Jos työnhaku sakkaa olethan päivittänyt cveen timantti kuntoon myös piilo työpaikkojen perkaaminen kannattaa
verkostoituminen edes auttaa kuten linked in tai työn hakuprofiilin luonti avoimien hakemuksen lähettäminen kaiken a ja o tunnettuudeksi tekemisessä
Kommentit (8)
Sun pitäis vähän viilata kirjoitustaitoa lauserakenteiden, välimerkkien ja yhdyssanojen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäis vähän viilata kirjoitustaitoa lauserakenteiden, välimerkkien ja yhdyssanojen osalta.
viilata ? ihan hyvää suomeja on!
Menisit (hakisit) sinäkin saatana töihin, kehtaat jo tähän aikaan aamusta spämmätä.
Vierailija kirjoitti:
Menisit (hakisit) sinäkin saatana töihin, kehtaat jo tähän aikaan aamusta spämmätä.
oikeaa asiaa ja miksi pitää valittaa taidat itse olla työtä välttelevä
Tässä on yksi 21v työtön. Jäin työttömäksi 1,5 vuotta sitten, enkä jaksa enää p*skaakaan käydä turhauttavissa ja teennäisissä työhaastatteluissa, ja lähettää turhia työhakemuksia. Olen jo luopunut työnhausta, ja palaan siihen takaisin kun Antti Lindtmanin hallitus korjaa työmarkkinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeaa asiaa ja miksi pitää valittaa taidat itse olla työtä välttelevä
Äsken laitoin jo päivän pari hakemusta.
Tietäisikö joku jonkun, joka on jumissa käytännössä arvottomassa asunnossaan syrjäisissä kunnissa? Muuttopuuhat vireille. Isoissa kaunpungeissa (Tampere, Oulu, Turku ...) on hyvät mahdollisuudet saada tällaisinakin aikoina töitä. TE-palvelut tarjoavat koulutusta mm.telakka-alalle. jne. Riittää laittaa vaikka laittaa"huu" sähköpostiin: simo "tähän tulee piste" pollo "tähän tulee at" proton "tähän tulee piste" me
niin laitan infoa tulemaan.
tää aloitus on timantti🥸😍