Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastiko S ja N toisiaan?

Vierailija
19.07.2019 |

Mitäs luulette? Miten voidaan asua ja olla yhdessä, jos ei rakasta? Mä en tosin jaksa uskoa sitä noista. Sofia ainakin vaikuttaa kylmän tunteettomalta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se mammona sitä tunnetta voi lisätä, mutta uskoisin että ovat tykänneet.

Matkustelivatkin yhdessä ja Sofia laittoi paljon kuvia Nikosta, joissa sydän emojeja.

Vierailija
2/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla bisnestä vaan koko suhde :(

Mä en pystyisi, mut mähän olenkin tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että ovat varmasti tykäneet toisistaan. Mistään suuresta rakkaustarinasta tuskin kyse mutta kenempä kohdalla nyt oliskaan.

Vierailija
4/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta ettekö te tiedä että kun köyhyys astuu ovesta sisään niin rakkaus lentää ikkunasta ulos.

Vierailija
5/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en heitä tunne. Ei yhdessä asumiseen kyllä rakkautta tarvita. Tuskinpa nämä sugardaddyjen nuoret vaimotkaan miehiään rakastavat, vaan rahan takia suostuvat vanhan miehen vaimoiksi.  

Vierailija
6/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on kuvissa sen näköinen, että uskoisin S:n rakastuneen ennemminkin rahoihin kuin itse mieheen.

Vierailija
7/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ovat tykäneet toisistaan ja viihtyneet toistensa seurassa. Molemmilla ollut niitä avuja mitä toinen arvostaa.

Vierailija
8/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä rikas isä ja poikaaa.Ainakin luuli pojasta niin.

Vierailija
9/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko on kuvissa sen näköinen, että uskoisin S:n rakastuneen ennemminkin rahoihin kuin itse mieheen.

Ihan todellako sinusta ihmisessä rakastutaan joko ulkonäköön tai rahaan?! WAU👍

Vierailija
10/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Sofialla tunteita ainakin silloin sen eka Nikon kanssa. Kyllä on nainen muuttunut niistä ajoista. Ulkonäköä myöten.

Vierailija
11/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää suhde tullut päätökseensä nyt. Sofia menettää lopullisesti kasvonsa, jos jatkaa rikollisen kanssa. Kun nyt esittää asianajajansa välityksellä, ettei tiennyt mitään, eikä olisi alkanut seurustelemaan, jos olisi tiennyt.

Vierailija
12/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattanut tykätäkin, kun kerran perheensäkin hyväksyi hänet. Kaikki seuraavat toisiaan instassa, kun viimeksi katsoin.

En tiedä miten jatkossa käy, mutta tämä näyttää jokseenkin teatterilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä