Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero Halla-ahon takia

Vierailija
20.07.2019 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006178989.html

En siis ole ilmeisesti ainoa, joka otti avioeron kun mies paljastui persuksi. Itse laitoin miehen pihalle pari vuotta sitten kun koko ajan oli Halla-aho sitä ja Halla-aho tätä. Ei persun kanssa voi olla, jos itse omaa humaanit arvot.

Harmi, etten pystynyt kieltämään lasten tapaamisoikeutta isän persuhöpinän takia!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa rajoittunut ja mustavalkoinen. Luokittelisin sinut omassa valtakunnassani vaaralliseksi.

Vierailija
2/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti tekosyynä. Joku salapano jo odottamassa. Sanokaa mun sanoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ero Halla-Ahon takia kuin Ranta-Ahon😂

Vierailija
4/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa rajoittunut ja mustavalkoinen. Luokittelisin sinut omassa valtakunnassani vaaralliseksi.

Joo palstapersun unelmadystopiassa kaikki ei-persut jotka ei näytä Halla-aholta, viedään suoraan uuniin kulkematta kaasukammion kautta.

Vierailija
5/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa puhuttu avioerosta.

Vierailija
6/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Ei persua voi opettaa pois persuudesta. Persuutta voi korkeintaan hillitä esim. kepin avulla.

Vierailija
7/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa puhuttu avioerosta.

"64-vuotias nainen paljasti, että ma-a-han-muuttoon liittyvä riitely sai hänet eroamaan avopuolisostaan. Mies oli hänen mukaansa paljastunut ”rasi-s-tiseksi perussuomalaisten kannattajaksi, todelliseksi Halla-aho-faniksi”, vaikka tämä oli ensin yrittänyt piilottaa poliittiset ajatuksensa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän