Roikkuvat korvikset ja rillit tädeillä...
Mikä siinä on, että keski-iästä kuolemaan -ikäisillä tädeillä pitää olla aina roikkuvat korvikset. Yleensä näillä on myös silmälasit, joissa pahimmillaan myös jotain timantteja tai koukeroita tai pitsikuviota tms. hörhellystä. Sitten, kun päätä käännellään lintumaisen terävästi, niin korvikset väpättävät kilpaa leukaheltan kanssa.
Monesti lisänä myös kultaketju poikineen ja sormukset joka sormessa ja vielä rannehelyt päälle.
Liika on liikaa.
Kommentit (111)
Mulla on pitkä tukka. Pienet korvikset ei näy. Tykkään roikkuvista korviksista. Mulla on yksi kaulaketju ja 2 sormusta.
Mulla on kaikenkokoisia korviksia. Ja muotoisia sekä värisiä. On lisäksi kahdet rillit, joista toiset koristeellisemmat. Voi näitä arkipukeutumisen haasteita, kun ei tiedä mitä valitsis tänään, että ohikulkijoilla ei palais silmät.
Riippuu varmaan enemmän tilanteesta kuin iästä voiko roikkuvia korviksia pitää. Toimistotyöläiset voi ihan rauhassa pitää vaik kuin isoja, kun ei niistä haittaakaan ole.
Mulla on valtavasti korviksia, isoja ja pieniä, enimmäkseen tosi isoja! Teen niitä itse ja myynkin, enimmäkseen nuoret ostaa :D Itse olen iätön!
mifi kirjoitti:
Mulla on valtavasti korviksia, isoja ja pieniä, enimmäkseen tosi isoja! Teen niitä itse ja myynkin, enimmäkseen nuoret ostaa :D Itse olen iätön!
Oi! Onko kalliita?
Onhan noitakin korutätejä, mutta väittäisin, että pieni osa 40-100-vuotiaista. Sinne joukkoon mahtuu myös erittäin tyylikkäitä ja hyvännäköisiä naisia. Eipä ne nuoretkaan kaikki tyylikkäitä ole aina.
Vierailija kirjoitti:
mifi kirjoitti:
Oi! Onko kalliita?
Ei ne ostajien mielestä ole, uniikkeja ja en päästä käsistäni mitään, mitä en voisi tekemikseni tunnustaa :)
mifi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mifi kirjoitti:
Oi! Onko kalliita?
Ei ne ostajien mielestä ole, uniikkeja ja en päästä käsistäni mitään, mitä en voisi tekemikseni tunnustaa :)
Aivan fantastista! Jatka samaan malliin :)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä25661 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kukkahattujen ja demaritätien joulukuusilook on kammottava. Yleensä hiukset lyhyiksi kynityt ja räikeästi värjätyt. Niin ja olemattoman kapeissa huulissa joku räikeä puna.
”Olemattoman kapeat huulet” voittavat kyllä turvotetut pusukalahuulet mennen tullen!
Ällöttävämpää saa totta kyllä etsiä kuin löysät vtunikenekastematohuulet:)
Lakkaa kurkkimasta pöksyihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä25661 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kukkahattujen ja demaritätien joulukuusilook on kammottava. Yleensä hiukset lyhyiksi kynityt ja räikeästi värjätyt. Niin ja olemattoman kapeissa huulissa joku räikeä puna.
”Olemattoman kapeat huulet” voittavat kyllä turvotetut pusukalahuulet mennen tullen!
Ällöttävämpää saa totta kyllä etsiä kuin löysät vtunikenekastematohuulet:)
Lakkaa kurkkimasta pöksyihisi.
🤣
Isot korvakorut näyttävät mielestäni tosi hyviltä. Samoin isot lasit :D
Mulla on useampia pareja molempia. Harmi ettei mun korvareiät kestä päivittäistä käyttöä (kiruginteräs, kulta, ihan sama, eivät vaan kestä).
Kaikki korut eivät sovi kaikkien lasien kanssa, mutta löydän myös mielestäni tosi kivoja yhdistelmiä. Kaikkein isoimmat korut säästän piilolinssien pariksi, mutta ne ovat oikeasti isoja.
Katselkaa muualle jos ette tykkää, mun rahat, mun kroppa.
Ajan kysymys, milloin alan kompastua tisseihini <3
PS. Kehuin eilen vastaantulijan näyttävää rannekorua. Kävi ilmi, että se oli mukana kulkevan koiran purulelu. True story.