naisten kokemuksia ja ajatuksia siitä miksi eivät ole löytäneet miestä.

Kommentit (241)

Vierailija
81/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että naiset, jotka eivät löydä miestä itselleen eivät edes tiedä millaista miestä he tarvitsevat.

Kun tunnistaa ne omat tarpeet ja mikä itelle on tärkeetä, kumppanin valinta helpottuu yllättävästi.

Ja jos täytyy kysyä, että miksi en kelpaa suhteeseen, niin juuri siinä se vika on. Se on merkki epävarmasta ja huono itsetuntoisesta ihmisestä. Tietysti kaikki kelpaavat suhteeseen, mutta pitää olla omanlainen kumppani. Mistäs osaat etsiä jos et tunne itseäsi?

Sitten nämä "ottajia olis mut en huoli" tarkoittaa sitä, että ne miehet, joista itse tykkää, eivät kiinnostu hänestä. Eli ei haluta pariutua omanlaisensa kanssa, joten odottavat sitä oman tasoisekseen kokemaansa miestä. Toimii, jos ymmärtää oman tasonsa ja sitten vaan odottelee kohtaloaan.

Jotkut suhaavat Tinderissä ja käyvät kymmenillä deiteillä ja lopulta väsyvät ghostaamiseen jne. ja syyttävät miehiä pelaamisesta, vaikka miehet ovat yhtä hukassa. Kyllä ne ghostaavat miehetkin haluaa kumppanin, mutta eivät tunne itseään, joten sarjadeittailevat. Sarjadeittailu puuduttaa.

Itse opin kantapään kautta, että oikeasti kannattaa odottaa, että löytyy mies, joka saa just ne mun sukat pyörimään jaloissa. En suostunut treffeille miesten kanssa summamutikassa, olen tainnut kolmen vuoden aikana käydä viisillä deiteillä, joista kaikki jäivät yhteen kertaan paitsi tää viides.

Ulkoisesti just mun tyylinen mies ja komea, mutta luonne on sen verran jäärä ja vaatii naiselta korokkeelta alas astumista, että ymmärrän miksi on ollut sinkku. Suurin osa naisista haluaa jotain palvontaa ja deiteillä maksamista ja ritarin elkeitä mieheltä. Itsepäisyys ei ole ominaisuus, jota monet arvostaa. Mä annan mielelläni periksi asioissa, jotka ei ole mulle tärkeitä. Voin hyvinkin muuttaa tiettyjä toimintatapoja, jos ne on toiselle tärkeitä. Ja mies on myös tehnyt samaa, jos joku on mulle tärkeää, ei se siitä jääräpäisesti pidä kiinni. 

Musta on mahtavaa, kun miehellä on mielipiteitä ja pitää omat linjansa. Ei tartte arvailla mitään tai pelätä, se on vaan kun juna joka kulkee raiteillaan. Luotettavuus tulee rutiineista ja toistoista, voin luottaa siihen että se tekee mitä sanoo. Meillä on tosi helppo olla yhdessä koska tää ei ole missään vaiheessa ollut liian hyvää ollakseen totta, vaan perusvarmaa ja siksi aivan ihanaa.

Hirmu moni esittää jotain herrasmiestä alussa ja lopulta paljastuu jotain muuta. Siksi tuntuukin, että ehkä naiset eivät nykyisin arvosta sitä, että mies on oma itsensä, vaan pitäisi olla joku naisen tunne-elämän aukkojen täyttäjä ja mahtua naisen valamaan muottiin? Arvostakaa ihmisiä yksilöinä, ne on jo valmiita perustuksiltaan, etenkin jos on tälleen 30+ niin kun ite. Tiettyjä juttuja voi muuttaa jos perusteet sille on, mutta perustuksia ei. Mutta se muuttuminenkin on tapahduttava, koska itse haluaa, ei väkisin.

Voihan nyt höpön löpö.

t. ikisinkkunainen

Vierailija
82/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laji.

Minusta kiinnostuneet miehet eivät viehättäneet. Erehdyin seurustelemaan yhden miehen kanssa, joka oli epäsiisti, äitikeskeinen ja seksikielteinen. Ei kiitos.

Ihastuin fksuun ja hauskaan mieheen, joka oli itsekeskeinen ja harrasti irtosuhteita, joten olimme vuosikausia ystäviä. Petturisikoja en halunnut parisuhteeseen.

Jos tapahtuu ihme, niin löydän mieleiseni miehen. Toistaiseksi näin ei ole tapahtunut.

Sellaisiin te naiset yleensä haksahdatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En selvästi sovi parisuhteeseen, jos se ahdistaisi minua liikaa, että pitäisi raportoida kumppanille aina kun menee töistä tai menoista suoraan johonkin muualle kuin kotiin.

Miksi ihmeessä haluaisit edes parisuhdetta jos et halua jakaa elämääsi toisen kanssa? Enkä nyt tarkoita että pitäisi tehdä kaikki yhdessä.

Vierailija
84/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaan kyllä toisinaan viemäriksi mutten parisuhteeseen. Olen mielestäni hyvä tyyppi, mutta ilmeisesti liian tylsä tai typerä puolisoksi, ehkä rumakin sitten? Mällinheittomaalina toimiminen ei lopulta ole kovin imartelevaa, siihen positioonhan pääsee miltei kuka vaan. Haluaisinkin kysyä yleisesti miehiltä, miksen kelpaa. Pitäisikö tehdä sellainen gallup? Vaikka kadulla. :)

Sinulle siis seksi on viemärinä olemista; ihan samanlaista se seksin mekaniikka on parisuhteessakin ja samanlaista esim.pöydässä syöminen on irtosuhteessa kuin parisuhteessakin; ruokaa nostetaan suuhun ja jauhetaan jne. 

Irtosuhde ei myöskään ole raiskaus eikä seksuaalirikos, jossa on vain pakko olla mieliksi. 

Jos käsityksesi seksistä on noin negatiivinen, ei parisuhdekaan kestä vai meinasitko saada parisuhteen kestämään pihtaamalla viemärihetkiä? Kyllä mies sen huomaa ja lähtee ellei ole täysi reppana. 

Itsekään en suostuisi vain tarpeiden tyydyttäjäksi. Sen verran itsensä kunnioitusta pitää ihmisellä olla. Jos mies vonkaa heti seksiä, saa kyllä mennä menojaan. Edellytän mieheltä kunnioitusta, eikä kukaan mies kunnioita naisia, jotka paneskelevat kenen tahansa kanssa.

Vierailija
85/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisin kyllä jollekin komealle ja kunnolliselle miehelle. Niitä ei vaan tästä maasta löydy. Vokottelijoita saa hätistellä pois ja siksi en baareissa käy tässä maassa. Yök mitä miehiä. N48

Löytyy muttet kelpaa niille.

Vierailija
86/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monelle naiselle on helpompi valehdella itsellänsä ettei kukaan ole tarpeeksi hyvä.

Jos ryhtyvät parisuhteeseen sen komeimman tarjokkaan kanssa niin se paljastuu pettäväksi jännä mieheksi ja naisen todellinen heikko markkina arvo paljastuu.

Helpompi vaan elää narsistikuplassaan.

Vierailija
87/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen

Tinderissä vuodesta toiseen pyörii samat naisten naamat, matchataankin useampia kertoja.

Ei sanaakaan, koska miehen TÄYTYY tehdä aloite. Aloittaa ei kuitenkaan saa kysymällä esim. Mitä kuuluu, tutustua ei saa myöskään kysymällä esim harrastuksia, koska ne on tylsiä kysymyksiä ne.

Lopetin itse aloitteiden tekemisen tinderissä ja lähden treffeille ainoastaan niiden naisten kanssa, jotka uskaltavat edes sanoa moi. 

Hiljaista on. Ehkä 1/30 naisesta tekee aloitteen :D 

Suomalaiset naiset saavat tietysti tämänkin minun syykseni "koska olen ruma" tms. tosiasia kuitenkin on se että samat naamat pyörivät vuodesta toiseen mätseissä, eli flaksi ei heilläkään ihan turhan usein käy.

aamuja naiset! 

M24

Vierailija
88/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laji.

Minusta kiinnostuneet miehet eivät viehättäneet. Erehdyin seurustelemaan yhden miehen kanssa, joka oli epäsiisti, äitikeskeinen ja seksikielteinen. Ei kiitos.

Ihastuin fksuun ja hauskaan mieheen, joka oli itsekeskeinen ja harrasti irtosuhteita, joten olimme vuosikausia ystäviä. Petturisikoja en halunnut parisuhteeseen.

Jos tapahtuu ihme, niin löydän mieleiseni miehen. Toistaiseksi näin ei ole tapahtunut.

Sellaisiin te naiset yleensä haksahdatte.

Enpä sanoisi.

En huomannut lisätä edelliseen, että olen nainen. Harmi, jos asia jäi epäselväksi. :D

Vierailija
89/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pitää kysyä miehiltä. Niissähän on näitä "kilttejä", joille muka kelpaa reikä kuin reikä, mutta ihmissuhteeseen ne eivät kykene, kun terve tunne-elämä ja vuorovaikutustaidot puuttuvat.

Miehissä on noita suutareita suhteellisesti ja absoluuttisesti enemmän kuin naisissa.

Vierailija
90/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että naiset, jotka eivät löydä miestä itselleen eivät edes tiedä millaista miestä he tarvitsevat.

Kun tunnistaa ne omat tarpeet ja mikä itelle on tärkeetä, kumppanin valinta helpottuu yllättävästi.

Ja jos täytyy kysyä, että miksi en kelpaa suhteeseen, niin juuri siinä se vika on. Se on merkki epävarmasta ja huono itsetuntoisesta ihmisestä. Tietysti kaikki kelpaavat suhteeseen, mutta pitää olla omanlainen kumppani. Mistäs osaat etsiä jos et tunne itseäsi?

Sitten nämä "ottajia olis mut en huoli" tarkoittaa sitä, että ne miehet, joista itse tykkää, eivät kiinnostu hänestä. Eli ei haluta pariutua omanlaisensa kanssa, joten odottavat sitä oman tasoisekseen kokemaansa miestä. Toimii, jos ymmärtää oman tasonsa ja sitten vaan odottelee kohtaloaan.

Jotkut suhaavat Tinderissä ja käyvät kymmenillä deiteillä ja lopulta väsyvät ghostaamiseen jne. ja syyttävät miehiä pelaamisesta, vaikka miehet ovat yhtä hukassa. Kyllä ne ghostaavat miehetkin haluaa kumppanin, mutta eivät tunne itseään, joten sarjadeittailevat. Sarjadeittailu puuduttaa.

Itse opin kantapään kautta, että oikeasti kannattaa odottaa, että löytyy mies, joka saa just ne mun sukat pyörimään jaloissa. En suostunut treffeille miesten kanssa summamutikassa, olen tainnut kolmen vuoden aikana käydä viisillä deiteillä, joista kaikki jäivät yhteen kertaan paitsi tää viides.

Ulkoisesti just mun tyylinen mies ja komea, mutta luonne on sen verran jäärä ja vaatii naiselta korokkeelta alas astumista, että ymmärrän miksi on ollut sinkku. Suurin osa naisista haluaa jotain palvontaa ja deiteillä maksamista ja ritarin elkeitä mieheltä. Itsepäisyys ei ole ominaisuus, jota monet arvostaa. Mä annan mielelläni periksi asioissa, jotka ei ole mulle tärkeitä. Voin hyvinkin muuttaa tiettyjä toimintatapoja, jos ne on toiselle tärkeitä. Ja mies on myös tehnyt samaa, jos joku on mulle tärkeää, ei se siitä jääräpäisesti pidä kiinni. 

Musta on mahtavaa, kun miehellä on mielipiteitä ja pitää omat linjansa. Ei tartte arvailla mitään tai pelätä, se on vaan kun juna joka kulkee raiteillaan. Luotettavuus tulee rutiineista ja toistoista, voin luottaa siihen että se tekee mitä sanoo. Meillä on tosi helppo olla yhdessä koska tää ei ole missään vaiheessa ollut liian hyvää ollakseen totta, vaan perusvarmaa ja siksi aivan ihanaa.

Hirmu moni esittää jotain herrasmiestä alussa ja lopulta paljastuu jotain muuta. Siksi tuntuukin, että ehkä naiset eivät nykyisin arvosta sitä, että mies on oma itsensä, vaan pitäisi olla joku naisen tunne-elämän aukkojen täyttäjä ja mahtua naisen valamaan muottiin? Arvostakaa ihmisiä yksilöinä, ne on jo valmiita perustuksiltaan, etenkin jos on tälleen 30+ niin kun ite. Tiettyjä juttuja voi muuttaa jos perusteet sille on, mutta perustuksia ei. Mutta se muuttuminenkin on tapahduttava, koska itse haluaa, ei väkisin.

Voihan nyt höpön löpö.

t. ikisinkkunainen

No mitä? Se, ettet tunnista tosta tekstistä itseäsi, ei tee siitä höpöä. 

Vierailija
91/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma. MInulla on pitkä tuuhea tukka ja olen isopovinen. Lisäksi olen hyvin koulutettu, varakas ja minulla on omaisuutta, mutta ei kelpaa.

Mitä ihmettä?!! Oikeasti 😱

Vierailija
92/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen

Tinderissä vuodesta toiseen pyörii samat naisten naamat, matchataankin useampia kertoja.

Ei sanaakaan, koska miehen TÄYTYY tehdä aloite. Aloittaa ei kuitenkaan saa kysymällä esim. Mitä kuuluu, tutustua ei saa myöskään kysymällä esim harrastuksia, koska ne on tylsiä kysymyksiä ne.

Lopetin itse aloitteiden tekemisen tinderissä ja lähden treffeille ainoastaan niiden naisten kanssa, jotka uskaltavat edes sanoa moi. 

Suomalaiset naiset saavat tietysti tämänkin minun syykseni "koska olen ruma" tms. tosiasia kuitenkin on se että samat naamat pyörivät vuodesta toiseen mätseissä, eli flaksi ei heilläkään ihan turhan usein käy.

aamuja naiset! 

M24

Taisi olla sinun ikäluokassasi n.20% naisista Tinderissä. Vanhemmissa ikäluokissa prosentit pienenevät.

Vierailija
93/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaan kyllä toisinaan viemäriksi mutten parisuhteeseen. Olen mielestäni hyvä tyyppi, mutta ilmeisesti liian tylsä tai typerä puolisoksi, ehkä rumakin sitten? Mällinheittomaalina toimiminen ei lopulta ole kovin imartelevaa, siihen positioonhan pääsee miltei kuka vaan. Haluaisinkin kysyä yleisesti miehiltä, miksen kelpaa. Pitäisikö tehdä sellainen gallup? Vaikka kadulla. :)

Sinulle siis seksi on viemärinä olemista; ihan samanlaista se seksin mekaniikka on parisuhteessakin ja samanlaista esim.pöydässä syöminen on irtosuhteessa kuin parisuhteessakin; ruokaa nostetaan suuhun ja jauhetaan jne. 

Irtosuhde ei myöskään ole raiskaus eikä seksuaalirikos, jossa on vain pakko olla mieliksi. 

Jos käsityksesi seksistä on noin negatiivinen, ei parisuhdekaan kestä vai meinasitko saada parisuhteen kestämään pihtaamalla viemärihetkiä? Kyllä mies sen huomaa ja lähtee ellei ole täysi reppana. 

Itsekään en suostuisi vain tarpeiden tyydyttäjäksi. Sen verran itsensä kunnioitusta pitää ihmisellä olla. Jos mies vonkaa heti seksiä, saa kyllä mennä menojaan. Edellytän mieheltä kunnioitusta, eikä kukaan mies kunnioita naisia, jotka paneskelevat kenen tahansa kanssa.

Harmi vaan, ettei sinun kaltaisiasi vapaita naisia löydy mistään.

M

Vierailija
94/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, ettei sinun kaltaisiasi vapaita naisia löydy mistään.

M

Ongelma on siinä ettei teitä tunnista kaiken roskan seasta. eri

Vierailija
95/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä pitää varmaan kysyä niiltä miehiltä joille en kelpaa, mistä minä sen tietäisin :D

Vierailija
96/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ottaa edes mies.

Kauhulla seuraan nykymiesten kielenkäyttöä ja nettiherjaa tavallisia naisia kohtaan.

Miehille kelpaa vain hoikka,iso tissinen,tekotukkanen kuminaama.

Oma mies vanhaa rotua (joita ei enää markkinoilla) ,jos olisin nuori tällä vuosikymmenellä en ottaisi miestä.

Vierailija
97/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen

aamuja naiset! 

M24

Moni nainen pitää Tinderiä vaan huvikseen, kiva matsäillä ja katsella millaisia miehiä löytyy. En minä ainakaan ota sitä niin tosissani että jaksaisin mitään viestejä alkaa ventovieraille kirjoitella

Vierailija
98/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy sinkkuuteen on varmasti kotona asuva lapsi, en missään nimessä halua uusperhettä, joten kevytsuhteilen vain lapsivapaalla. Toki jos sielunkumppani tulee vastaan, niin tilannetta voi harkita uudestaan. En kuitenkaan hae suhdetta ja olen oikein tyytyväinen elämääni näin. Viihdyn niin hyvin yksin, että en taida olla parisuhdeihminen. Jos kyseessä ei ole todella suuret tunteet, niin parisuhteessa olo tuntuu melko ahdistavalta.

Vierailija
99/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mutta minusta on aina hirveän lapsellista esittää jotain yleispäteviä tulkintoja kaikkien miesten tai naisten arvo- ja ajatusmaailmasta.

Vierailija
100/241 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian tempperamenttinen ja minulla on vihanhallintaongelmia. Miehet vetäytyvät luotani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme