Avioero Halla-ahon takia
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006178989.html
En siis ole ilmeisesti ainoa, joka otti avioeron kun mies paljastui persuksi. Itse laitoin miehen pihalle pari vuotta sitten kun koko ajan oli Halla-aho sitä ja Halla-aho tätä. Ei persun kanssa voi olla, jos itse omaa humaanit arvot.
Harmi, etten pystynyt kieltämään lasten tapaamisoikeutta isän persuhöpinän takia!
Kommentit (7)
Käytti tekosyynä. Joku salapano jo odottamassa. Sanokaa mun sanoneen.
Parempi ero Halla-Ahon takia kuin Ranta-Ahon😂
Vierailija kirjoitti:
Oletpa rajoittunut ja mustavalkoinen. Luokittelisin sinut omassa valtakunnassani vaaralliseksi.
Joo palstapersun unelmadystopiassa kaikki ei-persut jotka ei näytä Halla-aholta, viedään suoraan uuniin kulkematta kaasukammion kautta.
Hyvä ap. Ei persua voi opettaa pois persuudesta. Persuutta voi korkeintaan hillitä esim. kepin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa puhuttu avioerosta.
"64-vuotias nainen paljasti, että ma-a-han-muuttoon liittyvä riitely sai hänet eroamaan avopuolisostaan. Mies oli hänen mukaansa paljastunut ”rasi-s-tiseksi perussuomalaisten kannattajaksi, todelliseksi Halla-aho-faniksi”, vaikka tämä oli ensin yrittänyt piilottaa poliittiset ajatuksensa."
Oletpa rajoittunut ja mustavalkoinen. Luokittelisin sinut omassa valtakunnassani vaaralliseksi.