Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksoin lähihoitajan työtä vanhuspuolella alle 2kk

Vierailija
18.07.2019 |

Sitten lopetin ja lähdin täysin muihin hommiin. Huhhuh. Kaikkeen te suostutte.. :D

Ja ne työvuorot..voi luoja! Jotain 6-7 päivän työputkia yhden päivän vapailla, illasta aamuun- vuoroja. Työyhteisössä ihmeellistä kyräilyä vaikka yrittää olla kaikille mukava.. lisäksi todella raskasta siirtelyä, vuodepesuja, nostureilla nostelemista, raskasta perushoitoa.

Ei todellakaan ole minun juttuni, mitä ihmettä edes kuvittelin!

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vuonna 2006 kokeilin 3 kk ja riitti. Sen jälkeen olikin ihan uutta motivaatiota opiskeluun, luin tradenomin ja vielä MBA:n päälle ja nyt olen ruotsalaisessa rahoitusalan yrityksessä softahommissa. Palkka on 6000€/kk, onko jo yli kolminkertainen tuohon perseenpyyhintäduuniin verrattuna. Ei kaduta. 

Vierailija
182/182 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 50v, jäin yt- neuvotteluiden jälkeen työttömäksi pitkän tyouran jälkeen. Lähdin opiskelemaan lähihoitaksi te- toimiston kehoituksesta.  Työharjoittelut olivat hirveitä, en soveltunut alalle lainkaan. Liian raskasta fyysisesti, sekä henkisesti. En tuntenut mitään empatiaa, vaan inhoa koko työtä kohtaan.Valmistumisen jälkeen olen tehnyt 2 vuotta töitä alalla. Hirveätä hosumista koko työ, sekä huonoja työyhteisöjä. Nyt olen työttömänä, lähihoitajan töihin en mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme