Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka mitä et voi laittaa toista kertaa suuhusi, kerran maistettuasi?

Vierailija
22.07.2019 |

Minulla falafel ja vuohenjuusto... meinas yrjö tulla molemmista, falafeliä en pystynyt edes nielemään kokonaan koska aloin kyökkimään. Piti sylkästä pois. Mitä ihme maustetta siinä on, kun voikin olla niin kammottavaa, luulin ihan tavalliseksi kasvispyötykäksi... ei toivoakaan.
Vieläkin puistattaa.

Mitään ton eksoottisempaa ole koskaan edes maistanut, enkä usko maistavanikaan, parempi vain minun pysyä tutuissa makumaailmoissa eikä rääkätä itseäni turhaan.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto, hillosipuli, ruoat ja leivonnaiset joissa on paljon inkivääriä,

savujuusto, inkivääriliuskat

Vierailija
102/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaruoat. Pelkkä hajukin oksettaa. Tää mua harmittaa kun esim. paistettu maksa näyttää kyllä hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto. Yökkäys tuli kun yritti nielaista lusikallista.

Härkis. Hyvää mutta ei pysy alhaalla, eikä pysy kyllä mikään muukaan silloin. Koko mahansisältö tuli ulos.

Vierailija
104/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut.

Vierailija
105/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofu. Koostumus ja maku!

Vierailija
106/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofun lisäksi toinen kamaluus on hanhenmaksa! Kaksi kertaa oon syönyt. Rasvaista ja kamalan makuista.

Vierailija
107/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianliha ja varsinkin pekoni, pelkkä haju yököttää ja maku vielä pahempi. Inhoan kaikkea punaista lihaa, tuntuu suussa kuin jauhaisi nahkasta tehtyä purkkaa.

Vuohenjuusto

Kaikki mikä on savustettu

Vierailija
108/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etanat - eivät vaan menneet alas. Kaikki muu sipellys siitä annoksesta upposi, mutta ei etanat...

Oo, ne on hyviä. Valkosipulietanat voissa paistettuna on mun herkku. Luulin itse ennen maistamista, että ovat sitkeitä ja väkeviä, mutta nehän on mureita eikä ainakaan valkosipulin kanssa väkeviä, pikemminkin pehmeä maku.

Vierailija
109/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsoilija kirjoitti:

Rucola on hirveintä koskaan, ihan liian voimakkaan makuista

Oliivit

Suolakurkku

Kapris

Sokeriliemessä säilötyt kirsikat ja mikä tahansa kirsikkaesanssi siis hyi v-! Tykkään vain oikeista kirsikoista

Homejuusto

Nämä kaikki ovat suosikkejani, varsinkin nuo kirsikat. Kapriksia tosin en juuri käytä, kun ne ovat vähän kuin mausteita. Yksi suosikeistani on myös hillosipuli, oletko maistanut :D

Vierailija
110/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on erilaisia makuja, ja niistähän on aina mukava kiistellä :) Aina moni minun suosikkiruokani on tullut esille, mutta mitäs siitä. Mulla ei uppoa maksapihvi, sitävastoin, voi kyllä syödä esim. maksamakkaraa.

Aij-juu, etikkaan säilötyt punajuuret on olleet aina mun inhokkini. Olen kuitenkin niitä aina maistellut, kun niitä joihinkin ruoka-annoksiin lisäkkeenä tulee. Jännä juttu, että nyt keski-ikäisenä kun söin pyttipannua, oikein kaipasin niitä siihen kylkeen, tietäen, että enhän minä niistä pidä. Hassua.

Kannattaa muuten maistella, minäkin vasta kolmekymppisenä ihastuin sinihomejuustoon! Nyttemmin se on herkkuani.

Vierailija
111/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litsi. Hyi hitto. Makukaan ei hurmaa ja se koostumus... mulla tulee mieleen joku säilötty kives.

Kieli. Poski. Jälkimmäisessä koostumus oli jo parempi, ja maku hyvä, mutta mielikuva ruuasta silti niin kamala, että ei kiitos enää.

Vierailija
112/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkeitto maitoliemessä, lipeäkala. Noita en ota.

Mulla on kauhukuvat lapsuudesta kesäkeitosta! Jä traumat kun pakotettiin syömään aina lautanen tyhjäksi ja jos ei muuten niin lusikka väkisellä kurkkuun! Tämä 90-luvulla...

Vierailija
113/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimä

Vierailija
114/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown soija-jogurtti. En ole koskaan syönyt tapettiliisteriä johon on sekoitettu liitua, mutta tämä eväs oli varmaan tehty noista aineksista. 

Kunnioitan varmasti ruokaa mutta tämä piti heittää pois.

Vierailija
115/124 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö maksaa, pinaattia, silliä, sieniä tai laatikkoja (makaronilaatikko on ihan ok). Tulee yhä kylmät väreet siitä, miten kouluaikoina maksalaatikkopäivinä koko koulu haisi.

En muuten tiennyt, että vuohenjuusto on noin laajasti vihattu. Puhutaanko täällä nyt vuohenjuustosta sellaisenaan vai lämmitettynä? Minusta se on ihan parasta paistettuna, etenkin tulisen ruoan kanssa (pasta, tortilla tm).

Vierailija
116/124 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi ja hillosipulit. Oikeastaan kaikki muu maistamani menee jotenkin.

Vierailija
117/124 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillosipulit, hyi helvetti! Kerran maistoin, ei ikinä enää.

Vierailija
118/124 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat oliivit. Niitä oli ala-asteella usein salaatissa. Kerran maistoin ja se riitti! Inhoan myös alkoholin makua, vain joitain makeita drinkkejä pystyn juomaan.

Vierailija
119/124 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merilevä pilaa sushin, jotain aivan kauheaa. Ja otan levän siis pois ympäriltä, mutta sitä on tarttunut pintaan. Niinkin arkinen kuin jauheliha on kuvotus. Inhoan sattumia ja mitä milloinkin sieltä sekamelskasta suuhun sattuu. Sillikään ei mene.

Vierailija
120/124 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaiset ruoat, kurkku salpautuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan