Onko Rosso sinusta hieno ravintola?
Kommentit (35)
Tosin ylihintainen ja ruokien tasokaan ei kovin korkea
samaa kastia Hesburgereitten ja mcdonaldsien kanssa
Kivempi paikka kuin kaikenmaailman burgeripaikat..
Tosin samaa ei voi sanoa erään toisen kaupungin Rossosta, sinne en toista kertaa mene.
Vierailija:
Aivan ihanaa ruokaa Rossossa, meidän lapset tykkää ja tosi hyvä palvelu!
prus moskaa kaikki ollut
Mutta Rosso on ihan ok paikka kuitenkin, joskus käyn siellä.
Pakastepohjan päälle lätkitty täytteet ja pohja ollut joka kerta paistettu näkkileiväksi.
Eilen käytiin kaverin kanssa ja voi jessus sitä menua!!! Ei siis mitään erikoista.. Meni varmaan tunti että saatiin valittua jotain " erikoista" ja sekin olis sitten kalkkunapihvi!
Siis tarjolla oli risottoa, pastaa, pizzaa, ruispizzaa, sit sitä bruchettaa vai mitä se on, pannnupizzaa, salaatteja ja pihvejä! Ei mitään muuta. pihvit on aina onnettoman pieniä ja lisukkeita ei juurikaan ole. Siis ei mitään erikoisuuksia siellä!
Ihan pizza ravintola se on.
En kaipaa hienompaa ravintolaa johon pitäisi vielä parempaa vaatetta laittaa.
on arkiravintola, mättöä tarjoilevat. Kaukana hienosta.
Lounaspaikkana OK, jos mitään muuta ei ole tarjolla.
Käyn siellä aina ruokiksella kun se on lähellä ja nopea, eikä tulisi mieleenkään mennä sinne kun on joku hienompi tapaus kyseessä. Minulle Rossosta tulee mieleen ihan tavallinen lounaspaikka. En suostu menemään sinne miehen kanssa illalla syömään, koska minusta se ei ole mikään iltaruokapaikka.
on tavisravintola, lounalle yms. kun on nälkä.
Juhlapaikat erikseen.
Se on pikaruokala ilman pikaista palvelua.
Minua oikeasti ihmetyttää se, että millaista ruokaa ne ihmiset jotka pitävät Rosson yms. ruokaa hyvänä, syövät normaalisti? Sama näissä huoltsikkaketjuissa. Ruoka on niin teollista mössöä, ettei siinä ole mitään hyvää ja terveellistä enää jäljellä. Joidenkin mielestä nämä ruuat on sitten hyviä. En tajua...
olette törmänneet huonoon hygieniatasoon ja huonoon ruokaan?
Vaasan rosso ainakin tosi siisti ja hyvä ruoka ja lapsille tosi kiva leikkipaikka, mutta tämähän oli vain mun mielipide
kun ei halua ihan burgeri/kebab-paikkaan muttei viitsi kassien kanssa ja " ihan tavallisissa vaatteissa" parempaankaan paikkaan...
Mä olen kyllä muutaman viime vuoden aikana huomannut, että ruoka on jotenkin huonontunut Rossossa... En syö pitsaa, vaan yleensä liha- tai kana-annoksen ja ne on mennyt aika mauttomiksi hintaansa nähden.
toisella kertaa kaksinkertaisen hinnan.
ja muutenkin epäsiistiä!
Nooh harvoinpa käyn...
En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että sakki katsoo hampurilaisravintoloita nenän varttaan pitkin - ja kuitenkin samojen ihmisten käsitys hienosta ravintolasta liikkuu tuollaisten Rosso/Fransmanni -paikkojen tasolla.
Oikeasti niissä on ruoka niin pliisua vakiomättöä, ettei niillä kannata kehuskella ainakaan siinä mielessä, että ne olisivat jotenkin fiinimpiä ja niissä syöjät parempia ihmisiä.
Minusta ulkonasyöminen on hyvä juttu, mutta eri ruokapaikoilla on erilaiset funktiot. Hampparipaikka on hyvä vaihtoehto nopeaan pikatankkaukseen. Kun mennään syömään ajan kanssa ulos, mennään persoonalliseen, tasokkaaseen ravintolaan. Rosso ei ole kumpaakaan noista, vaan sekasikiö.
Sellainen perheiden paikkahan se on, ei hieno.