Löytääkö 50-kymppinen kokematon mies rakkauden tinternetistä?
Onko minulla mahdollisuuksia vai heitänkö henkselit kaivoon?
Kommentit (10)
Sulla on edelleenkin käyttöä henkseleille koska housujasi et pääse riisumaan.
Id ari, 50-vuotias tai viisikymppinen. Selvä persu kun et kirjoittaa osaa. Ja noin dillenä et kyllä naista saa. Veistä puusta.
Outoa olla vielä tuon ikäisenä kokematon. Viidessäsadassa vuodessahan ehtii vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Id ari, 50-vuotias tai viisikymppinen. Selvä persu kun et kirjoittaa osaa. Ja noin dillenä et kyllä naista saa. Veistä puusta.
Pahoittelut mukahauskasta otsikosta. Olen kylläkin poliittisesti vasemmalle suuntautunut enkä hallitse puutöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut mukahauskasta otsikosta. Olen kylläkin poliittisesti vasemmalle suuntautunut enkä hallitse puutöitä.
Vasuri ja ihmettelee kun ei saa pil lua. Vain oikeistolaiset saa
sieltä tinderistä saa viime vklp pantua naista ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Koitas käyttäytyä. Mihin on unohtunut vanhempien ihmisten kunnioitus.
ap. Kyllä voit rakkauden löytää, mutta ei tollasiin tintereihin kannata mennä, siellä on vain hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasuri ja ihmettelee kun ei saa pil lua. Vain oikeistolaiset saa
Tästä sen täytyy johtua. Tai jostain muusta.
Mutta en ryhdy muuttamaan poliittista vakaumustani kevyin perustein.
Ei ole. Seuraavassa elämässä sitten jos sellainen tulee.