Jaksoin lähihoitajan työtä vanhuspuolella alle 2kk
Sitten lopetin ja lähdin täysin muihin hommiin. Huhhuh. Kaikkeen te suostutte.. :D
Ja ne työvuorot..voi luoja! Jotain 6-7 päivän työputkia yhden päivän vapailla, illasta aamuun- vuoroja. Työyhteisössä ihmeellistä kyräilyä vaikka yrittää olla kaikille mukava.. lisäksi todella raskasta siirtelyä, vuodepesuja, nostureilla nostelemista, raskasta perushoitoa.
Ei todellakaan ole minun juttuni, mitä ihmettä edes kuvittelin!
Kommentit (182)
Minä 50v, jäin yt- neuvotteluiden jälkeen työttömäksi pitkän tyouran jälkeen. Lähdin opiskelemaan lähihoitaksi te- toimiston kehoituksesta. Työharjoittelut olivat hirveitä, en soveltunut alalle lainkaan. Liian raskasta fyysisesti, sekä henkisesti. En tuntenut mitään empatiaa, vaan inhoa koko työtä kohtaan.Valmistumisen jälkeen olen tehnyt 2 vuotta töitä alalla. Hirveätä hosumista koko työ, sekä huonoja työyhteisöjä. Nyt olen työttömänä, lähihoitajan töihin en mene.
Sama. Vuonna 2006 kokeilin 3 kk ja riitti. Sen jälkeen olikin ihan uutta motivaatiota opiskeluun, luin tradenomin ja vielä MBA:n päälle ja nyt olen ruotsalaisessa rahoitusalan yrityksessä softahommissa. Palkka on 6000€/kk, onko jo yli kolminkertainen tuohon perseenpyyhintäduuniin verrattuna. Ei kaduta.