Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet ei halua lapsia?

Vierailija
23.07.2019 |

Hyvä mies, 28 vuotias. Miksei halua lapsia? Millaista mies luulee hänen elämänsä olevan 40 vuotiaana jos ei edes omia lapsia halua tehdä?!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä tekisi lapsia. En pystyisi elämään sitä elämää, joka minulla nyt on. Laitoin heti johtimet poikki, kun täytin 30 vuotta. Kumppanille en tietenkään kerro sitä.

Miten katkaisu vaikutti seksiin?

Jep, todennäköisesti ei mitenkään. Antaa naisen vetää syöpäpillereitä raskauden pelossa. Jos nainen lopulta keksii, et yritetään vauvaa niin siinähän yritetään, hoitoihin mies ei suostu. Totuus ei ikinä paljastu ja 40 korvilla nainen saa taas aloittaa pilleri/kierukkarumban koska sika on sika. Ainoa hyvä asia tässä on, ettei saa lapsia pilattavakseen. Kierojen sukupolvien kierre päättyy häneen, huh...

Miehen ruumis, miehen päätös. Parisuhteessa saa myös olla. Ei kaikkea ole pakko jakaa toisen kanssa.

Joo on toki miehen päätös päättää omasta kehostaan, mutta olisikohan silti fiksua kertoa parisuhteessa asiasta naiselle, jotta nainen voi tehdä oman päätöksensä, jääkö suhteeseen vai etsiikö toisen suhteen? Ja jos nainen jää suhteeseen, niin ei tarvitse syödä pillereitä turhaan.

Se on yksityisasia, jota ei tarvitse toiselle kertoa, jos ei halua. En minäkään utele mahdollisista aborteista tai sairastetuista sukupuolitaudeista.

Vierailija
82/86 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä tekisi lapsia. En pystyisi elämään sitä elämää, joka minulla nyt on. Laitoin heti johtimet poikki, kun täytin 30 vuotta. Kumppanille en tietenkään kerro sitä.

Jep, todennäköisesti ei mitenkään. Antaa naisen vetää syöpäpillereitä raskauden pelossa. Jos nainen lopulta keksii, et yritetään vauvaa niin siinähän yritetään, hoitoihin mies ei suostu. Totuus ei ikinä paljastu ja 40 korvilla nainen saa taas aloittaa pilleri/kierukkarumban koska sika on sika. Ainoa hyvä asia tässä on, ettei saa lapsia pilattavakseen. Kierojen sukupolvien kierre päättyy häneen, huh...

Miehen ruumis, miehen päätös. Parisuhteessa saa myös olla. Ei kaikkea ole pakko jakaa toisen kanssa.

Joo on toki miehen päätös päättää omasta kehostaan, mutta olisikohan silti fiksua kertoa parisuhteessa asiasta naiselle, jotta nainen voi tehdä oman päätöksensä, jääkö suhteeseen vai etsiikö toisen suhteen? Ja jos nainen jää suhteeseen, niin ei tarvitse syödä pillereitä turhaan.

Se on yksityisasia, jota ei tarvitse toiselle kertoa, jos ei halua. En minäkään utele mahdollisista aborteista tai sairastetuista sukupuolitaudeista.

Luulisi, että miehellä olisi jotain mielenkiintoa panemansa naisen aborttikannalla? Jos siis piuhat on vielä normaalitilassa. Sp-taudit ei sinua luonnollisesti kiinnosta kun mikään uusi ei enää pääse yllättämään? Sinulla onkin siis varaa olla hienotunteinen valehtelija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että miehellä olisi jotain mielenkiintoa panemansa naisen aborttikannalla? Jos siis piuhat on vielä normaalitilassa. Sp-taudit ei sinua luonnollisesti kiinnosta kun mikään uusi ei enää pääse yllättämään? Sinulla onkin siis varaa olla hienotunteinen valehtelija...

Minulla on piuhat poikki.

Ei kertomatta jättäminen ole valehtelua. Jos nainen ei tajua tuota kysyä, niin oma on vikansa.

Vierailija
84/86 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen elämänsä on aivan V I T U N  MAHTAVAA JA SIISTIÄ ! 40 v. iässä kun ei ole kakaroita. Tiedän mistä puhun. Jos olisi kakaroita, elämä olisi kädestä suuhun köyhäilyä ja palkatonta raatamista eli elämä olisi suomeksi aivan perceestä.

Vierailija
85/86 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 28 vuotias välttämättä halua vielä lapsia, noin nuori mies. Fiksu on jos odottaa, aikaahan hänellä on.

Mun nykyinen seurustelukumppani haluaa lapsia vasta nyt kun ikää on lähempänä 40. Sanoi, ettei olisi ollut valmis isäksi aiemmin. Mulla ikää myös 37 ja yksi iso lapsi jo on, saa nähdä, tulisko vielä yritettyä. Mulle on oikeastaan ihan sama haluaako mies lasta vai ei, koska itsellä tosiaan on. Jos ei olisi, niin varmaan biologinen kello tikittäis jo. Antaa miehen kuulostella, mut olen sanonut, että ite en enää yli 40 vuotiaana lasta edes ala yrittää.

"Noin nuori vielä" 28-vuotias? Ennen vanhaan oli miehelläkin tuossa iässä jo monta lasta ja nyt herranen aika kolmeakymppiä lähestyvistä puhutaan, ettei halua lapsia siksi, koska on niin nuori vielä. Mihin asti sitä nuoruutta aiotaan tänä päivänä venyttää ja missä vaiheessa alkaa aikuisuus? Kyllä tuonikäisellä se päätös lapsettomuudesta voi hyvinkin olla jo lopullinen, kun se voi olla sitä monta vuotta nuoremmillakin. Ja jos ei vielä tuohon ikään mennessä ole kasvanut vanhemmuuteen niin alkaa jo todennäköisyydet nousta, ettei niin tapahdu enää koskaan myöhemminkään ja silloin todellakin on parempi jättää lapset hankkimatta.

ENNEN VANHAAN elettiinkin kymmeniä vuosia lyhempi elämä, ENNEN VANHAAN muksut tehtiin eikä käyty kouluja. Lapset olivat rikkaus. Nykymaailmassa vain kouluttamattomat, vähävaraiset nuoret tekevät tässä epävarmassa taloudellisessa tilanteessa lapsia ja köyhtyvät entisestään. Tutkimusten mukaan suurin syö miesten lapsettomuudelle on se, ettei sopivaa kumppania löydy ja epävarma taloudellinen tilanne.

Nykymies elää helposti 80 vuotiaaksi ja 40v on aivan sopiva aika perustaa perhe. Naisena haluaisin mieluummin miehen, joka on juoksunsa juossut ja aidosti haluaa itse asettua aloilleen. Onnekseni olen sellaisen löytänyt.

Vierailija
86/86 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei kiinnosta paskaakaan.