Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään sinkkuna olleet naiset, miksi ette kelpaa miehille?

Vierailija
23.07.2019 |

Kysymys on ehkä provosoiva, mutta itsekin kuulun tähän joukkoon. Olen 27-vuotias enkä ole koskaan seurustellut, joten haluaisin kuulla muiden samankaltaisten naisten kokemuksia ja ajatuksia siitä miksi eivät ole löytäneet miestä.

Kommentit (241)

Vierailija
121/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, ruma ja minulla on vaikeahko persoonallisuus. Nämä lienee pääasialliset syyt sille, miksen kelpaisi miehelle jos sellaista etsisin.

Vierailija
122/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätyn vääristä miehistä, ihan hyvin voin sen myöntää. Olen monin tavoin viehättävä nainen. Nätti, treenattu, älykäs, tasapainoinen, itsenäinen. Olen kuitenkin hyvin geneerinen. Hajuton ja mauton. Sellainen kiltti kympin tyttö, jolla on voimakas tarve miellyttää kaikkia. Viehätyn oman polkunsa kulkijoista, vauhdikkaista ja hauskoista miehistä. Heille olen ihan liian tylsä, olen kokenut sen nyt riittävän monta kertaa. Mutta ei itseään voi pakottaa kenestäkään kiinnostumaan (minä en voi pakottaa näitä miehiä kiinnostumaan itsestäni, enkä voi pakottaa itseäni kiinnostumaan sellaisesta joka minua ei yksinkertaisesti kiehdo), joten elelen itsekseni. Näinkin on oikein hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään sinkkuna ( minulla oli siinä lyhyitä suhteita - halu löytää lasteni isä). Nuorena olin tovin tosi hoikka ja voi sitä vientiä silloin. Moni mies ei ollut kiinnostunut vakavasti, mutta yökerhossa ei tarvinnut yksin seistä. Se oli ihanaa, mutta myös rasittavaa pidemmän päälle. Kun lihosin ja ikää tuli, olinkin seinäruusu. Ruma ja pullukka. Joskus harvoin joku joka ei kyllä miellyttänyt minua lähestyi.. siinä olinkin pitkään sinkkuna ja panostin kuntoiluun ja omaan ulkonäköäni. Rupesin kaveriksi miehille, joista en ollut kiinnostunut, mutta eihän siitä mitään tullut. Ajattelisin, että kaikki haluavat mahdollisimman tasokkaan kumppanin ja siksi niitä matcheja ei tule kun aina toivotaan jotain parempaa.

Vierailija
124/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma. MInulla on pitkä tuuhea tukka ja olen isopovinen. Lisäksi olen hyvin koulutettu, varakas ja minulla on omaisuutta, mutta ei kelpaa.

Kommenttisi perusteella sun ajattelun syvyys ja sisäinen maailma saattavat olla niitä puuttuvia palasia syvemmän mielenkiinnon herättämiseksi...

Vierailija
125/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä. Ottajia olisi ollut monta, mutta en yksinkertaisesti tahdo. Pelkään liikaa jääväni loukkuun paskaan liittoon jossa mies kohtelee huonosti. Se tuntuu olevan suurempi mahdollisuus kuin edes maltillisesti tyydyttävä suhde. 

Vierailija
126/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri kai. Olen kyllä ruma, läski, liian älykäs, tienaan liikaa, äänekäs, energinen, huono kotitöissä, syvälleluotaava mutta myös rakastava, lämmin, annan tukea, nautin seksistä ja nautinnon antamisesta toiselle, iloinen, mukautuva.

Ystävilläkin on miehet, eikä kukaan heistä ole täydellinen.

Vierailija
127/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että nainen ei kategorisesti kelpaisi yhdellekään miehelle. Olen itse siitä hyvä esimerkki. Olisin voinut avioitua ainakin kymmenen miehen kanssa. He eivät vaan olleet sellaisia, joista olisin pitänyt tarpeeksi. Pohdin muutaman kohdalla sitoutumista vakavasti, mutta en jaksanut ottaa vastuulleni toisen onnea, koska en tuntenut rakkautta. Moni nainenhan tekee hurjiakin kompromisseja saadakseen perheen. Ehkä tietää jo alun alkaen ettei suhde kestä loppuelämää.  Ajattelenkin, että ilman parisuhdetta elävissä on luultavasti paljon hyvin vastuullisia henkilöitä.

Vierailija
128/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suurin osa ikisinkkunaisista on sitä siksi, että omat rahkeet on mallia Tiina Tradenomi, harrastaa Netflixiä ja viiniä ja matkustelua, mutta haussa on 190 cm pankkiirilääkäri jolla on hienoja tuttavia seurapiireissä ja joka asuu Eirassa 200 neliöisessä poikamieskämpässä, josta 40 neliötä on varattu on puusepänverstaalle jota mies pitää harrastusluontoisesti.

M36

Vierailija
129/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy varmaan 20kg ylipainoa. Enkä mikään supernättikään ole.

Ei varmasti ole suurin syy

Vierailija
130/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suurin osa ikisinkkunaisista on sitä siksi, että omat rahkeet on mallia Tiina Tradenomi, harrastaa Netflixiä ja viiniä ja matkustelua, mutta haussa on 190 cm pankkiirilääkäri jolla on hienoja tuttavia seurapiireissä ja joka asuu Eirassa 200 neliöisessä poikamieskämpässä, josta 40 neliötä on varattu on puusepänverstaalle jota mies pitää harrastusluontoisesti.

M36

Ja miehet haluaa 21 v blondin Instagram-mallin.

Vierailija
131/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kilon paino 160-senttisellä naisella kertonee tärkeimmän syyn miksi en kelpaa ;) En kyllä ole 90 kilon jälkeen edes ketään etsinyt, kun olen itsekin sitä mieltä että ulkonäköni on niin vastenmielinen että en odota kenenkään kiinnostuvan seksuaalisessa mielessä. Laihduttamaan en pysty, yritetty monta kertaa ja lihon aina takaisin ja entistä isommaksi. Joten olen hyväksynyt että loppuelämä ilman seksiä ja suhteita.

Nuorempana mulla oli muutama suhde (olin silloin hoikka), mutta niissä oli aika lailla epäonnea niin että mistään niistä ei tullut avioliittoa. 

- Yliopistolta löysin toisen opiskelijan seurustelukaveriksi. Mutta oltiin molemmat bilehileitä vailla huolta huomisesta, ei edes mietitty mitään loppuiän suhdetta. 4 vuotta pyörittiin yhdessä asuen aina erillään, kunnes mulla täyttyi mitta miehen kännipettämisiin ja lopetin suhteen.

- Kolmekymppisenä löysin miehen jonka uskoin olevan lottovoitto. Korkeasti koulutettu, älykäs, varakas, energinen, luova, hyvän näköinen. Ja sellainen kiinnostunut minusta taviksesta? Rakastuin korviani myöden ja muutettiin yhteen hyvin pian miehen aloitteesta. Aika pian paljastui miehen pimeä puoli. Jokapäiväinen alkoholin tissuttelu ja mt-ongelmat. Ex-vaimoltaan sain tietää että hänellä oli diagnoosit kahdesta vakavasta mt-ongelmasta, joista toiseen hänen olisi ehdottomasti pitänyt syödä lääkkeitä mutta ei syönyt. Ex oli jättänyt miehen kun ei enää kestänyt sitä sekoilua. Minä olin kuitenkin niin rakastunut että 4 vuotta kestin sitä upeiden kausien ja aivan hirvittävien kausien vaihtelua.

- Pari vuotta tuon jälkeen työpaikalla rakastuin mieheen, ja päädyin suhteeseen. MInulla oli vähän vauvakuumettakin ja olisin halunnut edetä nopeasti, mies oli kuitenkin välttelevä jotenkin vaikka halusi kovasti seksiä ja tavata. Kävi ilmi, että miehellä oli toisella paikkakunnalla vaimo ja lapsia. Olin hänelle vain sivuseikkailu.

Vierailija
132/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakkeja mm. seuraavista syistä:

-en ole ikinä seurustellut, liian epäilyttävää

-minulla on koira

-olen liian laiha (=urheilullinen bmi 19)

Että jasso. -ikisinkku 32v

Vierailija
133/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pyydetty treffeille, seurustelemaan ja kosittu, mutta en halua miestä. Miehillä ei ole mitään hyvää annettavaa.

Onko sinulla? Se on nääs kahdenkauppa.

Vierailija
134/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

En ottaisi Instagram-mallia, vaikka sellainen tulisi minulle itseään tyrkyttämään (äärimmäisen epätodennäköistä kyllä). En ole kiinnostunut naisista, joilla on Instagram-maailman arvot.

M36

Vierailija
135/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

En ottaisi Instagram-mallia, vaikka sellainen tulisi minulle itseään tyrkyttämään (äärimmäisen epätodennäköistä kyllä). En ole kiinnostunut naisista, joilla on Instagram-maailman arvot.

M36

No entäs 21 v blondi alusvaatemalli?

Vierailija
136/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Mutta silti jauhat tuota lapsellista vastaavaa tasoa olevaa pankkiirilääkäripaskaa. Vain miehet.

Vierailija
137/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni ei kelpaa ja exät ovat tästä sanoneet suoraan.

Olen liian lyhyt, 164cm ja ”normaalin” painoinen eli en mallimitoissa. Rintani liian pienet. Nykyisin myös liikaa ikää. Miehet haluavat alle 30v. naisen.

Vierailija
138/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Mutta silti jauhat tuota lapsellista vastaavaa tasoa olevaa pankkiirilääkäripaskaa. Vain miehet.

Mitä lapsellista pankkiirilääkärijutuissa on? Nehän vain kuvaavat naisten toimintaa.

M36

Vierailija
139/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Mitä lapsellista pankkiirilääkärijutuissa on? Nehän vain kuvaavat naisten toimintaa.

M36

Joo, selvästi et tajua horinoittesi ironiaa siinä määrin että geenipooli sanoo kiitos ei.

Vierailija
140/241 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo useampikin maininnut, että ottajia kyllä olisi jne... Mutta moniko niistä ottajista todella haluaisi parisuhteen kanssanne? Etenkin jos tutustuisivat teihin syvemmin.

Onhan minuunkin sadat naiset tässä vuosien mittaan osoittaneet kiinnostusta treffipalstoilla ja oikeassa elämässäkin ja kymmeniin olen myös tutustunut, mutta en minä parisuhteessa silti ole tälläkään hetkellä. Kaikki eivät toki ole kiinnostaneet minua enää kun on keretty vähän tutustua, mutta olisin minä useitakin kelpuuttanut rakentamaan parisuhdetta ja yhteistä elämää kanssani, kuten myös moni heivaamani nainen.

Sattumankauppaa tuntuu olevan löytääkö sitä molemminpuolista syvempää kiinnostusta koskaan.

Juuri tämä. Mullakin olisi ottajia, mutta tosiaan sillä tarkoitan, että miehiä, jotka haluisivat TREFFEILLE. Olen saanut treffikutsuja livenä ja Tinderissä, mutta en koe, että se tekee minusta halutun parisuhteeseen. 

Mun miehelläkin, jonka Tinderissä tapasin, olisi varmasti ottajia, mutta ei sitä kyllä moni mimmi jaksais. :D On meinaan hyvin jääräpäinen ja oman tiensä kulkija, eikä oikutteleva ja kiukutteleva nainen sen kanssa pärjää. Niin kun ei minunkaan kanssa mikään vässykkä, joka sanoo kaikkeen kyllä. Turhaudun jos ei ole omia mielipiteitä.

Mies on hyvin tasa-arvoinen ja reilu, mikä tarkoittaa sitä, että maksetaan jutut puoliksi ja kumpikaan ei loki. Sen takia tarjotaan vuorotellen toisillemme. Tulotaso on molemmilla hyvä, on tehty jo pari lomamatkaakin yhdessä.

Me ollaan match, koska ollaan samalla viivalla. Miehen mukaan aiemmin on ollut aivan typeriä riitoja exän kanssa, mm. kaljan juomisesta lomalla. Loma on loma, on eri asia ottaa joka päivä all inclusivessa bisseä kun kitata kaljaa joka arki-ilta. Me ei juoda arkena eikä usein edes vknloppuna, kun molemmat treenaa salilla.

Mies on kertonut, että monet naiset olettavat miehen maksavan treffeillä. Mies on maksanut, mutta ei ole halunnut nähdä enää uudestaan, koska tietäähän sen jo heti, ettei ole omanlainen, tasa-arvoinen nainen.

Jotkut suhtautuvat liian vakavasti toisten puutteisiin ja virheisiin, ja kiukutellaan ihan turhasta. Miksi kukaan haluaisi jakaa elämänsä ihmisen kanssa, joka jarruttaa jatkuvasti ja kontrolloi? 

Ei pidä olla sellaisen miehen kanssa, joka ärsyttää. Arvostan mun miehessä niin paljon tiettyjä asioita, että ne nk. ikävät puolet jää heittämällä sinne varjoon. Naiset kertovat, että tasa-arvo suhteessa on hyvä asia, mutta kuitenkin se vaikuttais menevän naisen eduksi lopulta. 

Vai on tasa-arvo sitä, että molemmat maksaa täsmällisesti omansa :D. Itse arvostan kohteliaisuutta. Jos mies pyytää ulos, oletan hänen tarjoavan. Ei tarvitse tehdä mitään kallista, kahvittelu tai leffa on ihan ok. Jos kiinnostun, niin seuraavalla kerralla tai seuraavan kierroksen voin tarjota itse. Jos itse pyydän ulos, ehdottaisin itse tarjoavani.

En tykkää siitä, että raha edellä tehdään kaikki. Sitä edellytän myös kumppanilta.

N38

Olet sä sinkku? Isekkäältä ainakin vaikutat. Miksi kenenkään pitäis sulle mitään tarjota? Oletko sä mielestäs jotenkin erityisessä asemassa, että sulla on varaa edellyttää tuntemattomalta ihmiseltä sun juottamista? Tän takia nykymiehet ärsyyntyy naisista, koska tekopyhyys.

En ole sinkku, asunut vaan paljon ulkomailla, jossa tällaiset perusjutut on kaikilla hallussa, eikä tasa-arvosta nosteta tällaista tekopyhää mekkalaa.

Oletan miehen olevan mies. Tykkään siitä, että tarjoaa treffeillä esim kahvit, jos kerta ulos on minut pyytänyt. Pidän myös oven aukaisusta ja muutenkin huomioimisesta.

Ja kuten sanoin, itsekin tarjoaisin miehelle, jos hänet ulos pyytäisin. Olen kyllä ollut jo pitkään parisuhteessa. Edelleen tykkään huomiosta ja edelleen ihminen tärkeämpi, kuin raha.

Näin. Omassa parisuhteessani kumpikin saa mitä tarvitsee ja mihin on varaa.

Jos toinen sairastuu tai joutuu työttömäksi , toisella on vetovastuu.

Remmiin palataan heti kun voidaan eikä kumpikaan lokkeile.

Lokkeilua kun on niin monenlaista.

Se on sellaista yhteen hiileen puhaltamista.

Me ollaan me .

Yhtiökumppanit on erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi