Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia,jotka tiedostamattaan antaa kuvan että ovat muka ihastuneet.

Vierailija
18.07.2019 |

Todellisuus on kuitenkin toinen. Ovat vain ystävällisiä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tiedostamattomuus olla siellä toisessa päässä.

Vierailija
2/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastumisen huomaa siitä, että jään kiinni miehen katselemisesta _usein_

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän näitä väärinkäsityksiä sattuu vähän väliä. Itse kun olin nuorempana varsin nätti niin tosi usein kävi niin että minuun ihastunut mies oli jotenkin tulkinnut että tunne on molemminpuolinen ja sitten jouduin kohteliaasti torjumaan...  Sellaisiakin tapauksia oli joissa yritin ihan tietoisesti olla kylmä ja välttelevä kun huomasin että ei-toivottu mies on ihastunut ja yrittää, mutta mies ei vaan tajunnut millään.

Vierailija
4/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä katselemista on ukossa, pötkömalli, verenpainetautinen mahakas kalju isonokka 57v vanhat roikkomunat

Vierailija
5/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulkintavirhe on siellä toisella puolella. Yli-innokkaat miehet tulkitsee kaiken ihastumiseksi ja rohkaisuksi.

Vierailija
6/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, nainen voi olla peruskohtelias, mutta mies tulkitsee väärin. Mulla on ollut useita tällaisia tapauksia, että juttelen mukavia ja hymyilen, sit tulee treffipyyntö ja mies järkyttyy, kun kerron seurustelevani. Enkä tosiaan ole itse tuppautunut seuraan tai muutakaan, vaan ollaan tavattu jossain porukassa, tai sit mies on itse tullut juttelemaan.  Ja en halua aloittaa keskustelua sanomalla, että seurustelen, koska haluaisin uskoa, että miehetkin osaavat jutella kanssani kaverillisessa mielessä.

Vierailija
7/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällainen nuorempana parikymppisenä mimminä ja melkoisen viehettävä ja muistan sellaisenkin tapauksen, kun kulma kuppilassa oltiin ystävättäreni kanssa muutamilla ja pöytäämme istui vanhempia miehiä ja hetken päästä omilta jutuiltaan alkoivatkin rupattelemaan meidän kanssamme. Eräs lähemmäs nelikymppinen mies kiinnostui kyselemään ja juttelemaan juuri minulle ja kohteliaisuuttani jutustelin takaisin, pidän ihmisten kanssa keskustelusta. Yleensä, kun juttelen ihmisten kanssa, keskityn ja katson juttukumppaniani silmiin ja hymyilen ja nyökyttelen. Tämä mies ilmeisesti tulkitsi sen kiinnostukseksi ja yritti seurata minua jopa rappukäytävään(Asuin bubin vieressä) vetäisin paniikissa vain oven äijän nenänedestä ja luikin kotiini :D

Vierailija
8/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutama tämmöinen tapaus käynyt. Olen nauravainen ja huumorintajuinen, hymyilen paljon. Ei ilmeisesti pitäisi.

Vierailija
9/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ilmeisesti olen tuollainen, koska noita tilanteita on ollut paljon. En ihan oikeasti tiedä miten minun pitäisi muuttaa käytöstäni...

Sitten taas silloin kun olen oikeasti ihastunut (mitä tapahtuu tosi harvoin), käytökseni on lähinnä todella outoa. Monellakin tavalla.

Vierailija
10/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noin. Joku saattaa olla tosi ihastunut toiseen sukupuoleen, ei halua tunnustaa sitä.

Mutta joku ulkopuolinen voi selvästi havaita, että nyt on kipinää ilmassa.

Vierailija
11/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet tulkitsevat peruskohteliaisuuden ihastumiseksi, niin mitä mahtaa yksi mies ajatella, johon olen oikeasti ihastunut... Olen tuijotellut pitkäön ja himokkaasti, punastellut, käynyt tekemässä tikusta asiaa, katsonut silmiin ja väläyttänyt superhymyn jne.

Vierailija
12/44 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla muutama tämmöinen tapaus käynyt. Olen nauravainen ja huumorintajuinen, hymyilen paljon. Ei ilmeisesti pitäisi.

Täsmälleen sama juttu. Enkä ole millään lailla edes peittänyt sormuksiani ja kerron kyllä hyvinkin avoimesti, että olen naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. On muutamakin mies, joka on siitäkin huolimatta ihastunut minuun ja heidän ajatuksensa ovat menneet hieman pitemmälle kuin ehkä hyvä olisi.

Miehet ovat olleet kuitenkin fiksuja ja kaikki ovat jääneet kavereiksi, jopa ystäviksi. Yhdestä heistä tuli myös mieheni hyvä ystävä.

Vierailija
13/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perus-ystävällinen ja kohtelias kaikille, mutta kyllä ihastuneena käytös on aivan erilaista!

Tuijotan miestä joka välissä, väännän juttua joka ikisen tilaisuuden koittaessa, välillä ujostelen ja panikoin. Jos paikalla on muita, yritän esittää viileää ja jopa vältellä ihastukseni katsetta, ettei asia paljastu. Omasta mielestäni käytökseni on ihan selvää!

Vierailija
14/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastumisen huomaa siitä, että jään kiinni miehen katselemisesta _usein_

N25

Pelottavaa, minuun on siis miehetkin ihastuneita. M35

Vierailija
15/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat käyttää sormusta nimettömässä vaikka eivät olisikaan varattuja. Tuo estäisi monta sekaannusta.

Vierailija
16/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäs se sormus auttaa....

Vierailija
17/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan niitä samoja naisia, jotka tiedostamattaan antavat sen kuvan, että heitä vois vähän tuikkasta ja selkeästi haluavat sitä

Vierailija
18/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen jo silmien loistosta tietää, mitä on naisella mielessä

Vierailija
20/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miehet tulkitsevat helposti hymyn ja ystävällisen käytöksen ihastumiseksi.

Ehkä se johtuu siitä, että miehet itse ovat tylyjä naiselle joka ei kiinnosta, ja odottavat samanlaista käytöstä naisilta.

Mutta myös tylysti käyttäytyvä nainen saattaa herättää miehissä intohimoja ja halun voittaa naisen kiinnostus. Monilla miehillä on liian hyvä itsetunto ja he luulevat olevansa superkomeita ja haluttavia.

Kauniilla naisilla on vaikeaa, kun jokainen mies yrittää jotain. Onneksi en itse ole kaunis, koska suurin osa miehistä ei todellakaan kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä