Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkääkö vielä yli 50-v lähteä miehiä metsästämään kapakkaan

Vierailija
19.07.2019 |

Jos lähen lähiökuppilaan, tapaako siellä muita kuin "kännykkäuskovaisia". Jos lähen yökerhoon - ei en tiedä. Taidan jäädä kotiin ainakin täksi illaksi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sieltä missä haluat sen miehen kanssa olla. 

Vierailija
22/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat viisikymppisen miehen joka norkoilee kapakassa niin siinä tapauksessa kannattaa se sieltä kapakasta käydä bongaamassa. Älä sitten tule mouruamaan kun äijä ei lähde mustikkametsään tai teatteriin kanssasi.

Sitä minäkin.

No mut sama toisinpäin? Mies joka haluaa vaan teatteriin tai mustikkametsään on vähän hemmetin tylsä kyllä?? Vähän ressukkakin ehkä? N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat viisikymppisen miehen joka norkoilee kapakassa niin siinä tapauksessa kannattaa se sieltä kapakasta käydä bongaamassa. Älä sitten tule mouruamaan kun äijä ei lähde mustikkametsään tai teatteriin kanssasi.

Oletko sinkku?

mies51v

Kyllä ne on yleensä eri miehiä, jotka käy marja- ja sienimetsässsä ja teatterissa. Ainakin mun kokemuksen mukaan. Luonnossa viihtyvät miehet eivät välttämättä halua siis teatteriin.  N50

Se baarikärpänen tuskin lähtee kumpaankaan.

Vierailija
24/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Vierailija
25/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi sieltä missä haluat sen miehen kanssa olla. 

Käyn kotona, töissä ja salilla. Ehdotus ei toimi.

Vierailija
26/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lataa Tinder, ota pari sidukkaa ja makoile soffalla miehiä katsellen.... Kyllä sieltä vähintään pari matchia heti pamahtaa :)

Tuskin tinderiin kannattaa mennä, jos ikää on yli 43.

Vai että oikein 43 v on se raja. Itse olen 50 v ja matcheja pukkaa.

Vierailija
27/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä kukaan mies ei polta eikä juo ja kaikki käyvät salilla! Tuntuvat vähän liian tasokkailta sitten tavalliselle 50v-naiselle? Lisäksi kaikki jotain insinöörejä ja tienaavat vähintään 60 tonnia vuodessa? Nauttivat vuorillakiipeilystä, oopperasta, taidenäyttelyistä jne?? No huh!

Minä poltan, juon ja käyn salilla. En ole insinööri, mutta tienaan reilusti yli 60k€... en myöskään harrasta vuorikiipeilyä, oopperaa tai taidenäyttelyjä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Matkailu kyllä on mukavaa. Olen vapaa, mutta en hakupäällä pitkän suhteen jälkeen. Nautitaan nyt vain elämästä. Kyllä meitä löytyy paljonkin vaikka sieltä kaupoista.

mies51v

Vierailija
28/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen miehen sitten voi löytää? Netti on täynnä huijareita ja kaikki on rikkaita, laihoja, energisiä ja hyvännäköisiä eli sitä kautta tuskin löytää sitä oikeaa.

Vierailija
29/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin.

No mut sama toisinpäin? Mies joka haluaa vaan teatteriin tai mustikkametsään on vähän hemmetin tylsä kyllä?? Vähän ressukkakin ehkä? N52

Ois varmaan reilua huomioida tämänhetkisten annettujen vaihtoehtojen (3kpl) vähyys.

Se kyllä varmasti on totta, että baarikärpäsen kanssa ei tule tylsää. Eri asia onko se hyvä asia. Btw, jos haluaa intohimoisen mustikanpoimijan, mennäänkö silloin sinne metsään etsimään?

Vierailija
30/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa yhden miehen kanssa oleilin paljon terasseilla ja kadehtien katselin naisia jotka raikkaina pyöräilivät yksin siitä terassin ohi. Baarissa joudut kuuntelemaan ärsyttävää älämölöä ja vielä kilpailemaan toisten (nuorten) naisten kanssa miehistä, tai paikasta riippuen joudut todistamaan jonkun kansanosan kaameaa rappiotilaa. Ehkä jättäisin baarit väliin.

Vierailija
31/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eläkeläisten menot, esim. tuolijumppa voisi olla sinulle sopiva paikka.

Olet tainnut juuri määritellä oman elämäsi, mahdollisimman aikaisin eläkkeelle ja tuolijumppaan.

Vierailija
32/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50v- naiset halua mitään panoseuraa yhdelle illalle vaan oikean rakkaussuhteen. Minä ainakin haluaisin, enkä ole edes mikään mummotyylinen. Pitkät hiukset, hoikka kroppa ja söpöksikin sanottu eilen viimeksi iästä huolimatta.  

Mä haluaisin jos nykyisestä tulis ero. Suhde vaatis jonkinlaista uskoa romantiikkaan ja se on loppu.

Vierailija
33/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen miehen sitten voi löytää? Netti on täynnä huijareita ja kaikki on rikkaita, laihoja, energisiä ja hyvännäköisiä eli sitä kautta tuskin löytää sitä oikeaa.

Ihan mistä vaan. Ei tuota ole rajoitettu. Keskustele sopivien miesten kanssa ihan missä vaan.

mies51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi