Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenenkään ei todellakaan kannattaisi perustaa perhettä ensimmäisen seksikumppanin kanssa!

Vierailija
17.07.2019 |

Kokemattomuudesta voi vähitellen kasvaa ylitsepääsemättömiä ongelmia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole monen miehen unelma, jos nainen on neitsyt suhteen alkaessa...

Nimenomaan miehen unelma on nainen jolla ei ole mitään vertailukohteita, joten ei aitoja odotuksia eikä vaatimuksiakaan ja koko seksielämä voi rakentua vain miehen tahdon varaan eikä naisen nautinnolla ole väliä. Ap

Eikö naisen nautinnon pitäisi joka tapauksessa lähteä naisesta itsestään liikkeelle eikä perustua siihen, antaako mies naisen nauttia.

Vierailija
22/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole tullut vastaan ylitsepääsemättömiä ongelmia, yhdessä oltu 19 vuotta. Mies on mulle ainoa, miehellä oli muutama seksikumppani ennen minua. Tämä asia ei todellakaan vaikuta itsetuntooni negatiivisesti enkä kuollaksenikaan keksi mikä on se etulyöntiasema mikä miehellä olisi - minä olen kuitenkin meistä se seksuaalisuuden suhteen itsevarmempi, avoimempi, luovempi ja uteliaampi, joskaan en tunne mitään tarvetta toteuttaa näitä muuten kuin puolisoni kanssa. Alussa oli aika jolloin mies tiesi ehkä jostain jotain enemmän kuin minä, tyylin kondomin asettamisesta, mutta kyllä se on keikahtanut jo aikapäiviä sitten toisin päin ja minä olen saanut taluttaa miestä monille uusille vesille. Ja kivaa on ollut! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan miehen unelma on nainen jolla ei ole mitään vertailukohteita, joten ei aitoja odotuksia eikä vaatimuksiakaan ja koko seksielämä voi rakentua vain miehen tahdon varaan eikä naisen nautinnolla ole väliä. Ap

Eikö naisen nautinnon pitäisi joka tapauksessa lähteä naisesta itsestään liikkeelle eikä perustua siihen, antaako mies naisen nauttia.

Kyllä se perustuu esimerkiksi siihen, viitsiikö mies nuolla vai ei ja muutenkin ottaa naisen huomioon seksissä. Se ei todellakaan lähde naisesta itsestään kun miehen kanssa on, ei kokematon nainen uskalla alkaa vaatia seksissä kokeneemmalta mieheltä mitään. Ap

Vierailija
24/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitot kestivät ennen vanhaan kun tämä irstailu ei ollut normi.

Omille vanhemmilleni ero olisi tehnyt takuulla hyvää. Siinä ahdistavassa ilmapiirissä oli ankea elää! Aikuisen ikämme minä ja sisaruksemme olemme joutuneet paikkailemaan kolhujamme. Mutta kun ei voinut erota. Mitä naapuritkin olisivat sanoneet!

Vierailija
25/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ap oikeasti kuvittele, että esim 20 vuoden liiton jälkeen kumpaakaan kiinnostaisi pohtia kuinka monta partneria puolisolla silloin joskus oli? Minua ei ainakaan kiinnosta.

Vierailija
26/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ap oikeasti kuvittele, että esim 20 vuoden liiton jälkeen kumpaakaan kiinnostaisi pohtia kuinka monta partneria puolisolla silloin joskus oli? Minua ei ainakaan kiinnosta.

Ei sitä pohditakaan, vaan tilanne on se että seksielämä on alusta saakka mennyt vain kokeneemman ehdoilla, koska kokemattoman seksuaalinen itsetunto ei ole päässyt kokemusten myötä kehittymään eikä hän voi edes tietää, millaisesta seksistä todella nauttii koska on saanut seksiä vain yhdeltä mieheltä. Ap

Vierailija
27/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitot kestivät ennen vanhaan kun tämä irstailu ei ollut normi.

Omille vanhemmilleni ero olisi tehnyt takuulla hyvää. Siinä ahdistavassa ilmapiirissä oli ankea elää! Aikuisen ikämme minä ja sisaruksemme olemme joutuneet paikkailemaan kolhujamme. Mutta kun ei voinut erota. Mitä naapuritkin olisivat sanoneet!

Omat vanhempani taas erosi ja siitä ei todellakaan seurannut mitään hyvää lapsille. Eikä kyllä vanhemmillekaan.

Vierailija
29/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se perustuu esimerkiksi siihen, viitsiikö mies nuolla vai ei ja muutenkin ottaa naisen huomioon seksissä. Se ei todellakaan lähde naisesta itsestään kun miehen kanssa on, ei kokematon nainen uskalla alkaa vaatia seksissä kokeneemmalta mieheltä mitään. Ap

Ja tähän nimenomaan perustuu joidenkin poikien/ miesten yhdensuuntainen vaatimus siitä, että tytön/ naisen pitää olla neitsyt. Vaatimus on hyvin sovinistinen, koska sillä varmistetaan, ettei naisella ole vertailukohtaa paremmasta, ja lisäksi vaatimus koskee vain naista - mies saa olla kokenut.

Yhden miehen naisella voi tietenkin sattua jo eka kerralla tuuri ja hän saa kumppanikseen huomaavaisen ja seksissä anteliaan miehen, kuten tässäkin ketjussa on moni kertonut.

Vierailija
30/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pohditakaan, vaan tilanne on se että seksielämä on alusta saakka mennyt vain kokeneemman ehdoilla, koska kokemattoman seksuaalinen itsetunto ei ole päässyt kokemusten myötä kehittymään eikä hän voi edes tietää, millaisesta seksistä todella nauttii koska on saanut seksiä vain yhdeltä mieheltä. Ap

Tuohan ei pidä paikkaansa, koska ihmiset ovat erilaisia. Kuten eräs jo kirjoittikin, hän oli kokematon, mutta on uteliaampi ja itsevarmempi seksuaalisesti kuin miehensä, joten heilläkään ei siis ole varmaankaan menty kokeneemman ehdoilla.

Samoin omassa suhteessani, minulla oli muutama seksikumppani ennen miestäni, miehelläni ei ketään ennen minua. Itse olin kuitenkin ujo ja epävarma, mieheni taas erittäinkin kokeilunhaluinen ja minua paljon varmempi. Niinpä muutaman vuosikymmenen takaiset muutamat seksikerrat jonkun toisen kanssa eivät todellakaan ole enää pitkään aikaan antaneet minulle minkäänlaista "etulyöntiasemaa" seksissä. Eikä rakkaudellisessa seksissä edes osaa kuvitella sellaista tilannetta, että mentäisiin vain toisen ehdoilla. Eikä oman nautinnon oppimiseen vaadita eri partnereita, vaan itsetuntemusta, joka kehittyy kyllä aikuistuessa ilman monia vuodekumppaneitakin. 

Vierailija
31/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko asian nähdä niin että itsetuntoa hivelee että kokenut mies haluaa jäädä juuri tämän naisen vällyjen väliin, ja ehkä kokeneen miehen kanssa pääsee nopeammin tutkimaan mistä tykkää kuin kokemattoman arkailijan? Yhdeltäkin mieheltä voi saada monenlaista seksiä ja toisaalta ei kaikkea tarvitse kokeilla tietääkseen nauttiiko siitä mitä on.

Jos asenne on se, että entä jos jossain onkin jotain parempaa tai entä jos jotain jää kokematta, niin yksinhän siinä jää. Jos ei uskalla luottaa, että tämä on hyvä, tätä minä haluan ja tämän valitsen.

Vierailija
32/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä ei voi antaa itse itselleen.

Vierailija
33/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä