Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut joka ei ole koskaan kuullut Ed Sheeranista tähän päivään asti?

m-43
19.07.2019 |

Youtubesta äsken kuuntelin ensimmäistä kertaa. Enpä paljon mitään ole menettänytkään. Aika suosittu näköjään kuunneltujen kertojen perusteella.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta miksi ihmisen pitäisi tietää jotain artistista, joka ei sisälly hänen pitämiinsä musiikkigenreihin? Koska joku on suosittu? Mistä ihminen mielestänne jää paitsi, jos ei tiedä jonkun viihdeartistin nimeä tai tuotantoa, siis konkreettisesti jää paitsi? On ihmeellistä laumasieluisuutta vetää yhtäläisyysmerkit sanojen suosittu = tärkeä välille. 

Mulla ei ole radiota koska en halua kuunnella mainoksia ja haluan itse päättää millaista musiikkia kuuntelen. En ole kuunnellut radiota vuooooosiiin. Minulla ei myoskään ole televisiota, ei ole ollut.. hmm, oisko 15 vuoteen? En lue viihdeuutisia enkä (viihde)aikakauslehtiä, eli olen ihan pihalla kaikesta popkulttuurista.

Hankin viihteeni, eli juuri sen genren musiikin tai sarjat/elokuvat netin kautta suoratoistopalveluista. En yksinkertaisesti näe mitä lisäarvoa elämääni saisin sillä, että lempimusiikkini sijaan kuuntelisin jotain josta en pidä. Ja jos joku nyt sanoo "ehkä huomaisit jotain uutta", niin Spotifyssa on jo toiminto jossa se suosittelee randomilla uusia artisteja ja levyjä. Toimii paljon paremmin kuin kuunnella radiota, jossa 70% sisällostä on jotain muuta kuin musiikkia, ja 90% musiikista on hirveää kuraa.

Eihän tässä kai kukaan ole sanonut että suosittu on yhtäkuin tärkeä. Nykypäivänä some on niin iso juttu, mainostus on valtavaa jne joten on kai vain hieman ihmeellistä, jos joku ei ole kuullut jostain sellaisesta mistä on kasvanut sensaatio, oli kyse sitten artistista tai sarjasta tms. Toki on kaltaisiasi jotka eivät seuraa mediaa, kuuntele radiota tai katso televisiota joten on kai ihan ymmärrettävää ettei kaikesta sellaisestakaan ole tietoinen, mistä iso osa on.

Vierailija
22/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole lähinnä naisten "juttu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta miksi ihmisen pitäisi tietää jotain artistista, joka ei sisälly hänen pitämiinsä musiikkigenreihin? Koska joku on suosittu? Mistä ihminen mielestänne jää paitsi, jos ei tiedä jonkun viihdeartistin nimeä tai tuotantoa, siis konkreettisesti jää paitsi? On ihmeellistä laumasieluisuutta vetää yhtäläisyysmerkit sanojen suosittu = tärkeä välille. 

Mulla ei ole radiota koska en halua kuunnella mainoksia ja haluan itse päättää millaista musiikkia kuuntelen. En ole kuunnellut radiota vuooooosiiin. Minulla ei myoskään ole televisiota, ei ole ollut.. hmm, oisko 15 vuoteen? En lue viihdeuutisia enkä (viihde)aikakauslehtiä, eli olen ihan pihalla kaikesta popkulttuurista.

Hankin viihteeni, eli juuri sen genren musiikin tai sarjat/elokuvat netin kautta suoratoistopalveluista. En yksinkertaisesti näe mitä lisäarvoa elämääni saisin sillä, että lempimusiikkini sijaan kuuntelisin jotain josta en pidä. Ja jos joku nyt sanoo "ehkä huomaisit jotain uutta", niin Spotifyssa on jo toiminto jossa se suosittelee randomilla uusia artisteja ja levyjä. Toimii paljon paremmin kuin kuunnella radiota, jossa 70% sisällostä on jotain muuta kuin musiikkia, ja 90% musiikista on hirveää kuraa.

Eihän tässä kai kukaan ole sanonut että suosittu on yhtäkuin tärkeä. Nykypäivänä some on niin iso juttu, mainostus on valtavaa jne joten on kai vain hieman ihmeellistä, jos joku ei ole kuullut jostain sellaisesta mistä on kasvanut sensaatio, oli kyse sitten artistista tai sarjasta tms. Toki on kaltaisiasi jotka eivät seuraa mediaa, kuuntele radiota tai katso televisiota joten on kai ihan ymmärrettävää ettei kaikesta sellaisestakaan ole tietoinen, mistä iso osa on.

Kyllähän tässäkin ketjussa on lukuisia kommentteja, kuinka se että ei ole kiinnostunut jostain pop-artisteista, tarkoittaa kuinka elää tynnyrissä eikä seuraa mitään maailman menoa, ei edes lue uutisia. Minusta on vain huolestuttavaa jos pitää mainoksia ja pop-kulttuuria niin merkittävänä, että niiden poisjättäminen elämästä on sama asia kuin ettei seuraisi ollenkaan maailman menoa - ihan niinkuin nuo olisivat sen mittari.

30 vuotta sitten ei ollut somea eikä edes mainostelevisiota, tarkoittaako se että silloin ihmiset eivät tienneet mistään mitään? Ei hirveä mainostulva ja markkinointikoneistojen suoltama roskaviihde ole ollenkaan ihmisille tarpeellista, päinvastoin. Kun siitä jättäytyy ulkopuolelle, alkaa aika pian huomata kuinka typerää iso osa sisällostä on, ja kuinka turhantärkeäksi se koetaan, täydellisestä merkityksettomyydestään huolimatta.

Vierailija
24/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen setämies täällä kans, en ollut kuullut enkä tiennyt mitään.

Katoin youtubesta pätkän,  joku tyyppi rämpyttää kitaraa ja laulaa,  onpa jännää.

En huomannut mitään erikoista, samaa settiä saa kuulla lähikuppilan teranssilla joka vk-loppu kun avoin lava kaikille.

Vierailija
25/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa shittiä Justikan kanssa, siis Timpurilaken kanssa. Ei pysty kuuntelemaan.

Vierailija
26/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää Internettiä muuhunkin kuin av-palstailuun, on kyllä aika erikoista, jos ei ole Sheeranin nimeen törmännyt. Jopa tämän alueen paikallislehden sivuilla oli hänen konsertistaan juttua. Valtakunnallisista medioista nyt puhumattakaan. En minäkään hänen musiikkiaan ole kuullut, mutta nimeen olen pakostikin törmännyt. Mutta ap, on tuhansia ihmisiä, jotka eivät ole edes nimeltä kuulleet. Maailmassa kun on tuhansittain ihmisiä, joilla ei ole pääsyä nettiin tai muihinkaan kanaviin, joista voisi kuulla tällaisesta.  

Vierailija
27/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole koskaan kuullut ed sheeranista niin kuinka osasit häntä nyt hakea youtubista? Ja hobbitia et ole koskaan katsonut? Joo, ei mene läpi.

Vierailija
28/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
29/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin kentällä olis ollut parempaa käyttöä tuonakin aikana. Kyseinen kenttä on ilmailua varten eikä mitään Ed sheerania varten. Eikö konserttia tosiaan voitu järjestää missään muualla?

Vierailija
30/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänet sieltä YouTubesta löysit, jos et ole hänestä koskaan kuullut? Ainakin minun Youtubessani pitää etsiä artistin tai kappaleen nimellä, jos haluaa löytää tietyn artistin musiikkia.

Vierailija
31/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole koskaan kuullut ed sheeranista niin kuinka osasit häntä nyt hakea youtubista? Ja hobbitia et ole koskaan katsonut? Joo, ei mene läpi.

Onko se se taru sormusten herrasta elokuva, ja miten tämä artisti siihen liittyy? (ei ap)

Vierailija
32/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malmin kentällä olis ollut parempaa käyttöä tuonakin aikana. Kyseinen kenttä on ilmailua varten eikä mitään Ed sheerania varten. Eikö konserttia tosiaan voitu järjestää missään muualla?

Jep. Nyt on hyvät säät ja Malmilla olisi vilkasta lentoliikennettä, paitsi että nyt 10 päivän lentokielto tämän konsertin takia.

Ihme etteivät Helsinki-Vantaalle tätä äijää änkeneet laulamaan 😂

Vierailija
33/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko heikko yritys. Olisi voinut mennä läpi, jos olisit kertonut vaikka radiossa kuulleesi maininnan. Mutta YouTube vesitti koko jutun. 

Vierailija
34/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimen kuullut mutta yhtäkään kappaletta en osaisi nimetä. Kaverini soitti jonkun tän äijän biisin ja oli hirveää hidasta ulinaa. Ihan kuin joku kitaratrubaduuri pubin nurkassa😳

Vierailija
35/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hobittia ei moni muukaan, itseni mukaan luettuna, ole koskaan katsonut. En edes tiennyt, että Ed Sheeran liittyy ko. elokuvaan jotenkin. Onko laulanut tunnusmusiikin vai näytellyt siinä? -eri

Vierailija
36/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nyt on hyvät säät ja Malmilla olisi vilkasta lentoliikennettä, paitsi että nyt 10 päivän lentokielto tämän konsertin takia.

Ihme etteivät Helsinki-Vantaalle tätä äijää änkeneet laulamaan 😂

Ei Helsingissä mitään lentokieltoa todellakaan ole. Malmilta ei saa nousta eikä sinne saa laskeutua, mutta kyllähän sitä voi esim. Pirkkalan kentältä tulla sinne lentelemään jos haluaa.

Vierailija
37/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakea? En minä mitään hakenut. Lukiko näin jossain? Tuli vain vastaan juutuuban viidakossa. ap

Vierailija
38/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kuulin tämän vasta nyt jostakin iltasanomista. Hirveen näköinen nörtti ja musiikki mitäänsanomatonta balladivinkunaa

Vierailija
39/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en tiedä mitään tuosta Game of thronesista, muuta kuin nimen.

Vierailija
40/72 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en fanittaisi Sormusten Herraa ja Hobittia, tuskin tietäisin Ed Sheeranista tuon taivaallista. Sen yhden kappaleen perusteella tiedän äijän nimen ja jonkun muunkin kappaleen ja se siitä sitten. Ei ole kovin näkyvä kaveri.