Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä moukkamaista olet nähnyt tapahtuvan juhlissa?

Vierailija
21.07.2019 |

Ei mitään känniörvellyksiä, vaan muuten vaan huonoja tapoja.

Esim yksissä häissä jotkut haki ruokaa ennen morsiusparia. Pöytä ei ollut edes valmis, kun kiireisimmät jo lappoi lautasensa täyteen. Morsiammella oli aika kireä ilme, syystäkin .

Kommentit (750)

Vierailija
521/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä eivät olleet juhlat, vaan miesystävän kanssa aiottu yhteinen ravintolailta tansseineen. Mies jätti minut kuin allin kalliolle, kun bongasi ravintolasta uuden naisen. Mieleeni on syöpynyt flash-muisto, jossa tämä uusi nainen tuijottaa minua voitonriemuisesti ja vetää kädestä pitäen miesystävääni tanssilattialle. Karma: ei kestänyt sekään suhde. 

Vierailija
522/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan lapsen hautajaisissa sukulainen rupeaa nãyttämään lastenlastensa kuvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin pienen lahjan kiitokseksi isäntäparille kun sain tulla kylään, tyyliin kynttilöitä ja lasisen alustan. Isäntäparin mies vilkaisi lahjapussiin, ojensi sen minulle takaisin ja sanoi että ei me tarvita, pidä sä

Hänen vaimonsa otti ne vastaan, ei kiittäen tai mitään, mutta otti. Kiusallinen tilanne.

Älä vie koskaan viemisinä tavaraa, vaan esimerkiksi kukkia, kahvia, pullaa tmv. En mäkään haluaisi enää yhtään kynttilää tai astiaa. Ehkä mies hieman tökeröllä tavalla ajatteli, että ne menevät heillä roskiin/kiertoon, niin parempi tarjota ensin sulle takaisin.

Mutta joo, moukkamaista on kantaa lisää tavaraa toisille pyytämättä.

kynttilät on kulutustavaraa esim kahvipöytään, kuten servetit,kukat leivonnaiset, ne ei roikkumaan hyllyille kuten esineet.. ellei no joo pidä kynttilöistä,,allergia tms. mutta jos näkee aina kaverillaan kynttilöitä ja kahvipöydässäkin, niin vie. hienoimmat kynttilät maksaa,,on upeita kausivärejäkin,entä jos tietääkin kaverin suosikkivärit.. on mieluinen juttu takuulla. ja lämpökynttilöissäkin värejä,,ne ei savuta senkään vertaa.

Vierailija
524/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen herättää silloin tällöin kummastusta. Olin kummipoikani ristiäisissä, ihmisillä päällä puvut ja mekot kuten kuuluukin. Lapsen isän siskolla oli yllään pellavaverskat ja pellavapusero.

En tietenkään tiedä taustaa tuon asun takana, jos vaikka oli suoraan kiireessä tullut jostain mökiltä tms. Mutta itse loukkaantuisin kyllä, jos veljeni astelisi hypoteettisen lapseni tärkeään juhlaan olovaatteissa.

Pellavavaatteet on kyllä ihan arvokkaat.

tuli mieleen että ei ollut kotiasu, vaan löysä kesöpellava asu, kirjoittaja tulkitisi ymmärsi väärin asun jos itse on iäkkäämpi. kuumalla vaaleat pellavahousut hienot

Vierailija
525/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisin mitä olen nähnyt on ruoan ahminta. Lautaselle mätetään järjettömästi ruokaa, esim. puolikas savulohi. Mun miehellä pari tällaista sukulaista. Puoli täytekakkua voi lähteä ym.

Huono pukeutuminen. Häissä trikoinen rantamekko ja läpyskäsandaalit.

Vierailija
526/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh..! Siis niin v**un järkyttävän huonoa äidinkieltä ja luetun ymmärtämistä, että parempi ettet kirjoittele yhtään mitään. Itse olet itseäsi yläpeukuttanutkin, varmaan.

Vierailija
527/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me pidimme juhlat ja vieraat eivät tervehtineet eivätkä puhuneet kanssani koko iltana. Eivät edes kysyneet lupaa, että saavatko heidän lapsensa kaivaa koristelut irti täytekakusta. Kakku oli kuin pommin jäljiltä ja laitoin sen kompostiin kun vieraat lähtivät.

Eihän sitä ole mikään pakko pitää sukulaisensa puolisosta mutta tuollainen käytös on kyllä ala-arvoista. Keittiöpiikaakin yleensä tervehditään ja kiitetään normaaleissa juhlissa.

eli säää et arvosta muita,,jos nykyaikana nimittelet keittiöapulaista,pitopalvelutyöntekijää tms joka hoitaa tarjoilut-piiiiaksi-- se kertoo miksi sua ei noteerata, olet nolo, niin nolo.. nykyisin ei piika sanaa käytetä

Huhhuh..! Siis niin v**un järkyttävän huonoa äidinkieltä ja luetun ymmärtämistä, että parempi ettet kirjoittele yhtään mitään. Itse olet itseäsi yläpeukuttanutkin, varmaan.

Eli tarkoitin siis tätä kommentoijaa.

Vierailija
528/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamen mummo alkoi parittaa miestäni lapsenlapselleen kun minä kävin hakemassa vettä. 

Sitten on näitä jotka haukkuvat nimivalintoja ristiäisissä. 

Vierailija
529/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisin mitä olen nähnyt on ruoan ahminta. Lautaselle mätetään järjettömästi ruokaa, esim. puolikas savulohi. Mun miehellä pari tällaista sukulaista. Puoli täytekakkua voi lähteä ym.

Söivätkö kaiken mitä ottivat? Jos kyllä niin sittenhän se on kohteliaisuus

Vierailija
530/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen aika usein on mennyt ali tai sopimattomaksi. 

Myös tuo ryysääminen kahvipöytään on vakio.

Ystäväni lapsen rippijuhlissa vieraat eivät antaneet mukavaa istumapaikkaa vanhukselle, joka on invalidi. Itse nousin paikaltani ja autoin hänet istumaan. Isäntäväki ei juurikaan pitänyt huolta vieraistaan, mm. toivottanut tervetulleeksi.

Vierailija
531/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen aika usein on mennyt ali tai sopimattomaksi. 

Myös tuo ryysääminen kahvipöytään on vakio.

Ystäväni lapsen rippijuhlissa vieraat eivät antaneet mukavaa istumapaikkaa vanhukselle, joka on invalidi. Itse nousin paikaltani ja autoin hänet istumaan. Isäntäväki ei juurikaan pitänyt huolta vieraistaan, mm. toivottanut tervetulleeksi.

Äh, pukukoodit ovat niin outoja nykyään. Tosi vaikeaa, varsinkin jos pitää ostaa uutta kun pukukoodi on niin tarkka. Esimerkiksi juhlava kangas mutta ei iltapuku. Olen harkinnut pukevani vastedes kansallispuvun jokaiseen juhlaan. 

Vierailija
532/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yksi sukunimeltään Romanov (ei Suomessa, kemian insinööri) kutsui kotiinsa... Menin, mutta siellä olikin jotkut seksibailut... sellaisiin en todellakaan halunnut osallistua...

Minulta varastettiin lompakko yms jotta en pääsisi ulos ja vaikka taksilla kotiin. En enää muista kuinka selvisin tilanteesta. Inhottavaa enkä koskaan unohda... Muistan vieläkin miltä tyyppi näytti... Olen yrittänyt katsoa jos hän olisi vaikka FB:ssa mutta ei näy olevan missään ja on useita samalla koko nimellä.

Vierailija
533/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monacon  Albertin häissä kamera osui kuvaamaan just kun morsiamen isä istui tympääntyneen näköisenä pöydässä, tempaisi käteensä sen hienosti taitellun lautasliinan ja pyyhki sillä koko hikisen naamansa ja nenänsä. 

Kysyn ihan tosissani: Mikä tässä oli niin moukkamaista? Jod on hiki, niin totta kai se pitää pyyhkiä pois.

Etiketin mukaan siihen ei käytetä lautasliinaa.  

"Eihän sen Alpertin vaimo mikään kuninkaallinen ollut, isästään puhumattakaan, ellei Alpertti ole hänelle mitään kuninkaallista arvoa myöntänyt."

Monacon ruhtinatar on nykyisin.

Annetaan sitten hien valua pitkin naamaa, jos ei etiketin mukaista pyyhintävälinettä ole? Joku raja näihin nipotuksiin.

Sitä voi käydä vaikka vessassa pyyhkimässä sen naamansa. Aika ällöä että py

Vierailija
534/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ei lapsia -juhlat on jotenkin järkyttävä ilmiö..! Tuskin muualla maailmassa harrastetaan samaa. Rajataan siis ystävien tärkeimmät perheenjäsenet ulos juhlista, outoa!

No takuulla, jos on jo etukäteen hyvin tiedossa, että turmelevat tarjoilut sottasorkillaan.

Vierailija
535/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen näkökulma noista läpsysandaaleista; olen ikäni ollut korkkarityyppi henkeen ja vereen. Kunnes iski paha nivelrikko ja nykyään suunnilleen ainoat kengät mitä pystyn käyttämään ovat varvastossut ja tietyt erikoiset talvikengät. Jos yritän pitää muita kenkiä, jalkani suunnilleen räjähtävät kivusta.

Vierailija
536/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään sukulaisperheen juhlat järjestettiin tukalan kuumana kesäpäivänä. Seitsemänkymppinen äitini tuli olohuoneeseen täyden ruokalautasen kanssa. Koko huoneessa oli vain yksi paikka vapaana, ja äitini oli istahtaa siihen. Serkkuni kuitenkin tiuskaisi, että paikka on hänen tyttärensä, eikä siihen saa istua. Näimme ikkunasta, että kyseinen teinitytär oli ulkona syventyneenä keskusteluun jonkun kanssa, eikä hän näyttänyt olevan aikeissa tulla sisään. Äitini sanoi tästä serkulle, mutta sillä ei ollut mitä0õn vaikutusta. Lopulta hän kysyi, voisiko hän istua paikalla siihen asti kunnes tytär palaa. Mutta sekään ei käynyt serkulle. Lopulta minä nousin ylös, ja luovutin paikkani äidilleni. Söin sitten itse ruoka-annokseni seisaaltaan serkun tytön paikan ammottaessa tyhjänä. Millainen tampio ei luovuta vapaata istumapaikkaa helteessä kärvistelevälle yli 70 v. sukulaiselle?  

Moukkia aina on
537/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 50-vuotisjuhlissa hänen työkaverinsa oli aikeissa leikata ensimmäisenä täytekakkua. Onneksi ehdin väliin ja sanoin, että jos odotellaan, että päivänsankari aloittaa. Toi vaimonsa kanssa lahjaksi muovisen maljakon. Juhlat olivat ravintolassa.

moi

Vierailija
538/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen näkökulma noista läpsysandaaleista; olen ikäni ollut korkkarityyppi henkeen ja vereen. Kunnes iski paha nivelrikko ja nykyään suunnilleen ainoat kengät mitä pystyn käyttämään ovat varvastossut ja tietyt erikoiset talvikengät. Jos yritän pitää muita kenkiä, jalkani suunnilleen räjähtävät kivusta.

Asun ullkomailla,  mutta täältä saa nykyään ihan kivannäköisiä ortopedisia ballerinoja ja loafereita, jotka on muotoiltu siten, että niitä voi käyttää myös jalkavaivoista kärsivät.  Jos läpsyt ovat ainoa vaihtoehto, hankkisin jotkin kristalleilla koristellut bling bling-versiot, tai kullan/hopeanväriset Birckenstockit. :D

Vierailija
539/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs setämies, sinänsä muuten ihan mukava ja yleensä hyvin käyttäytyvä, oli ehkä vähän omissa ajatuksissaan ja tuli siinä sitten kaivaneeksi nenästään räkäpalleron ja söi sen. Ei jäänyt näkemättä kovinkaan monelta kanssavieraalta.

Vierailija
540/750 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ristiäisissä jossa oli voileipiä. Pappi otti sellaisen jossa graavilohta ja lykkäsi kalanpalat sitten sohvatyynyjen väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi