Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mie möi autonsa ja sanoo nyt että rahat on vain hänen

Vierailija
16.07.2019 |

Mielipidettä asiasta:
Olemme naimisissa. Molemmilla omat autot. Minun auto on maksettu, mutta enää arvoltaan n. 2000e.
Mies möi autonsa, koska on tarkoitus ostaa uusi ja siihen ottaa taas auto laina.
Vanhasta sai noin 5000e.

Mies on maksanut noin 300e / kk autolainaa ja tämä summa on ollut pois yhteydestä taloudesta.
Tienaamme lähes saman verran.

Nyt mies käyttää näitä auton myymisestä saatuja rahoja ja sanoo että ne on hänen.

Eli tuhlattujen rahojen määrä pitää taas ottaa uuteen autolainaan.

Meneekö tämä asia ihan oikein?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möi?

Et varmaan sanoisi että mies lähti möimään autoaan?

Vierailija
22/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ap itsellesi parempi auto, jota lyhennät kuukausittain niin että nämä rahat on pois perheen yhteisistä rahoista. Ongelma ratkaistu.

Mietinkin että ehotan miehelle, että tämä tuleva uusi auto ja laina otetaan minun nimiin ja tämä minun vanha auto siirretään miehelle.

Sitten olisi tilanne toisin päin. Minä osallistun 300e vähemmän perheen kuluihin kuussa ja minä maksaisin ITSELLENI autoa.

Ja vielä lokkihuutelioille tarkennan. Tienaamme lähes saman verran, minä vaan olen osallistunu 300e / kk enemmän laskujen maksuun kun mies on maksanut autolainaa.

Ja molemmat autot ollaan pidetty yhteisinä. Sillä on kuljettu kummalla on huvittanu.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota vaan, mutta ei käy.

Miehesi

Vierailija
24/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestely on ollut mulle ihan ok, miksei siis voitaisi jatkaa samaa rataa?

Miehesi

Vierailija
25/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta ap itsellesi parempi auto, jota lyhennät kuukausittain niin että nämä rahat on pois perheen yhteisistä rahoista. Ongelma ratkaistu.

Mietinkin että ehotan miehelle, että tämä tuleva uusi auto ja laina otetaan minun nimiin ja tämä minun vanha auto siirretään miehelle.

Sitten olisi tilanne toisin päin. Minä osallistun 300e vähemmän perheen kuluihin kuussa ja minä maksaisin ITSELLENI autoa.

Ja vielä lokkihuutelioille tarkennan. Tienaamme lähes saman verran, minä vaan olen osallistunu 300e / kk enemmän laskujen maksuun kun mies on maksanut autolainaa.

Ja molemmat autot ollaan pidetty yhteisinä. Sillä on kuljettu kummalla on huvittanu.

Ap.

Lokki mikä lokki

Vierailija
26/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yhteiset rahat niin ne n yhteiset rahat, ei mies voi silloin vain sanoa että rahat ovat minun.

Mutta mies on perheen pää. Perheen pää päättää mihin yhteiset rahat käytetään.

Sinccis

Mee hoitoon, sun juttus on helv*tin tyhmiä.

Sinähän se tässä tyhmä olet. Suoranainen idiootti, kun et kykene asioista keskustelemaan.

Sinccis

Nolointa on, että allekirjoittelet näitä. Että voi tosiaan huomata näiden olevan saman kirjoittajan ilkeitä provoja, joiden tarkoitus on vain pilata jokainen keskustelu maukumalla tälläisiä typeryyksiä.

Fiksuinta tietysti meiltä muilta on olla reagoimatta näihin, kuten ainakin itse aion tästä lähtien tehdä.

Vierailija
27/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möi?

Et varmaan sanoisi että mies lähti möimään autoaan?

Anteeksi murteeni. En ole pk-seudulta.

Ap.

Vierailija
28/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto on maksettu yhteisillä rahoilla, ovat toki myyntirahatkin yhteisiä. Eihän se mikään miehen auto ole jos sinä olet maksanut siitä puolet.

Vierailija
29/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikesta muustako ap on maksanut tasana puolet? Meneekö miehellä satoja euroja vuodessa kampaajalle, meikkeihin ja rätteihin?

Vierailija
30/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto oli miehen niin tietenkin rahat on kans.

Vierailija
31/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autoon tulisikin yhtäkkiä  kolmen tonnin remontti, olisitko valmis maksamaan puolet siitä?

Vierailija
32/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yhteiset rahat niin ne n yhteiset rahat, ei mies voi silloin vain sanoa että rahat ovat minun.

Sinccis

Sinähän se tässä tyhmä olet. Suoranainen idiootti, kun et kykene asioista keskustelemaan.

Sinccis

Nolointa on, että allekirjoittelet näitä. Että voi tosiaan huomata näiden olevan saman kirjoittajan ilkeitä provoja, joiden tarkoitus on vain pilata jokainen keskustelu maukumalla tälläisiä typeryyksiä.

Fiksuinta tietysti meiltä muilta on olla reagoimatta näihin, kuten ainakin itse aion tästä lähtien tehdä.

Yhyy!!! Yhyy!! Byäöääää11!!!! 

Äitii!!! 

Sinccis

Vierailija
33/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et pidä myös 300e/kk täysin omiin juttuihin? Miksi maksat enemmän jos se kaihertaa?

Vierailija
34/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

PRKELEEN  Ä M M Ä !  Mene itse koska sun juttus on aivan pärseestä. Sinkkiämpäri on oikeassa, ne rahat ON miehen. Akalla ei ole mitään tekoa niiden kanssa.Ja Mies ON perheen pää ja SE sanoo mihin ne rahat laitetaan, onko siinä vielä jotain epäselvää ??!

Vierailija
35/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole selkärankaa keskustella miehesi kanssa, vaan tulet tänne vinkumaan?

Vierailija
36/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itsekäs ja sinä olet naiivi.

Vierailija
37/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut siis leimataan lokiksi tässä tapauksessa kun minä olen maksanut sen 300e / kk enemmän sähköä, vettä, ruokaa jne. mistä ei jää mitään konkreettista maksamisen jälkeen.

Mies on kerryttäny saman summan verran varallisuutta itselleen tässä vuosien varrella. No toki auton arvo on laskenut, että ei kaikki autolainan lyhennys kuittantunut myydessä.

Lokki en ole, mutta sinisilmäinen ja tyhmä olen ollut.

Ap.

Vierailija
38/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikesta muustako ap on maksanut tasana puolet? Meneekö miehellä satoja euroja vuodessa kampaajalle, meikkeihin ja rätteihin?

Mistä teitä peräkamarinpoikia sitten riittääkin tänne?

Vierailija
39/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et pidä myös 300e/kk täysin omiin juttuihin? Miksi maksat enemmän jos se kaihertaa?

No siksi kun ketju on 10 vuotta vanha.

Sinccis

Vierailija
40/63 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin ajanut miehesi autolla. Miehesi on ollut tyhmä, kun ei ole pyytänyt siitä vuokraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä