Onko missään enää miestä, joka pitäisi tavallisesta vanilja-seksistä?
Aina vongataan/vaaditaan naisilta ties mitä anáalia tai vähintäänkin toljotetaan videolta kaikkea pervoa. Onko missään vaniljasta pitävää kunnon miestä?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ne ovat juuri nämä pelkkää vaniljaseksiä kaipaavat naiset, jotka parisuhteessa vuoden-parin jälkeen lakkaavat haluamasta seksiä enää ollenkaan.
Uskot? Eli et tiedä?
Tämä on just tätä kun naisen pitäisi olla samalla siveyden sipuli mutta sängyssä kuitenkin kuin p*rnotähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni taas on päinvastainen: minun mielestäni on vaikea löytää miestä joka dominoisi sängyssä, ottaisi vähän rajumminkin ja _itse_ nauttisi siitä.
Sellaisia miehiä kyllä on, jotka pyynnöstä pitävät tukasta kiinni tai läpsäisevät, mutta se ei tunnu ollenkaan samalta. Jos minun täytyy pyytää miestä tukistamaan minua, niin silloinhan minä olen oikeastaan se joka määrää, ja koko jutusta menee fiilis.
Oman kokemukseni mukaan vaniljamiehiä on tosi paljon ja monella jopa haaveena se että nainen dominoisi heitä - totaalinen turnoff!
Minun ainoa poikaystäväni taas oli juuri tuollainen, enkä minä halua seksiä, jossa joku haluaa vahingoittaa minua. En tiedä miten tällaisen ottaisi edes puheeksi, jos tapaa jonkun potentiaalisen seurustelukumppanin. Tuntuu että kaikki miehet ovat pervoja. Ap
Näin dominointiiin jossain määrin kykenevänä miehenä ihmettelen, miten yhdistät perseen läpsäisyn tai hiuksista kiinni pitämisen vahingoittamiseen? On eri asia vahingoittaa tai tehdä jämäköitä otteita.
ei lapsiakaan saa tukistaa tai löydä, se on rikos. Miksi se olisi automaattisesti ok aikuisten seksissä?
Ei lapsia saa pannakaan. Tässä oli nyt kyse aikuisten välisestä sänkyleikistä, jossa molemmat tietävät rajoista ja luottavat toisiinsa.
No sillonhan ihminen juuri tietää rajoistaan, jos sanoo, ettei tykkää tukistamisesta eikä läpsimisestä ja sitä ei saa hänelle tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on just tätä kun naisen pitäisi olla samalla siveyden sipuli mutta sängyssä kuitenkin kuin p*rnotähti.
Mitä vaikeaa on olla alistettavana? Siinähän ollaan objektina, ja kaikki osaamista vaativa on miehen harteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ne ovat juuri nämä pelkkää vaniljaseksiä kaipaavat naiset, jotka parisuhteessa vuoden-parin jälkeen lakkaavat haluamasta seksiä enää ollenkaan.
Uskot? Eli et tiedä?
Tiedätkö sinä? Eiköhän kumpikin tehdä omat valintamme elämässä parhaan tietomme pohjalta. Itse yritän välttää joutumasta suhteeseen haluttoman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No minulla kyllä alkaa halut sammua kun tietää että jokainen petikerta sisältää pepun/peppuun vonkaamista. Tuollainen vaan ahdistaa, muutoin olisin valmis milloin tahansa.
Pakko varmaan lähteä eri teille, mikä ei tarkoita miehen laittamista vaihtoon vaan loppuelämän selibaatin aloittamista koska olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei nykymiehille riitä sängyssä mikään.
-n31v
Vierailija kirjoitti:
Itse alistumisesta nauttivana naisena pidän ihan vääränä tuota termiä "vahingoittaa". En minä halua mieheni vahingoittavan minua, eikä mieheni halua vahingoittaa minua .
Rakastan esimerkiksi seuraavia asioita miehen tekemänä seksissä: tukasta tai ranteista kiinnipitämistä; "väkisin" aloillaan pitämistä seksin aikana; käden pitämistä suun edessä tai kurkulla; pyllyn läpsimistä doggy stylessä jne.
Vahingoitunko minä noissa? En mitenkään. Ei kyse ole vahingoittamisesta, eikä niinkään kivustakaan, vaan vallan ottamisesta/antamisesta. Se on se mikä kiihottaa monia alistumisesta ja alistamisesta pitäviä ihmisiä.
En tiedä mitään kiihottavampaa kuin määrätietoinen mies, jolla on varmat ja turvalliset otteet (kyllä - tunnen olevani 100% turvassa silloinkin kun mieheni pitää minua seksissä voimalla paikoillaan käsi suuni edessä), ja jolle minä voin vain alistua. Huh! Alkoipa ihan poskia kuumottaa jo tämän kirjoittaminen! :D
Ei varmasti pohjimmiltaan olekaan kyse vahingoittamisesta. Psyykkistä peliähän se on. Mutta esim. miehesi on kyettävä silti harrastamaan väkivaltaa sinua kohtaan ja vahingoittamaan sinua. Kaikista siihen ei ole, mutta ei se minusta silti ihmisestä vähemmän määrätietoista tee.
Kyllähän myös monet haluavat ihan jälkiä, ellei jopa arpia toisen teoista.
Tää on jotenkin niin vaikeata mind gamea, että ainakin suht järki-ihmisen sitä on vaan vaikeata käsittää, halusta huolimatta. Mulle tulee ainakin helposti jotain ikäviä mielleyhtymiä aiheesta. Kyllä se niin selkäytimessä kuitenkin on, että toista ihmistä ei lyödä eikä siitä ihan tervehenkistä ole nauttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaikeaa on olla alistettavana? Siinähän ollaan objektina, ja kaikki osaamista vaativa on miehen harteilla.
Mielestäsi on helppoa ottaa riski siitä että lihakset repeytyy ja menettää pidätyskyvyn loppuelämäkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot? Eli et tiedä?
Tiedätkö sinä? Eiköhän kumpikin tehdä omat valintamme elämässä parhaan tietomme pohjalta. Itse yritän välttää joutumasta suhteeseen haluttoman naisen kanssa.
Ärsytää että vedät tuollaisia johtopäätöksiä. Minä pidän seksistä, enkä ole mikään haluton, vaikka haluankin vaan vaniljaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi on helppoa ottaa riski siitä että lihakset repeytyy ja menettää pidätyskyvyn loppuelämäkseen?
Kyllä on. Mitä osaamista tuo vaatii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot? Eli et tiedä?
Ärsytää että vedät tuollaisia johtopäätöksiä. Minä pidän seksistä, enkä ole mikään haluton, vaikka haluankin vaan vaniljaa. Ap
Eihän sitä kukaan tietenkään myönnä ennen kuin ollaan oltu jo suhteessa jonkin aikaa ja sitten vasta nainen huomaa, että ei hän oikeastaan halua seksiä ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun mies on jo sitoutunut naiseen ja rakentanut yhteistä elämää hänen kanssaan. Olen kuullut tämän tarinan monelta mieheltä, joilla on ollut kaltaisesi vaniljanainen, mutta en yhdeltäkään mieheltä, joilla on seksuaalisesti villimmät ja kokeilunhaluisemmat puolisot.
Minä tykkäsin anaaliseksistä suhteemme alussa, mutta sitten sain (anaaliseksistä tai jostakin muusta syystä johtuen) peräpukamia, enkä enää pysty harrastamaan anaalia. Harmittaa, sillä se oli sekä minun että mieheni mielestä kiva lisä seksiin silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot? Eli et tiedä?
Eihän sitä kukaan tietenkään myönnä ennen kuin ollaan oltu jo suhteessa jonkin aikaa ja sitten vasta nainen huomaa, että ei hän oikeastaan halua seksiä ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun mies on jo sitoutunut naiseen ja rakentanut yhteistä elämää hänen kanssaan. Olen kuullut tämän tarinan monelta mieheltä, joilla on ollut kaltaisesi vaniljanainen, mutta en yhdeltäkään mieheltä, joilla on seksuaalisesti villimmät ja kokeilunhaluisemmat puolisot.
Kuinka monta kertaa olet itse ollut tuossa tilanteessa? Veikkaan että et yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot? Eli et tiedä?
Kuinka monta kertaa olet itse ollut tuossa tilanteessa? Veikkaan että et yhtään.
Kun ei osata keskustella aiheesta, hyökätään henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot? Eli et tiedä?
Ihan tosissasiko väität, että kaikki jotka harrastavat seksiä ovat jotain bdsm-pervoja??? Kun vaniljasta tykkäävät eivät kerran seksiä sinusta harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot? Eli et tiedä?
Kun ei osata keskustella aiheesta, hyökätään henkilöön.
kyseinen henkilö puhuu jostain kaveriensa kertomuksista kuin ne olisivat joku ainoa totuus
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni taas on päinvastainen: minun mielestäni on vaikea löytää miestä joka dominoisi sängyssä, ottaisi vähän rajumminkin ja _itse_ nauttisi siitä.
Sellaisia miehiä kyllä on, jotka pyynnöstä pitävät tukasta kiinni tai läpsäisevät, mutta se ei tunnu ollenkaan samalta. Jos minun täytyy pyytää miestä tukistamaan minua, niin silloinhan minä olen oikeastaan se joka määrää, ja koko jutusta menee fiilis.
Oman kokemukseni mukaan vaniljamiehiä on tosi paljon ja monella jopa haaveena se että nainen dominoisi heitä - totaalinen turnoff!
Itse olen tyytyväinen, että mies ei saa kiksejä mun hakkaamisesta.
Niinpäniin.
Jos et halua nyrkkiä p€rseeseen, haluat vain pimeässä peiton alla....
En yhtään ihmettele, että sinkkuus sen kuin lisääntyy, kun joka ikisestä asiasta saadaan elämää suurempi ongelma aikaan. Ovatko parisuhteissa elävät ihmiset kaikin puolin yhteensopivia keskenään? Eivät ole. He ovat joustavia ihmisiä, jotka pystyvät olemaan joustavia niissä asioissa, joissa eivät ole samanlaisia kumppaninsa kanssa. Ehdottomat ihmiset saavat, ja varmasti myös haluavat, olla yksin.
Miksi ihmeessä?