Miksi mies laittaa vessan oven lukkoon vaikka pesisi vaan hampaat tai ajaisi parran?
Ja ensiksi, meillä ei ole "oma kiva" mitenkään kielletty että sen takia täytyisi piiloon mennä. Häiritsevää jos sattuu juuri silloin tarvitsemaan esim. topsipuikkoa, hammasharjaa, naamarasvaa, mitä nyt milloinkin. Mies sanoo itse että on vaan opittu tapa lapsuudenkodista suurperheessä kun oli muuten aina joku oven välissä häiritsemässä. Mutta nythän meitä on vaan kaksi niin kuulostaa tekosyyltä?
Kommentit (36)
Vastasit itse. Tunget wc :n hakemaan sitä sun tätä kun hän on siellä.
Tekisin itse samoin jos wc:n ovi kävisi kuin panttilainaamossa .
Täällähän on se keskustelu oudoista lapsuudenkodeissa opituista tavoista, tuo ei edes ole paha. Anna laittaa lukkoon, mitä väliä?
Minä tiedän tasan tarkkaan miksi mun mies laittaa vessan oven lukkoon tekipä hän vessassa mitä tahansa. Hän haluaa olla siellä rauhassa ilman, että minä tungen sinne hakemaan topsipuikkoa, juttelemaan tai muuta. Suon tämän ilomielin hänelle, vaikka itseäni ei vastaavassa tilanteessa mies häiritsisi ollenkaan.
Oma rauha.
Pitääkö suhteessa olla 24/7 kylki kyljessä? Et kai oikeasti vedä jotain johtopäätöksiä tuollaisesta...
Oletko siis pöllähtänyt wc-tilaan kysymättä paikalle hakemaan topsipuikkoa tms kun mies on ollut siellä? Vai oletko koputtanut oveen "anteeksi, saanko tulla hakemaan x?"
Minusta nuo sinun topsipuikkojesi hakemiset kuulostavat enemmän tekosyyltä. Haluat kontrolloida miestäsi ja olet keksinyt syyn, jolla pääset vahtimaan miehen touhuja wc-tilaan. Jokainen tietää, että wc:ssä ei yleensä kauaa olla, joten en ymmärrä miksi sinun topsipuikkosi ei voi paria minuuttia odottaa.
Minullakin on tapana laittaa ovi lukkoon vessassa käydessä, todella ärsyttävää ja ahdistavaa että kukaan tulee sinne häiritsemään. Tahdon suorittaa hampaiden pesun, karvojen poiston, pöntöllä käynnin, korvien putsauksen, kynsien leikkuun ja mitä näitä nyt on ihan vaan itsekseni. En pidä yleisöstä, henkilökohtaisia asioita. Ehkä olen jotenkin tavallista pidättäyneempi, keskeytän heti toimet jos vessan ovi on unohtunut laittaa lukkoon ja puoliso paukkaa paikalle ihan vaan nopsaa hakemaan jotakin ja lässyttää ostoslistaa samalla. Kyllä ihmisellä pitää olla omaa tilaa edes hygieniastaan huolehtia ilman kyttäämistä.
No v*ttu pitäskö olla 24/7 paita ja peppu, käydä p*skalla kahdestaan? xDDDD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun vaimo on aina pitämässä minua kädestä kiinni kun olen paskalla.
Laitan oven lukkoon vaikka olen yksin kotona :D se on vaan tapa.
Miksi olet tunkemassa vessaan jos toinen on siellä? Sinun naamarasvasi voi odottaa. Et kunnioita puolisosi omaa tilaa.
Pitäisikö sinne vessaan päästä pisulle rai kakalle silloin, kun toinen pesee hampaita. Eieiei
Jotkut panevat oven aina lukkoon, koska pelkäävät, että voivat muuten unohtaa lukitsemisen silloin kun se on oikeasti tarpeellista.
Itse en koskaan laita vessan ovea edes kiinni, kun olen yksin. Pelkään, että ovi menee jotenkin jumiin enkä pääse ulos vessasta.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on toinen nainen.
Jep, siellä vessassa. On vaan niin hyvässä piilossa ettei ap ole huomannut.
Minun miehellä on sama tapa. Asia ok tietty jos istuu pöntöllä mutta hän varaa kylppärin aamuisin puoleksi tunniksi! Se on pitkä aika odotella silloin kun itselläkin olisi kiire. Olen seissyt oven takana myös vauva käsivarsilla ja hänellä pylly kakassa kun en tiennyt että kylppäri vaihteeksi varattu. Näin käynyt monta kertaa. Taas on kylppäri varattuna eikä kenelläkään ole sinne mitään asiaa. Juuri sanoin jo nyt taaperoikäiselle että täytyy odottaa että saadaan hänen housut ja päästään ulos.
Oven voi mielestäni pitää auki silloin kun siellä ei toimita sen ihmeempiä kun parranajoa, hiusten ajelua, hampaiden pesemistä tai vaan yleistä istuskelua pöntön kannen päällä jota hän myös harrastaa.
Mies myös on kauan suihkussa eikä kukaan pääse tietysti silloinkaan kylppäriin. Aamulla olisi kiva sillä välin vaikka pestä omat hampaat ja kasvot ja aloitella meikkaamista tai laittaa hiukset. Säästäisi huomattavasti aikaa.
Nyt teini kysyi lempiverkkareitaan juuri. No ne on pyykkinarulla tuolla kylppärissä! Nyt hän istuu myös tässä sohvalla ja odotellaan..
Meillä on onneksi toinen kylpyhuone teinien käytössä yläkerrassa ja siellä monesti käyn suihkussa aamuisin.
Että minä ap ymmärrän kyllä kuinka ärsyttävää tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun vaimo on aina pitämässä minua kädestä kiinni kun olen paskalla.
Se on pelottavaa, jos on vatsa kovana. Kyllä siinä tukea ja lohdutusta kaipaa.
Haluaa olla rauhassa edes pienen hetken. Anna olla. Laittakoot oven lukkoon jos tahtoo.
Meghan Markle ei antanut Harryn edes nostaa housujaan vaan veti Harryn käden pois ja katkaisi housujen noston. Kontrollointia äärimmillään. Tässä videon loppupuolella.
Sillon kun minä olen vessassa, sinne ei tarvitse kenenkään ängetä samaan aikaan, jos en halua. Jotain naamarasvaa voi varmaan odottaa pari minuuttia.
Ei kuulosta tekosyyltä. Itse laitan oven lukkoon vain jos on vieraita. Sitten kun se on lukossa, rymistelen ovea auki avaamatta lukkoa, avaamatta lukkoa. Refleksin omainen tapa se on.