Miksi kukaan ei halua lähteä treffeille?
Mies, 44-v, näyttää Jason Sudeikisilta, 176/80, lihaksikas ja urheilullinen. Työelämässä asiantuntijana ja talous muutenkin kunnossa. Ei alkoa, eikä tupakointia. Kukaan ei halua edes kahville lähteä tutustumaan. Nämä kokemukset happypancake ja badoo & myös tinder. Missä vika?
Kommentit (134)
Hän on liian tasokas kaikille tsirbuille?
Vähän pieni minulle, muuten hyvät speksit. Tykkään sellaisista nallekarhumaisista miehistä, joiden sylissä tulee pieni ja turvallinen olo.
Ihmisillä on parempaakin tekemistä. Aktiviteettejä on mielin määrin. Kuka viitsii lähteä tuntemattoman ihmisen kanssa pöydän ääreen toljottamaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pieni minulle, muuten hyvät speksit. Tykkään sellaisista nallekarhumaisista miehistä, joiden sylissä tulee pieni ja turvallinen olo.
Tule mun syliin niin mä tulen sun sisään.
KARHU
Naiset ajattelevat, että etsit vain seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule mun syliin niin mä tulen sun sisään.
KARHU
Kiitos, mulla on jo yksi tässä, se riittäköön
Mun makuun liian vanha, oon 26. Mut varmaan oman ikäsistä löytyy seuraa.
Todennäköisesti arvioit ulkonäkösi väärin, koska kyllä tuolla Jasonin ulkonäöllä nyt ainakin treffeille pitäisi päästä. Toinen vaihtoehto, että olet surkea viestittelijä.
Ei tuossa listassa ole yhtä ainutta syytä miksi haluaisin tutustua. Pitää olla syy "miksi", eikä "miksi ei".
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti arvioit ulkonäkösi väärin, koska kyllä tuolla Jasonin ulkonäöllä nyt ainakin treffeille pitäisi päästä. Toinen vaihtoehto, että olet surkea viestittelijä.
Itse en arvioinut ulkonäköäni vaan tämä antoi usealla kuvalleni aina n. 50% yhdennäköisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa listassa ole yhtä ainutta syytä miksi haluaisin tutustua. Pitää olla syy "miksi", eikä "miksi ei".
No mikä sinulla sitten olisi se syy, miksi tavata?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajattelevat, että etsit vain seksiä?
Miksi he ajattelevat niin, kun en ole millään lailla antanut niin ymmärtää? Pitääkö aina ensin ilmoittaa, että haen tositarkoituksella seuraa, enkä halua seksiä?
Valehtelet kaiken iästäsi ja ulkonäöstäsi lähtien. Siksi. Etsi vain sitä pirkkoa, 63.....
Kuka on tuo Jason?
Olet vähän lyhyt, mutta viesteissä se vika tarvii olla.
Voiko olla, että naiset pelkäävät liian komeaa miestä? Eivät uskalla?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla, että naiset pelkäävät liian komeaa miestä? Eivät uskalla?
T. Ap
Se on yleisin syy.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet kaiken iästäsi ja ulkonäöstäsi lähtien. Siksi. Etsi vain sitä pirkkoa, 63.....
Kuvista käy ilmi urheilullinen olemukseni ja komeat kasvot, luuletko että olen kuvattomana tinderissä?
Sori ap, mutta olen naimisissa. Ja hetero.
M48
Vanha ja sperma haisee varmasti hirveelle.