Miksi mies laittaa vessan oven lukkoon vaikka pesisi vaan hampaat tai ajaisi parran?
Ja ensiksi, meillä ei ole "oma kiva" mitenkään kielletty että sen takia täytyisi piiloon mennä. Häiritsevää jos sattuu juuri silloin tarvitsemaan esim. topsipuikkoa, hammasharjaa, naamarasvaa, mitä nyt milloinkin. Mies sanoo itse että on vaan opittu tapa lapsuudenkodista suurperheessä kun oli muuten aina joku oven välissä häiritsemässä. Mutta nythän meitä on vaan kaksi niin kuulostaa tekosyyltä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on toinen nainen.
Jep, siellä vessassa. On vaan niin hyvässä piilossa ettei ap ole huomannut.
Se voi olla siellä kattopanelien takana piilossa. Tajusin itsekin tämän, kun viimein jätin mielialalääkkeeni pois.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se nyt parempi jos miehesi kävisi krapulapaskalla ovi sepposen selällään?
Tuossa vaiheessa voisi tosiaan vastareaktiona alkaa sitten pitää ovea aina auki. Virtsat lorisee ja kunnon piereskelyä aamusta iltaan. Pidetään sitten avoimet ovet kunnolla, jos sitä vaaditaan.
Olen nainen ja pistän välillä ajatuksissani oven lukkoon. Nykyään oma ukko on jo oppinut että vessaan ei ole asiaa jos olen siellä, vaikken ovea olisikaan lukinnut. Mä en kaipaa yleisöä kun istun pöntöllä, pesen hampaita tai nypin karvoja/puristelen näppyjä tms. Kaikkein vähiten haluan ketään pskalle istumaan samalla kun pesen hampaita. Harvaa asiaa inhoan niin paljon kuin että teen jotain yksityistä (kuten yllä tuli mainittua) tai istun pöntöllä ja joku säntäilee ovesta hakemaan vanupuikkoja tai mitä tahansa yhtä naurettavaa mikä hyvin odottaa sen hetken että saan hommani valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle ei antanut Harryn edes nostaa housujaan vaan veti Harryn käden pois ja katkaisi housujen noston. Kontrollointia äärimmillään. Tässä videon loppupuolella.
Mahtaa sinua tosiaan se Meghan jurppia kun sinun piti vetää se tähänkin.
Kirjoitit että oma kiva on sallittu, eikä tarvitse piiloon mennä.
Jos minä menen vessaan omalle kivalle, niin en todellakaan kaipaa sinne yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle ei antanut Harryn edes nostaa housujaan vaan veti Harryn käden pois ja katkaisi housujen noston. Kontrollointia äärimmillään. Tässä videon loppupuolella.
Järkkyä
Ota topsipuikot, meikit, hampaidenpesuvälineet sun muut pois vessasta. Ne hommat voi hoitaa myös esimerkiksi keittiössä. Vessa on pyhitetty pöntöllä käymiseen, ja jos samassa tilassa on suihku, niin suihkussa käymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä on sama tapa. Asia ok tietty jos istuu pöntöllä mutta hän varaa kylppärin aamuisin puoleksi tunniksi! Se on pitkä aika odotella silloin kun itselläkin olisi kiire. Olen seissyt oven takana myös vauva käsivarsilla ja hänellä pylly kakassa kun en tiennyt että kylppäri vaihteeksi varattu. Näin käynyt monta kertaa. Taas on kylppäri varattuna eikä kenelläkään ole sinne mitään asiaa. Juuri sanoin jo nyt taaperoikäiselle että täytyy odottaa että saadaan hänen housut ja päästään ulos.
Oven voi mielestäni pitää auki silloin kun siellä ei toimita sen ihmeempiä kun parranajoa, hiusten ajelua, hampaiden pesemistä tai vaan yleistä istuskelua pöntön kannen päällä jota hän myös harrastaa.
Mies myös on kauan suihkussa eikä kukaan pääse tietysti silloinkaan kylppäriin. Aamulla olisi kiva sillä välin vaikka pestä omat hampaat ja kasvot ja aloitella meikkaamista tai laittaa hiukset. Säästäisi huomattavasti aikaa.
Nyt teini kysyi lempiverkkareitaan juuri. No ne on pyykkinarulla tuolla kylppärissä! Nyt hän istuu myös tässä sohvalla ja odotellaan..
Meillä on onneksi toinen kylpyhuone teinien käytössä yläkerrassa ja siellä monesti käyn suihkussa aamuisin.Että minä ap ymmärrän kyllä kuinka ärsyttävää tuo on.
No miksi teinin housut eivät olleet siellä teinien vessassa kuivumassa? Tai jossain muualla? Pakkoko ne on laittaa juuri sinne vessaan minne ei usein pääse. Teini voi myös laittaa jotkut muut housut jalkaan, ei ole vaikeaa, ellei tee siitä sellaista.
Teillä on kuitenkin 2 kylppäriä, niin sun mielestä on ongelma, kun mies on toisessa ja toinen ilmeisesti vapaana jonne voisit mennä pesemään kersan perseen tai käydä ite siellä tarpeilla? Vai istuuko teinitkin jatkuvasti isänsä tavoin vessassa muuten vaan? Sitten teidän on jo aika keskustella vessan käytöstä ja muiden huomioimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No v*ttu pitäskö olla 24/7 paita ja peppu, käydä p*skalla kahdestaan? xDDDD
Kyllä minun vaimo on aina pitämässä minua kädestä kiinni kun olen paskalla.
Just näin! Pappi sanoi vihkipuheessa, että tukekaa toisianne vaikeissa tilanteissa ja kulkekaa toistenne vierellä. Ei tulisi mieleenkään, että mies joutuisi pusaamaan pökälettä yksin.
mulla ainakin tottumus ja tapa, laitan vaikka oon yksin kotona
En ikinä haluaisi tuollaista kyylää puolisokseni. Jos menen vessaan, saatan tehdä siellä seuraavia asioita
1. Pissata
2. Kakata
3. Vaihtaa kuukautissuojaa
4. Pestä hampaita
5. Meikata
6. Ajella/nyppiä karvoja
7. Käydä suihkussa
Näiden tapahtumien aikaan haluan olla yksin ja rauhassa.
Sitten taas jos
8. Siivoan vessaa
9. Täytän/tyhjään pyykkikonetta
On mies tervetullut samaan aikaan, kunhan ei isoille tarpeilleen ala
No eiköhän tuo ole selkeä merkki: Anna olla rauhassa sillä hetkellä!
Voin kuvitella sen tilanteen, kun ap:n mies harjoittaa "omaa kivaa" kylppärissä, ja ap ramppaa samaan aikaan huoneessa muina naisina hakemassa ensin naamarasvaa ja sitten topseja ja samalla vähän juttelee tiskeistä ja siitä että mitä anoppi sanoi puhelimessa viimeksi :D
Hankkikaa meikkauspöytä makkariin tai vastaavaan paikkaan, jos mahdollista. Se ratkaisee monta ongelmaa. Mun mielestä on ällöttävää meikata ja laittaa hiuksia vessassa. Se on eritehuone joka on täynnä bakteereita.
Vierailija kirjoitti:
Mies myös on kauan suihkussa eikä kukaan pääse tietysti silloinkaan kylppäriin. Aamulla olisi kiva sillä välin vaikka pestä omat hampaat ja kasvot ja aloitella meikkaamista tai laittaa hiukset. Säästäisi huomattavasti aikaa.
Nyt teini kysyi...
No mitkähän ovat ne paikat missä lapsiperheessä voi päiväsaikaan rauhassa masturboida lukkojen takana? WC? Suihku?
Sinäkö haluaisit itse tai että lapsenne ramppaavat kylppärissä samaan aikaan kun mies on kanki pystyssä "suihkussa"?
Olisiko se nyt parempi jos miehesi kävisi krapulapaskalla ovi sepposen selällään?