Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut joka ei ole koskaan kuullut Ed Sheeranista tähän päivään asti?

m-43
19.07.2019 |

Youtubesta äsken kuuntelin ensimmäistä kertaa. Enpä paljon mitään ole menettänytkään. Aika suosittu näköjään kuunneltujen kertojen perusteella.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä yhtä ainoaa Ed Sheeranin biisiä jos kysyttäisiin. Varmaan olen kuullut niitä sen biisejä jostain Novalta ja muilta paskakanavilta ja tunnistan sitten kun kerrotaan.

Naamalta tiedän nyt tämän Edin. Ei ole muuten kummonen.

Vierailija
62/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapettimusiikia, johon ei kiinnitä huomiota, vaikka kuinka monta kertaa olisi radiosta kuullut. Toisaalta ei ärsytä yhtään, joten en myöskään kanaa vaihda. Ts täydellistä radiontäytettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en koskaan käperry itseeni niin pahasti etten tunnistaisi tuon kokoluokan esiintyjää! Dementian-riskikin kasvaa, jos ympäröivä maailma lakkaa kiinnostamasta.

Tunnistat siis myös Intian, Japanin ja Korean suosituimmat poptähdet ja seuraat kiinnostuneena?

Vierailija
64/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen tiedän, mutta olen aktiivisesti tehnyt työtä, jotta en joudu kyseisen herran musiikkia kuuntelemaan. Onhan tälle genrelle olemassa nimensäkin, ironisesti; white guys with acoustic guitars. Genre on saanut julkisuutta jo vuosia talent-showsta, joissa näitä shreeraneita on loputon määrä kilpailemassa keskenään.

Kyseisen genren musiikki liikkuu jossain hipsteri/alternative/indie -välimaastossa. Sekään ei liene salaisuus, että kuulijakunta on melko naisvoittoista. Jokin siinä kitaranrämpytyksessä vetoaa naisiin.

Suomessa ei ole kuitenkaan vielä päästy Shawn Mendes -maniaan mukaan?

Vierailija
65/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nimi on vilkkunut ja tiedän että on joku laulaja ja jopa jo naamankin tiedän, musiikkiaan en ole kuullut enkä usko että olisi edes makuuni.

Vierailija
66/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomipoppia tai nostalgiaa kuuntelee voi kyllä hiukan vieraaksi jäädä.

Vierailija
67/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono! Ensi kerralla enemmän yritystä.

Vierailija
68/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä olisi kuullut vieläkään, jos ei olisi tulossa kotikulmille esiintymään. Miksi olisin kuullut?

Vierailija
69/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä yhtä ainoaa Ed Sheeranin biisiä jos kysyttäisiin. Varmaan olen kuullut niitä sen biisejä jostain Novalta ja muilta paskakanavilta ja tunnistan sitten kun kerrotaan.

Naamalta tiedän nyt tämän Edin. Ei ole muuten kummonen.

Tiedän vain sen TLC-plagiaatin, Shape of you tmv

Vierailija
70/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin nevöhöörd. Yllätyin, että esiintyy kahdesti loppuunmyydylle Malmin kentälle.

Vierailija
71/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen tiedän, mutta olen aktiivisesti tehnyt työtä, jotta en joudu kyseisen herran musiikkia kuuntelemaan. Onhan tälle genrelle olemassa nimensäkin, ironisesti; white guys with acoustic guitars. Genre on saanut julkisuutta jo vuosia talent-showsta, joissa näitä shreeraneita on loputon määrä kilpailemassa keskenään.

Kyseisen genren musiikki liikkuu jossain hipsteri/alternative/indie -välimaastossa. Sekään ei liene salaisuus, että kuulijakunta on melko naisvoittoista. Jokin siinä kitaranrämpytyksessä vetoaa naisiin.

Suomessa ei ole kuitenkaan vielä päästy Shawn Mendes -maniaan mukaan?

No, kun kuuntelee modernia suomi-musiikkia, tekisi mieli räjäyttää aivot pellolle ennen kuin jatkaa. Lienee kännyköiden ja somen syy, että lyriikat ovat niin typeriä, etteivät ne edes jaksa järjettömyydessään naurattaa. Ei niitä kukaan täysjärkinen voi olla kirjoittanut. Free niin kuin frisbee ja jotain suomi-änkytystä ja väliin made in heaven jäänyt viime aikoina päällimmäisinä mieleen.

Vierailija
72/72 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se taas joku raplaulaja? Ikinä kuullut koko tyypistä .