Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia,jotka tiedostamattaan antaa kuvan että ovat muka ihastuneet.

Vierailija
18.07.2019 |

Todellisuus on kuitenkin toinen. Ovat vain ystävällisiä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/44 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen perus-ystävällinen ja kohtelias kaikille, mutta kyllä ihastuneena käytös on aivan erilaista!

Tuijotan miestä joka välissä, väännän juttua joka ikisen tilaisuuden koittaessa, välillä ujostelen ja panikoin. Jos paikalla on muita, yritän esittää viileää ja jopa vältellä ihastukseni katsetta, ettei asia paljastu. Omasta mielestäni käytökseni on ihan selvää!

Jep, sitä kohdetta tekisi mieli koko ajan tuijottaa mutta koska ei kehtaa, tulee vaan vilkuiltua vähän väliä. Ja toivoa ettei hän huomaa (mikä on kyllä varsin epätodennäköistä 😅).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen perus-ystävällinen ja kohtelias kaikille, mutta kyllä ihastuneena käytös on aivan erilaista!

Tuijotan miestä joka välissä, väännän juttua joka ikisen tilaisuuden koittaessa, välillä ujostelen ja panikoin. Jos paikalla on muita, yritän esittää viileää ja jopa vältellä ihastukseni katsetta, ettei asia paljastu. Omasta mielestäni käytökseni on ihan selvää!

Jep, sitä kohdetta tekisi mieli koko ajan tuijottaa mutta koska ei kehtaa, tulee vaan vilkuiltua vähän väliä. Ja toivoa ettei hän huomaa (mikä on kyllä varsin epätodennäköistä 😅).

Onko oikeasti mitään hellyyttävämpää, kuin kaksi toisiinsa ihastunutta aikuista ihmistä noloilemassa ja esittämässä muka viileää❤

Vierailija
44/44 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaveri (nainen) aloittaa keskustelun aina nähdessämme, katsoo silmiini, vilkuilee suuntaani, vaikuttaa välillä hermostuneelta, onkohan kiinnostunut minusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi