Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mie möi autonsa ja sanoo nyt että rahat on vain hänen

Vierailija
16.07.2019 |

Mielipidettä asiasta:
Olemme naimisissa. Molemmilla omat autot. Minun auto on maksettu, mutta enää arvoltaan n. 2000e.
Mies möi autonsa, koska on tarkoitus ostaa uusi ja siihen ottaa taas auto laina.
Vanhasta sai noin 5000e.

Mies on maksanut noin 300e / kk autolainaa ja tämä summa on ollut pois yhteydestä taloudesta.
Tienaamme lähes saman verran.

Nyt mies käyttää näitä auton myymisestä saatuja rahoja ja sanoo että ne on hänen.

Eli tuhlattujen rahojen määrä pitää taas ottaa uuteen autolainaan.

Meneekö tämä asia ihan oikein?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan haluan teille lokiksi huutelijoille sanoa, että yli 15 vuotta sitten kun rupesimme perhettä perustamaan ja ensimmänen yhteinen auto ostettiin, niin minä annoin oman autoni vaihdossa, mistä olin jo paljon maksanut.

Ei tullut mieleenkään silloon ruveta sanomaan että nää tonnit mitkä minun vaihtoautosta saatiin perheautoon on VAIN MINUN.

Hänen nimiin on jäänyt vaan laittaa parempi auto koska enemmän oLlut bonuksia. Tosin nyt mahtahtaa jo olla samat

Ap.

Vierailija
62/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vuodelta 2004... kuka näitä nostelee?

Ei miuten ole.

Ihan tänään 16.7.2019 tämän aloitin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen lokki tuli kirkumaan.

Siinä olet kyllä väärässä. Ansaitsen 2x mieheni verran ja rahat ovat aidosti yhteiset. Tietysti koska olemme avioliitossa. Se tietysti helpottaa, että mieheni korkeasti koulutettuna ansaitsee itsekin hyvin ja molemmilla samankaltaiset kulutustottumukset.

Aloituksessa tienaatte suunnilleen saman verran. Tässä ansaitset 2x miehesi verran.

Oletko myös itse korkeasti koulutettu lokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä