Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen - voiko sinulle tuoda Fazerin Sinisen?

Vierailija
20.07.2019 |

Tyttöystävä on kipeänä ja vein sitten suklaalevyn ja teetä kun hän ei välitä kukista. Sain siitä sitten ärtyneen mulkaisun ja saarnan ettei naisille viedä herkkuja ellei nämä niitä pyydä. Kun ton levyn vieminen esim. on ihanku viesti että hän tarvii muotoja. Mitä teille nyt voi tuoda ilman draamavaaraa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ilahtuisin vaikken syökään suklaata juuri koskaan, eli ihmettelisin kyllä. Mä olen juustofriikki, eli tykkään erilaisista voimakkaan makuisista juustoista, joten enemmän ilahtuisin juustosta. On mies joskus tuonutkin jotain uutta makua vaikken ole edes ollut kipeä. 

Minusta on typerää käytöstä kiukutella, jos poikaystävä osoittaa kuitenkin että on ajatellut toista. Hieno ele mun mielestä. 

Vierailija
22/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa, jos minulle tuotaisiin Fazerin sininen tai mitä tahansa suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se possu ja ota minut. Rakastan suklaata.

Oma mies toi tänään jäätelön ja sekin on ihanaa :)

Vierailija
24/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä mulle saa tuoda vai oletko tänne tulossa? Tyttöystäväsi onkin sulle jo kertonut mitä hän ei toivo.

Vierailija
25/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli kaksi miljoonaa lasta raataa Länsi-Afrikan kaakaoviljelmillä ja määrä vain kasvaa – Fazer taklaa ongelmia yhdessä viljelijäyhteisöjen kanssa"

https://www.talouselama.fi/uutiset/yli-kaksi-miljoonaa-lasta-raataa-lan…

Vierailija
26/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voikun joku toisi edes joskus jotain... suklaasta nyt puhumattakaan! Tosi oksettavia nää ihmiset jotka on parisuhteessa ja vaan vittuilee toisilleen. Ei kannata pitää asioita itsestäänselvyytenä...

N35

Vierailija
27/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle saa aina suklaata tuoda. Mutta ihmettelen että miten tiedät, että tyttöystäväsi ei pidä kukista, mutta et sitä että hän ei syö herkkuja? Tai ainakaan juuri suklaata? 

Vierailija
28/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oisi kyllä kelvannu. Exän kanssa ostettiin toisillemme luksus-suklaajoulukalentereitakin kun molemmat arvosti. Oleellista tässäkin siis tuntea oma kumppaninsa ja mitä tämä arvostaa sekä mikä maistuu.

Vierailija
29/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kyllä miulle suklaa kelpaa ja se olisi mukava yllätys. Sopii just hyvin teen kanssa. :) Ja kuka sitä sanoi, että se koko levy pitää heti ahmia? Söis vaikka ens kesän keskiviikkona tai syöt itse! :D

Vierailija
30/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin varmaan ollut haltioissani mutta nykyään en niinkään. Juuri luin siitä mitä kaikkea pahaa sokeri oikeasti tekee elimistölle muutakin kun lihottaa ja tuli sellainen olo että miksi hitossa ei ole jo ajat sitten päätetty että ei näin. Tulin siihen tulokseen että painavin syy on sosiaaliset tekijät, aina on se joku yksi jonka tekee mieli suklaata ja pullaa ja vetää muut mukanaan. Yli 1000 kaloria jotain mitä ei tartte on anyways yli 1000 kaloria ihan turhaan.

Vähän sama kun ne pullaa kahvipöydässä tuputtavat sukulaiset; periaatteessa kiva idea ja vieraanvaraista eikä ole kohteliasta sanoa ei mutta käytännössä nykytiedon valossa se ei on ainoa fiksu vastaus.

Vierailija
31/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttöystävä sanonut, että yrittää kovasti vähentää herkuttelua? Jos on, niin herkkujen tuominen nenän eteen voi tuntua tuen puuttumiselta.

Oletko joskus kommentoinut hänen ulkonäköään muodottamaksi tai ihaillut muodokkaampia hänen nähtensä? Jos olet, niin ei ole ihme, jos hän epäilee, että haluaisit hänen olevan ulkonäöltään muodokkaampi.

Jos vastaus molempiin kysymyksiin on ei, niin: jätä se kiittämätön sika!!12

Vierailija
32/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on keskenkasvuinen, koska yleistää ilmaisulla "naisille".

Ei pidä yleistää asioita, riippuu persoonasta. Toki tieteellisillä tutkimuksilla etsitään tutkimusongelmiin mm. yleistyksiä, mutta ne ovatkin sitten toinen juttu.

Itse ainakin olisin todella onnellinen huomioinnista, koska suklaa on suurinta herkkuani. Jos suklaan maku tai ylipäänsä tuotu tuote ei miellyttäisi, en sitä näyttäisi, sillä olisin otettu ajatuksesta. Ihana huomiointi. Tyttöystäväsi on "#%& ja sinä olet empaattinen mieheksi. Jatka sinä samaan malliin, mutta tuosta yhdessäolosta en olisi ihan varma. Minkähän ikäisiä olette?

Vierailija
33/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille - täällähän on ymmärtäväistä sakkia! On hän aiemmin makeaa syönyt, ostetaan aina leffaan irttareita jne. että aika puun takaa tämä nyt tuli. Mutta jos hän leppyy kun paranee ja nyt olen viisaampi.

- Ap

Vierailija
34/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkysymykseen vielä että 26 ollaan kumpikin! Ei siis 15 -kesäisiä, heh.

-Ap

Vierailija
35/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä joko syön sen ite tai laitan tarjolle jossain juhlissa. Yleensä syön ite ja oon iloinen sillon harvoin ku joku mulle jotain herkkua tuo. :D

Vierailija
36/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suklaasta ja kipeänä kelpaisi vaikka tomaattikeitto tai tuliset nuudelit