Pitkään sinkkuna olleet naiset, miksi ette kelpaa miehille?
Kysymys on ehkä provosoiva, mutta itsekin kuulun tähän joukkoon. Olen 27-vuotias enkä ole koskaan seurustellut, joten haluaisin kuulla muiden samankaltaisten naisten kokemuksia ja ajatuksia siitä miksi eivät ole löytäneet miestä.
Kommentit (241)
Tähän kysymykseen välttyy vastaamasta kun ei liiku missään ns "tarjolla". Miespuolisille sinkkukavereille olisin kelvannut, mutta kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista. Pari huonoa tapailu- ja seurustelukokemusta ovat saaneet vetäytymään. Olen välitilassa, jossa sekä sinkkuus että suhde tuntuvat hankalilta vaihtoehdoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijat 2 ja 3 vastasivat heti asian vierestä. Ehkä heillä on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.
No ap kysyi miksi eivät ole löytäneet miestä ja vastaus oli se että eivät sitä ole halunneet tai tarvinneet.
Otsikossa kysyttiin mikseivät kelpaa, ja kumpikin vastasi, että kelpaavat ihan hirveästi, ottajia on ja jopa kosittu. Viestin lopussa kysyttiin, mikseivät ole löytäneet, ja siihen vastasivat, etteivät halua miestä. Ei voi löytää, jos ei edes etsi. H eivät siis olleet kyselyn kohderyhmää, eivätkä heidän vastauksensa antaneet mitään tietoa siitä, miksi sellaiset naiset jäävät sinkuiksi, jotka eivät sinkkuina halua olla - mikä käsittääkseni oli aloituksen pointti.
Jos joku tekee tutkimuksen, jossa selvitetään, miksi nokkahuilusta kiinnostuneet ihmiset eivät aloita soittotunteja, ja sinä menet täyttämään kyselyn vastaten, ettet edes halua soittaa, niin on ihan aiheellista kysyä, onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on nurin kurin aseteltu kysymys. Yksikään mies ei ole kelvannut minulle :D
Kysymyksessä ei ole mitään vikaa. Vika on sinussa, koska luulet olevasi nokkela ja vitsikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijat 2 ja 3 vastasivat heti asian vierestä. Ehkä heillä on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.
No ap kysyi miksi eivät ole löytäneet miestä ja vastaus oli se että eivät sitä ole halunneet tai tarvinneet.
Otsikossa kysyttiin mikseivät kelpaa, ja kumpikin vastasi, että kelpaavat ihan hirveästi, ottajia on ja jopa kosittu. Viestin lopussa kysyttiin, mikseivät ole löytäneet, ja siihen vastasivat, etteivät halua miestä. Ei voi löytää, jos ei edes etsi. H eivät siis olleet kyselyn kohderyhmää, eivätkä heidän vastauksensa antaneet mitään tietoa siitä, miksi sellaiset naiset jäävät sinkuiksi, jotka eivät sinkkuina halua olla - mikä käsittääkseni oli aloituksen pointti.
Jos joku tekee tutkimuksen, jossa selvitetään, miksi nokkahuilusta kiinnostuneet ihmiset eivät aloita soittotunteja, ja sinä menet täyttämään kyselyn vastaten, ettet edes halua soittaa, niin on ihan aiheellista kysyä, onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa.
Onko kysymys edes sellainen, johon kovin moni pystyisi vastaamaan? Ei mulle ainakaan ole tultu sanomaan suoraan mikä mätti. Jotain kaunopuheisia lässytyksiä on kyllä kuultu, joiden pitäisi kuulostaa jo miehenkin korvaan niin älyttömiltä että voisi jättää sanomatta. eri
En lukenut ketjua, mutta omasta puolestani totean, että olen sinkkuna, koska en ole löytänyt miestä joka kelpaisi minulle. Minä kelpaisin useammallekin miehelle, jotka eivät valitettavasti kiinnosta minua, joten sinkkuna nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin asetettu vertaus. Alussa EI kysytty että miksei *parisuhteesta kiinnostuneet* pitkään sinkkuna olleet kelpaa miehille ja löydä parisuhdetta. Se mitä kysyttiin avaa kyllä vastaamisen myös niille, jotka ovat olleet pitkään sinkkuna mutteivät ole edes halunneet etsiä parisuhdetta.
En selvästi sovi parisuhteeseen, jos se ahdistaisi minua liikaa, että pitäisi raportoida kumppanille aina kun menee töistä tai menoista suoraan johonkin muualle kuin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on nurin kurin aseteltu kysymys. Yksikään mies ei ole kelvannut minulle :D
Näin just, minäkään en kelpuuta enää yhtäkään miestä. Miksi ottaisin riesakseni, hoidettavaksi, huolehdittavaksi, jarruksi ja ivaajaksi aikuisen kokoisen lapsen? Sinkkuna elämä on vapaata ja rentoa, huoletonta ja helppoa.
Miten niin vapaata? Joudut maksamaan kaiken itse ja siihen ei ole kuin onnekkailla varaa. Miehen kanssa aina kaunihimpi+lapsilisät+mahdolliset matkat. Rentoa huoletonta ja helppoa voi olla miehenkin kanssa jos on fiksu. Harvat on!!
Naisille pitäisi olla armeijan tapainen käytöskoulu, jossa opetetaan miellyttämään miehiä. Vauvakato olisi sillä ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaan kyllä toisinaan viemäriksi mutten parisuhteeseen. Olen mielestäni hyvä tyyppi, mutta ilmeisesti liian tylsä tai typerä puolisoksi, ehkä rumakin sitten? Mällinheittomaalina toimiminen ei lopulta ole kovin imartelevaa, siihen positioonhan pääsee miltei kuka vaan. Haluaisinkin kysyä yleisesti miehiltä, miksen kelpaa. Pitäisikö tehdä sellainen gallup? Vaikka kadulla. :)
Sinulle siis seksi on viemärinä olemista; ihan samanlaista se seksin mekaniikka on parisuhteessakin ja samanlaista esim.pöydässä syöminen on irtosuhteessa kuin parisuhteessakin; ruokaa nostetaan suuhun ja jauhetaan jne.
Irtosuhde ei myöskään ole raiskaus eikä seksuaalirikos, jossa on vain pakko olla mieliksi.
Jos käsityksesi seksistä on noin negatiivinen, ei parisuhdekaan kestä vai meinasitko saada parisuhteen kestämään pihtaamalla viemärihetkiä? Kyllä mies sen huomaa ja lähtee ellei ole täysi reppana.
Kelpaisin kyllä jollekin komealle ja kunnolliselle miehelle. Niitä ei vaan tästä maasta löydy. Vokottelijoita saa hätistellä pois ja siksi en baareissa käy tässä maassa. Yök mitä miehiä. N48
Olen ajatellut, että en elä enää montaa vuotta, joten yritän pitää tapailut vähäisinä ja pinnallisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just, minäkään en kelpuuta enää yhtäkään miestä. Miksi ottaisin riesakseni, hoidettavaksi, huolehdittavaksi, jarruksi ja ivaajaksi aikuisen kokoisen lapsen? Sinkkuna elämä on vapaata ja rentoa, huoletonta ja helppoa.
Miten niin vapaata? Joudut maksamaan kaiken itse ja siihen ei ole kuin onnekkailla varaa. Miehen kanssa aina kaunihimpi+lapsilisät+mahdolliset matkat. Rentoa huoletonta ja helppoa voi olla miehenkin kanssa jos on fiksu. Harvat on!!
Naisille pitäisi olla armeijan tapainen käytöskoulu, jossa opetetaan miellyttämään miehiä. Vauvakato olisi sillä ratkaistu.
Isä on perinteisten arvojen mies, ei saa itse teepussia mukista roskiin saakka.
Koulutukseni epäonnistui, minusta tuli ylikiltti ikisinkku. eri
Vierailija kirjoitti:
Kelpaan kyllä toisinaan viemäriksi mutten parisuhteeseen. Olen mielestäni hyvä tyyppi, mutta ilmeisesti liian tylsä tai typerä puolisoksi, ehkä rumakin sitten? Mällinheittomaalina toimiminen ei lopulta ole kovin imartelevaa, siihen positioonhan pääsee miltei kuka vaan. Haluaisinkin kysyä yleisesti miehiltä, miksen kelpaa. Pitäisikö tehdä sellainen gallup? Vaikka kadulla. :)
Itselleni ei ainakaan kelpaa sellaiset naiset, jotka alistuvat miesten seksileluiksi, mälliämpäreiksi jne.
Heitä on valitettavan paljon, ehkä jopa enemmistö. Siksi en ole koskaan kelpuuttanut naista. JOS sellainen ihme tapahtuu, että kohtaan tässä maailmassa arvoiseni koskemattoman naisen, sitten voin arvioida tilannetta uudelleen. Tämä siis oma näkemykseni asioista.
Minusta on melko turhaa valittaa yksinäisyyttä, jos on itse nostanut riman liian korkealle?
Enkä nyt puhu mistään seksiseurasta. Kyllä se alempitasoinenkin mies haluaa elämänkumppanin, yhtälailla kuin alemman tasoinen nainen.
Nainen jää yksin vain siinä tapauksessa, jos on liian nirso ja ylimielinen oman tasoisiin tai alemman tasoisiin miehiin.
Ikisinkkunaisen parisuhdepolku:
*Ihastu ja ala seurustella
-> Huomaa, että mies ei ole luottamuksen arvoinen, palaa sinkuksi
*Toista alku pari kertaa
-> Koe masennuksen ja epäonnistumisen tunteita, mieti mikset kelpaa parisuhteeseen. Pelkää saavasi helpon maine, mieti ja ylianalysoi mikä meni vikaan löytämättä vastausta.
*Jämähdä sinkuksi kun et halua enää rikkoa itseäsi. Kuuntele epäilyksiä ja irvailuja irtosuhteista vaikka todellisuudessa elät selibaatissa.
*Tule riittävän vanhaksi jolloin et kelpaa enää kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
*Toista alku pari kertaa
-> Koe masennuksen ja epäonnistumisen tunteita, mieti mikset kelpaa parisuhteeseen. Pelkää saavasi helpon maine, mieti ja ylianalysoi mikä meni vikaan löytämättä vastausta.
*Jämähdä sinkuksi kun et halua enää rikkoa itseäsi. Kuuntele epäilyksiä ja irvailuja irtosuhteista vaikka todellisuudessa elät selibaatissa.
Nainen ei voi niin vanha olla, ettei kelpaisi kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Toista alku pari kertaa
Nainen ei voi niin vanha olla, ettei kelpaisi kenellekkään.
Oliko se 35 vai 40 vai vielä aiemmin, kun pitäisi ymmärtää kääntyä paikallisen ongelmajätteen keräyspisteen puoleen, jos vaikka säälistä sinne huolisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jo useampikin maininnut, että ottajia kyllä olisi jne... Mutta moniko niistä ottajista todella haluaisi parisuhteen kanssanne? Etenkin jos tutustuisivat teihin syvemmin.
Onhan minuunkin sadat naiset tässä vuosien mittaan osoittaneet kiinnostusta treffipalstoilla ja oikeassa elämässäkin ja kymmeniin olen myös tutustunut, mutta en minä parisuhteessa silti ole tälläkään hetkellä. Kaikki eivät toki ole kiinnostaneet minua enää kun on keretty vähän tutustua, mutta olisin minä useitakin kelpuuttanut rakentamaan parisuhdetta ja yhteistä elämää kanssani, kuten myös moni heivaamani nainen.
Sattumankauppaa tuntuu olevan löytääkö sitä molemminpuolista syvempää kiinnostusta koskaan.
Juuri tämä. Mullakin olisi ottajia, mutta tosiaan sillä tarkoitan, että miehiä, jotka haluisivat TREFFEILLE. Olen saanut treffikutsuja livenä ja Tinderissä, mutta en koe, että se tekee minusta halutun parisuhteeseen.
Mun miehelläkin, jonka Tinderissä tapasin, olisi varmasti ottajia, mutta ei sitä kyllä moni mimmi jaksais. :D On meinaan hyvin jääräpäinen ja oman tiensä kulkija, eikä oikutteleva ja kiukutteleva nainen sen kanssa pärjää. Niin kun ei minunkaan kanssa mikään vässykkä, joka sanoo kaikkeen kyllä. Turhaudun jos ei ole omia mielipiteitä.
Mies on hyvin tasa-arvoinen ja reilu, mikä tarkoittaa sitä, että maksetaan jutut puoliksi ja kumpikaan ei loki. Sen takia tarjotaan vuorotellen toisillemme. Tulotaso on molemmilla hyvä, on tehty jo pari lomamatkaakin yhdessä.
Me ollaan match, koska ollaan samalla viivalla. Miehen mukaan aiemmin on ollut aivan typeriä riitoja exän kanssa, mm. kaljan juomisesta lomalla. Loma on loma, on eri asia ottaa joka päivä all inclusivessa bisseä kun kitata kaljaa joka arki-ilta. Me ei juoda arkena eikä usein edes vknloppuna, kun molemmat treenaa salilla.
Mies on kertonut, että monet naiset olettavat miehen maksavan treffeillä. Mies on maksanut, mutta ei ole halunnut nähdä enää uudestaan, koska tietäähän sen jo heti, ettei ole omanlainen, tasa-arvoinen nainen.
Jotkut suhtautuvat liian vakavasti toisten puutteisiin ja virheisiin, ja kiukutellaan ihan turhasta. Miksi kukaan haluaisi jakaa elämänsä ihmisen kanssa, joka jarruttaa jatkuvasti ja kontrolloi?
Ei pidä olla sellaisen miehen kanssa, joka ärsyttää. Arvostan mun miehessä niin paljon tiettyjä asioita, että ne nk. ikävät puolet jää heittämällä sinne varjoon. Naiset kertovat, että tasa-arvo suhteessa on hyvä asia, mutta kuitenkin se vaikuttais menevän naisen eduksi lopulta.
Vai on tasa-arvo sitä, että molemmat maksaa täsmällisesti omansa :D. Itse arvostan kohteliaisuutta. Jos mies pyytää ulos, oletan hänen tarjoavan. Ei tarvitse tehdä mitään kallista, kahvittelu tai leffa on ihan ok. Jos kiinnostun, niin seuraavalla kerralla tai seuraavan kierroksen voin tarjota itse. Jos itse pyydän ulos, ehdottaisin itse tarjoavani.
En tykkää siitä, että raha edellä tehdään kaikki. Sitä edellytän myös kumppanilta.
N38
Olet sä sinkku? Isekkäältä ainakin vaikutat. Miksi kenenkään pitäis sulle mitään tarjota? Oletko sä mielestäs jotenkin erityisessä asemassa, että sulla on varaa edellyttää tuntemattomalta ihmiseltä sun juottamista? Tän takia nykymiehet ärsyyntyy naisista, koska tekopyhyys.
En ole sinkku, asunut vaan paljon ulkomailla, jossa tällaiset perusjutut on kaikilla hallussa, eikä tasa-arvosta nosteta tällaista tekopyhää mekkalaa.
Oletan miehen olevan mies. Tykkään siitä, että tarjoaa treffeillä esim kahvit, jos kerta ulos on minut pyytänyt. Pidän myös oven aukaisusta ja muutenkin huomioimisesta.
Ja kuten sanoin, itsekin tarjoaisin miehelle, jos hänet ulos pyytäisin. Olen kyllä ollut jo pitkään parisuhteessa. Edelleen tykkään huomiosta ja edelleen ihminen tärkeämpi, kuin raha.
Kysynnän ja tarjonnan laji.
Minusta kiinnostuneet miehet eivät viehättäneet. Erehdyin seurustelemaan yhden miehen kanssa, joka oli epäsiisti, äitikeskeinen ja seksikielteinen. Ei kiitos.
Ihastuin fksuun ja hauskaan mieheen, joka oli itsekeskeinen ja harrasti irtosuhteita, joten olimme vuosikausia ystäviä. Petturisikoja en halunnut parisuhteeseen.
Jos tapahtuu ihme, niin löydän mieleiseni miehen. Toistaiseksi näin ei ole tapahtunut.
Olen monisairas (fibromyalgia, polven nivelrikko, aurallinen migreeni, paniikkihäiriö) sekä sairaalloisen lihava. Ikää vasta 30, eikä kukaan ikäiseni varmasti halua lähes liikuntakyvytöntä kroonisesti väsynyttä läskipalloa naisekseen.