Nainen - voiko sinulle tuoda Fazerin Sinisen?
Tyttöystävä on kipeänä ja vein sitten suklaalevyn ja teetä kun hän ei välitä kukista. Sain siitä sitten ärtyneen mulkaisun ja saarnan ettei naisille viedä herkkuja ellei nämä niitä pyydä. Kun ton levyn vieminen esim. on ihanku viesti että hän tarvii muotoja. Mitä teille nyt voi tuoda ilman draamavaaraa?
Kommentit (36)
Ei kannata ostella ihmisille krääsää ja elintarvikkeita, jos ei ole varma tarvitseeko hän niitä. Harva nykypäivänä arvostaa turhaa kulutusta.
Mieluummin ei. En pidä suklaasta. Toki, jos olisit poikaystäväni tietäisit sen, etkä (toivottavasti) yrittäisi tuoda minulle suklaata. Muut herkkulahjat kyllä ovat tervetulleita. Ja ihan pyytämättäkin :)
Kyllä minusta voi tuoda herkkulahjan. Kaikista lahjoista voi vetää herneen nenään jos haluaa, mutta kertooko se enemmän lahjansaajasta kuin sen antajasta...
No en tiedä.
"Onko Fazerin Sininen muuttunut jotenkin? Ostin levyn pitkästä aikaa ja en tunnista tätä enää samanlaiseksi kuin ennen. Reseptiä salaa muutettu?"
https://www.vauva.fi/keskustelu/3508922/onko-fazerin-sininen-muuttunut-…
Vatserin punainen, kiitos. Parempaa kuin sininen.
Ei suklaata eikä karkkia. Vaan sipsiä ja dippiä <3
Ööö kyllä mulle voi suklaalevyn tuoda
Onko tyttöystäväsi 15?
Siltä ainakin kuulostaa.
No kyllä voi, ja jos en siitä pitäisi, tai en "voisi syödä" nii kiittäisin ja laittaisin kaappiin. Ihan ilahtuneena, että on huomioitu
Ihanasti ajateltu, olisit saanut multa suukon, jos olisit poikaystäväni:)
Jos on kipeä ja huonovointinen, niin ei vain jaksanut innostua.
Kysy, miten voisit ilahduttaa.
Ei kannata tehdä tuosta ongelmaa.
Olisin ilahtunut tuliaisista, vaikka en söisi suklaata. Pääasia on, että olet ajatellut minua ja se on tärkeintä.
Fazerin Sinisessä ei ole Reilun Kaupan sertifikaattia eli se saattaa olla lapsityövoimalla tuotettua suklaata.
Joo olisit ennenkuin Sininen pilattiin palmuöljyllä. Toisit mieluummin niitä Sininen- konvehteja, niissä on vielä alkuperäiset valmistusaineet, kuten kaakaovoi ja sen maistaa. Ihania!
Jotain muuta kuin aina sitä Fazerin sinistä. Yäk, pahaa suklaata.