Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut joka ei ole koskaan kuullut Ed Sheeranista tähän päivään asti?

m-43
19.07.2019 |

Youtubesta äsken kuuntelin ensimmäistä kertaa. Enpä paljon mitään ole menettänytkään. Aika suosittu näköjään kuunneltujen kertojen perusteella.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että siihen törmää jo liikaa. Ihan perus radionovalla, game of thronesissa, hääbiiseinä... Sheeran ei ryve paljoa kohuissa joten pelkästään musiikki on keskiössä.

Vierailija
42/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suinkaan. Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan katso telkkaria, kuuntele radiota tai käytä nettiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään siitä tietäisi, ellei minulla olisi teinitytärtä.

Vasta tuon konsertin myötä kuulin tarkemmin koko hepusta ja olin myös hämmentynyt, että on niin suosittu tietämättäni.

En aja autoa niin en kuuntele radiotakaan.

Tässähän se on suoraan sanottu se, mikä näitä nevähööd ja en oo koskaan kuullukkaa - tyyppejä riipii: 

joku vttu on ihan MINUN tietämättäni valtavan suosittu ja kuuluisia. Ilman että MINÄ tiedän siitä mitään. Ennenkuulumatonta. Nyt tuli egoon ruttu - mutta jos oikein huudan suureen ääneen vaikka av:lla, et tää tyypi ei ole MITÄÄN, tää tyyppi on NOBODY, ja ihan pska muutenkin, niin ehkä tämä helpottaa ahdistusta. 

Sillä kukaan, EI KUKAAN, saa olla suosittu ja kuuluisa, minun tietämättäni. Se ei yksinkertaisesti silloin ole suosittu ja kuuluisa. Kätevää, eikö?

Vierailija
44/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä erota tusinanykypopista kiekuuko siellä Justin vai Ed yhdessä tai erikseen tai joku muu nuorimies.

Kaipa minun äitini ajatteli samoin Nyykkäreistä ja muusta minun teinimusiikistani...

Taidan olla äitisi ikäluokkaa, kun ei ole hajuakaan mistää Nyykkäreistä. Ei tosin mitään käryä tuosta otsikon hepustakaan.

Vierailija
45/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta tuon konsertin myötä kuulin tarkemmin koko hepusta ja olin myös hämmentynyt, että on niin suosittu tietämättäni.

Jännä ajatus, että radiota voisi kuunnella vain autoa ajaessa...

Vierailija
46/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele radiota. Tiedän Ed Sheeranin.

Vierailija
47/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan.

En ole naamakirjassa, radiosta kuuntelen YLE Ykköstä ja YLE Puhetta, telkun ovat lapset vallanneet, uutisia lähinnä katson.

Mies 47

Vierailija
48/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa paljoa enää brittipoppia radiosta kuule ellei satu jollekin nostalgiakanavalle, joka soittelee vanhaa musiikkia. Mainstream on rappia ja ainakin lyriikkojen osalta täysin aivotonta mitälie popahtavaa musiikkia finglishiksi. Mainostauoilla sitten pikavippifirmoja.

Vierailija
49/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän kaksipiippuinen juttu. Omalla teinillä on kaksi lippua tulevalle keikalle. On ollut todella vaikea saada kaveria mukaan, kun kukaan hänen kavereistaan ja tutuista ei Ediä diggaa.

Berliinin keikalla kävi tätinsä kanssa ja suurin osa yleisöstä oli keski-ikäistä porukkaa täynnä. Samaa pelkää nyt Suomessakin. No, isänsä diggailee, että nähtävästi siitä keikasta tulee sitten isä-tytär laatuaikaa.

Hän rakastui Ediin kuusi vuotta sitten, eikä loppua näy.

Vierailija
50/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Sheeran on kyllä kaikkea muuta kuin tusinapoppari.

Tekee poppareille musiikkia, mutta sillä pubimeiningillä. Siitähän se suosio onkin lähtöisin. Niin vaatimaton jannu tekee isoille staroille musaa ja onnistuu pitämään itsensäkin vuodesta toiseen maailman myydyimpänä/kuunnelluimpana sing-n-songwriterina.

Vaikkei radiota kuuntele, tää soi kaupoissa, urheilukisoissa, leffateatterin auloissa jnejne. Väitän, että suurin osa on kuullut jonkun Edin biisin tietämättään.

Hemmetikseen kauniita melodioita, vaikken paljon itse jaksakaan kuunnella.

N47

Vierailija
51/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans kuulin tämän vasta nyt jostakin iltasanomista. Hirveen näköinen nörtti ja musiikki mitäänsanomatonta balladivinkunaa

"Mitäänsanomattomalla" musiikilla tienannut miljoonia ja miljoonia. Paljo sun palkka?

Vierailija
52/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen olen kuullut ja tiedän että on jonkinsortin laulaja.

Mutta radiosta jos kuulisin, niin en osais yhdistää biisiä ja artistia.

Vierailija
53/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans kuulin tämän vasta nyt jostakin iltasanomista. Hirveen näköinen nörtti ja musiikki mitäänsanomatonta balladivinkunaa

"Mitäänsanomattomalla" musiikilla tienannut miljoonia ja miljoonia. Paljo sun palkka?

Miten kenenkään tienistit liittyvät musiikin laatuun? Tienashan Nykänenkin musiikillaan ihan kivasti, vaikkei osannut laulaa 😅

Vierailija
54/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatus, että radiota voisi kuunnella vain autoa ajaessa...

Itse kuuntelen radiota vain autossa ja julkisilla paikoilla jos se jossain soi pakotetusti.

Kotona en ikinä kuuntele radiota, enkä musiikkia muutenkaan. Enkä televisiota.

Vierailija
55/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ainut muttei se haittaa. Et ole nimittäin menettänyt yhtään mitään.

Vierailija
56/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näköinen nainen ei koskaan voisi olla yhtä menestynyt

Vierailija
57/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen kuullut jossain aiemmin mutta ei mitään hajua kuka hän on.

Vierailija
58/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 63-vuotias äiti oli muutama kuukausi sitten ihan höpönä tuohon. Aina kun oli yhteydessä, niin Ed Sheeran sitä tai tätä. Ja kun nähtiin, niin piti kattoa Ed Sheerania älypuhelimesta. Jos vanhuus on sitä, että "tulee kuin lapseksi jälleen" niin äidillä on kyllä uusi teini-ikä menossa.

Vierailija
59/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten julkaistu levy on kaukana aiemmasta tuotannosta.on mennyt paljon hiphopimpasn ja rockimpaan suuntaan. Varsinkin vika piisi tosi huikea. Hyvä konsertti tulee. Lippuja saatavana, ilmoittakoon kuka tulee.

Vierailija
60/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no minkäs näköinen itse olet ?  hähhähää

t .maiju 5v